מה אתם יראים? הגיע זמן הגאולה!

גם ברגעים אלו, אין מה לחשוש ומה לדאוג, אנו הובטחנו בנבואה ברורה כי הנה מגיעה הגאולה האמיתית והשלימה וכעת כל העולם כולו מסייע לכך. זה הזמן לקבל פני הרבי שליט"א מלך המשיח.

אפשר לטפל בחיידק האלים

שיעורי חסידות, הן לגברים והן לנשים, מתקיימים באמצעות מוקדי חב"ד ברחבי הארץ ובעולם כולו, באמצעותם ניתן לעצור לא רק את החיידק האלים, אלא את כל המגפות הרוחניות של דורנו. מאמרו של הרב זמרוני ציק, שיחת הגאולה י"ט אדר תשס"ז מס' 638

"תהיה רפואה קרובה ברוב שירה וזמרה"

קו השמחה של חודש אדר, משתלב בענינו של החודש "בריא מזליה" ומשפיע בריאות איתנה לכל אחד ואחת מאחינו בני ישראל בכל מקום שהם. כל מה שנעשה בעולם מוביל לגאולה האמיתית והשלימה

"לא ינום ולא יישן שומר ישראל"

מענות ושיחות קודש הרבי שליט"א מלך המשיח בקשר לשמירת הקב"ה על כל יהודי ובפרט בארץ ישראל. "דבר ברור הוא ש"לא ינום ולא יישן שומר ישראל" בכל מקום בעולם שבו נמצאים יהודים, גם בחוץ לארץ. ועל אחת כמה וכמה בארץ הקודש שנקראת בתורתנו הקדושה והאמיתית "ארץ אשר גו' תמיד עיני ה' אלוקיך בה מראשית השנה ועד אחרית שנה"

להורדה: שיחת הגאולה 1286

בעקבות המצב בעולם כולו, עם החששות מהתפשטות נגיף הקורונה, ובעיקר לאור הצורך לחזק את עם ישראל במסרי הגאולה מהרבי שליט"א מלך המשיח, הוראות הבטיחות לשמירה , הגנה והצלה לכל יהודי, יצא לאור שיחת הגאולה השבוע במהדורה מיוחדת המביאה בשלימותה את המכתב כללי משנת תנש"א: "ודאי שהקב"ה יראה ניסים גדולים יותר".

יום של מהפך לטובת ישראל

יום הולדתו של משה רבינו, ז' באדר, הוא יום המהפך ההיסטורי שהוביל לנס המיוחל בזמן מרדכי ואסתר וגם עכשיו מסוגל לפעול לטובת עם ישראל - עצירת הממשלה המנהלת משא ומתן עם הערבים!

פיקוח נפש - אסור לבחור בהם!

משיחות קודש הרבי שליט"א מלך המשיח: "וכולי האי ואולי - יפעל "איום" זה על ה"מדינאים" החפצים להמשיך לשבת על ה"כסאות", ולתפוס עמדה בחיים הפוליטיים של ארץ ישראל - שיפסיקו "לשחק" עם חישובים פוליטיים ומדיניים על חשבון בטחונם של היהודים הנמצאים בכל ארץ ישראל לגבולותי'"!

ליבי ובשרי ירננו לא-ל חי

ישראל צוברי מאילת, עלה לא מכבר לספר את סיפור המופת שלהם, בשידור חי בתוכנית 'חידודון' של שר השמחה ר' עמי מימון, ב'קול ברמה'.... "אם זו התשובה, אני מייד שולח את התפילין שלי לבדיקה, ואף יותר מכך, ארכוש תפילין חדשות באופן מיידי. אגב, הוא אמר, לא בדקתי מעולם את התפילין שלי"...

חדשות מפתיעות בקרוב ממש

התעמולה כנגד הדת והדתיים היא המבשרת כי בקרוב ממש נזכה לחדשות מפתיעות בעניני טוב וקדושה, וכמובן התגלותו של הרבי שליט"א מלך המשיח, שכבר הודיע כי ארץ ישראל המקום הבטוח ביותר בעולם.

חיפש תפילה - מצא ברכה

ניגשתי לשומר בפתח, ושאלתי אותו על בית כנסת או מקום בו אוכל להשיג ספר תהלים, כדי לשפוך בו את שיחי. "אני יכול להפנות אותך לשליח של הרבי מלך המשיח שליט"א" הוא השיב כשהוא מפנה אותי למרכז בולט בשם חב"ד סנטר, השוכן בקומה השלישית.

שיירת ה-70 לקבלת פני משיח

השיירה נעה בסדר מופתי, בניצוחם של עשרות השוטרים שחסמו כל נתיב ופילסו כל דרך, לקיים מה שנאמר – "והיו מלכים אומניך" בצורה המהודרת ביותר. גשר מנהטן, נצפה כולו 'כבוש' בבשורת ונבואת המלך המשיח באמצעות הטנקים. תגובתם הנלהבת של אלפי היהודים שנחשפו לשרשרת כלי הרכב – לא איחרה מלבוא. בלב ליבה של מנהטן – אחד המקומות העמוסים ביותר בעולם – בישרו הטנקים את זהותו של מלך המשיח.

שבעים שנה: שיחת הגאולה בתפוצה רחבה

לרגל יום הבהיר יו"ד שבט, מלאת שבעים שנות נשיאות הרבי שליט"א מלך המשיח, יצא לאור הגליון השבועי של ימות המשיח - שיחת הגאולה, במהדורת הפצה מיוחדת, כאשר הביקוש מצד הפעילים והשלוחים גבר וכל העותקים הרבים נחטפו מהמערכת.

שלימות הנשיאות בשבעים שנה

לקראת יום זה, יתקיים אי"ה השבוע כנס מרכזי שמרכזו החגיגה לרגל שבעים שנות נשיאות ואור, ביום שני הקרוב, אור לט' שבט (3.2), באודיטוריום ע"ש סמולרש באוניברסיטת תל אביב, בשעה 7 בערב.

הדרך הבטוחה להבאת הגאולה

עלינו ללמוד מהמכבים שלא התפשרו על שמן טמא להדלקת המנורה, התאמצו למצוא את הכד הקטן שדלק שמונה ימים. גם היום, נמשיך לפעול ללא פשרות ולהביא את הגאולה האמיתית והשלימה.

שליחות תוך כדי העסקים

תחביב הילדות הפך אצל ר' יוסקה מירלסון לעסק שכל כולו קידום עניני ה'מבצעים' והפצת בשורת הגאולה. "הכל התחיל בילדותי כאשר אבי היקר לוי יצחק מירלסון (מרלה) עסק בשליחות ופעילות חב"ד בעיר רמלה. אהבתי מאוד לחבר יחד איתו את ההגברה לרכבים ולסייע בזמני הפנוי בשליחות. כשגדלתי הוצאתי תואר מאמן N.L.P ואסטרטגיה שיווקית כשאני מכוון לתחום ההגברה תוך שאני מתחיל להפיץ ערכות שכאלה.

נס ביטול 'עסקת המאה'

ופה רואים את הנס העצום! התכנית היתה אמורה לצאת לפועל מיד אחרי הבחירות הראשונות בשנה שעברה, אלא שבזכות המשבר הפוליטי היא נדחית ונדחית ובעזרת ה' יתקיימו בה דברי חז"ל "כיון שנדחה - ידחה"... שיח חסידים עם ר' בנצי פרישמן, בת ים עיר הגאולה

כשלא הולך במבצעים...

ר' כפיר בלאס מרמת אביב, הפועל נמרצות מידי יום בדוכן שכזה בשכונה בה הוא לומד בכולל של ישיבת תומכי תמימים ברמת אביב, ראה כבר את התוצאות החיוביות אפילו מ"חוסר היענות". לעיתים אפילו הוא בעצמו לא יודע לשער את ההצלחה הטמונה בעצם הפניה לאדם. לפעמים אותו אחד אכן יניח מאוחר יותר בזכות אותה פניה, ולפעמים מתגלה המשך הסיפור רק בהשגחה פרטית...

ניסי מבצע חגורה שחורה

"נס גדול היה פה - לא להאמין, אמרה חדד, זה המקום להודות לקדוש ברוך הוא על הניסים הגלויים שהוא עושה איתנו. זה נס שלא קרה לנו כלום. נכון שהבית נפגע, אבל זה רק רכוש. העיקר שלא היו פגיעות בנפש" • מתוך מדור נפלאות עכשיו בגיליון שיחת הגאולה 1269 • לקריאה.

שגרה של ניסים ונפלאות

חודש כסלו מציין את הניסים הגדולים שאירעו בו לעם ישראל, לאורך הדורות. כעת, כשקיבלנו תזכורת כי הקב"ה שומר ומגן על כל יהודי, אנו סמוכים ובטוחים בנס הגדול - הגאולה האמיתית והשלימה מיד ממש • מאמר המערכת מתוך גיליון שיחת הגאולה 1269 • לקריאה.

כיבוש הרצועה - הכרח קריטי! • הרב זמרוני ציק

מבלי להכנס כעת לנושא, כאשר דוחות המודיעין מאשרים כי קיימת התחמשות מואצת והכנות צבאיות במגמת תקיפה על ידי המצרים והסורים, הרי שלכל הדיעות, דברים אלו של הרבי שליט"א מלך המשיח, מתממשים לנגד עינינו במציאות היום-יומית, בנושא הפלסטיני • מאמר מרתק מהרב זמרוני ציק על ימנו אנו. לקריאה.

דף 25 מתוך 31