• ב"ה ימות המשיח!
  • ט' אייר התשפ"ד (17.05.2024) פרשת אמור

צריך להקשיב רק למי שצדק כל הזמן

הטעויות שהובילו לאירועים החמורים שפרצו בארץ הקודש בשמחת תורה, מתחילים הרבה אחורה, כשהממשלות למיניהם התעלמו מדבריו הנוקבים של הרבי שליט"א מלך המשיח, שהזהיר מדרך זו
צריך להקשיב רק למי שצדק כל הזמן
הרבי שליט"א מלך המשיח
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

אחת ממטבעות הלשון שנטבעו בארץ לפני כחמישים שנה, וחזרו לשימוש נרחב לאחרונה, היא המילה "קונספציה", שמשמעותה היא הנחת יסוד כללית. כמו זו שחזה אצל אנשי המודיעין, אז לפני פתיחת מלחמת יום הכיפורים, שהצבא המצרי לא יפתח במלחמה.

למרות שהיו מי שהתריעו, היו בקרב מקבלי ההחלטות אז, כאלו שהעדיפו שלא לצאת למתקפת מנע, מה שגרם לאבידות הקשות שזכורות מאז.

מתברר, כי השיטה נשארה, הנחת יסוד כללית האופפת את מקבלי ההחלטות תוך התעלמות ממי שמזהיר. והיה מי שהזהיר לאורך כל השנים: הרבי שליט"א מלך המשיח, אוהב ישראל, האומר וחוזר ואומר כי צריך לשנות את כל הגישה כלפי הערבים, אין לקיים עימם כל משא ומתן, ואסור לדון על ויתור, אפילו על שעל מארץ ישראל.

לא להכנע ללחץ

היה מי שהזהיר, והיו מי שבחרו להתעלם. מי שפעם אחרי פעם לא למדו מטעויות העבר, והמשיכו באותה דרך מסוכנת שהתנפצה בשמחת תורה האחרון.

דווקא באותו יום, בו קוראים בארץ ישראל את המילים מתחילת התורה "בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ" מילים עליהם מסביר רש"י כי פתיחת התורה נועדה להעביר מסר לדורות, כי העולם נברא על ידי הקדוש-ברוך-הוא והוא זה שהחליט לתת אותה לבני ישראל.

דווקא אירועי אותו יום, הביאו את ניפוץ האשליה, אצל רוב עם ישראל, בארץ ובעולם, ניפוץ הקונספציה כאילו שאפשר לשאת ולתת עם המחבלים הארורים, כאילו והחלטות הממשלה האחרונות, באמת הביאו לביטחון המיוחל.

אך, דומה כי בכל הנוגע למקבלי ההחלטות לא השתנה כמעט מאומה. בשלשת השבועות האחרונים, נראה יותר ויותר כי הם נותנים ומושפעים מהלחצים שמופעלים על ידי אומות העולם ובראשם ארצות הברית. האם אכן ניתנים החלטות הנוגעות לחיי היהודים בארץ ישראל, לידי מי שבכלל לא חי פה? האם לא למדנו לקח? במשך שנים ארוכות, מזהיר הרבי שליט"א מלך המשיח מכך, ומדגיש כי החלטות הנוגעות לחיינו, צריכות להתקבל רק על ידי ישראל, ללא אפשרות לאחרים להתערב בכך. הלא גם הם לא יעלו על דעתם להקשיב למישהו מבחוץ, בכל הנוגע לבטחון מדינתם.

אמנם מקובל שאין מעוררים ויכוחים בשעת הקרבות, אך קשה לשתוק לנוכח ההתנהלות כיום, ואולי קריאה נוקבת, תוביל לשינוי התפיסה ולקבלת החלטות נכונות.

כולנו יחד בשמחה

נושא זה, של הציות לדבריו של נביא הדור - הרבי שליט"א מלך המשיח, והוספה בהגנה הרוחנית של עם ישראל בתקופה זו, לצד חיזוק האמונה בנבואתו על הגאולה האמיתית והשלימה, יעמדו במרכז כינוס "ברוכים הבאים" הצפוי להתקיים אי"ה ביום חמישי הקרוב, בשעה 8 בערב, בשידור חי.

כינוס זה שיביא את מסר העידוד שנושאים השבים מבית משיח 770 בניו יורק, יחזק את הביטחון אצל כל אחד ואחת בשידור בוודאי יועבר כבר מבית המקדש השלישי, בהתגלותו המיידית של הרבי שליט"א מלך המשיח, בגאולה האמיתית והשלימה, תיכף ומיד ממש.

הנחמה: הגאולה האמיתית והשלימה

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...