• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

מלך המשיח: ענווים הגיע זמן גאולתכם!

ההתפתחויות האחרונות מממשים אחת לאחת את נבואת חז"ל על ההתגרויות הצפויות של מלך פרס במלך ערבי, וההתערבות של מלך ארם. כל זה לטובת עם ישראל השומעים את בשורת הגאולה האמיתית והשלימה
מלך המשיח: ענווים הגיע זמן גאולתכם!
הרבי שליט"א מלך המשיח
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

רצף האירועים הבלתי-נתפסים של השבועות האחרונים, מעמיד כל אחד בפני סערת רגשות. העתיד הבלתי צפוי, ניצב בסימן שאלה מהדהד, כשכל אחד שואל את עצמו: מה יהיה? כשחלק ניכר מהדאגות מופנה לעבר התפתחות נוספת בתחום המלחמה, בצפון או אף מעבר לכך.

כמובן, שבראש ובראשונה, התשובה היא שיהיה טוב. ולא רק טוב, אלא הטוב הכי טוב שיכול להיות: הגאולה האמיתית והשלימה.

ומעבר לתשובה זו, שהיא התחזית המדויקת, ביותר, למי שרוצה לראות את המהלכים השונים, יש לנו הזדמנות נדירה, לראות התממשות של אחת הנבואות שניתנו לנו מחז"ל.

כשמלך המשיח בא

בקיץ תש"נ (1990), רעש העולם מפלישת עיראק לכווית, מה שהוביל בחודשים הבאים למלחמת המפרץ (הראשונה). באותם ימים בישר הרבי שליט"א מלך המשיח, בשיחת קודש שנשא בשבת פרשת ראה, את הדברים הבאים:

"כבר נתקיימו כל הסימנים של חז"ל על סוף זמן הגלות וזמן הגאולה, כולל הסימן בילקוט שמעוני (שנתפרסם לאחרונה): "אמר רבי יצחק שנה שמלך המשיח נגלה בו כל מלכי אומות העולם מתגרין זה בזה, מלך פרס מתגרה במלך ערבי והולך מלך ערבי לארם ליטול עצה מהם כו', וכל אומות העולם מתרעשים ומתבהלים ונופלים על פניהם ויאחוז אותם צירים כצירי יולדה, וישראל מתרעשים ומתבהלים ואומר להיכן נבוא ונלך להיכן נבוא ונלך, ואומר להם בני אל תתיראו כל מה שעשיתי לא עשיתי אלא בשבילכם, מפני מה אתם מתיראים אל תיראו הגיע זמן גאולתכם, ולא כגאולה ראשונה גאולה אחרונה כי גאולה ראשונה היה לכם צער ושעבוד מלכיות אחריה אבל גאולה אחרונה אין לכם צער ושעבוד מלכיות אחריה.

[ואחר-כך ממשיך בילקוט:] שנו רבותינו בשעה שמלך המשיח בא עומד על גג בית המקדש והוא משמיע להם לישראל ואומר ענוים הגיע זמן גאולתכם".

כן תהיה לנו, שמלכתחילה אין מה להבהל כי כבר הובטחנו ש"אל תיראו (גם מלשון הבטחה), הגיע זמן גאולתכם", וכן תהיה לנו, שמשיח צדקנו יבוא כבר בפועל ויעמוד כבר על גג בית המקדש ויכריז וישמיע, שמשיח כבר בא!

אמן כן יהי רצון".

ואכן, באותה מלחמה נוכח עם ישראל לראות את הניסים ונפלאות, בדיוק כמו שניבא הרבי שליט"א מלך המשיח, כשכולם מודים פה אחד, אכן - יש נביא בישראל!

הסימנים מתקיימים

ההתפתחויות הגלובליות סביב אירועי המלחמה כאן בישראל, הכוללים את התגרותם של האיראנים (מלך פרס) כנגד הערבים-הסונים (מלך ערבי) וההתערבות של ארצות הברית (מלך ארם / אדום), לצד העובדה ש"כל אומות העולם מתרעשים ומתבהלים" ועם ישראל שואל את עצמו "להיכן נבוא ונלך", לא מותירים כל ספק: "כל מה שעשיתי - לא עשיתי אלא בשבילכם - אל תיראו, הגיע זמן גאולתכם".

לעם ישראל - אין מה להיבהל ואין מה לחשוש!

כל מה שנותר לנו כעת, הוא לשמוע את קולו של המבשר, קולו של הרבי שליט"א מלך המשיח, הניצב על גג בית המקדש (עוד בהיותו בחוץ לארץ), ומודיע לכל עם ישראל: "ענוים הגיע זמן גאולתכם".

צריך להקשיב רק למי שצדק כל הזמן

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...