• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

קול ששון וקול שמחה

הכלה מצאה את עצמה במצוקה. חצי ממשתתפי החתונה כבר הודיעו שהם לא יגיעו לשמוח איתה, בגלל שהחתונה תיערך עם מחיצה. בעל הבית סירב לבטל את האולם הגדול. מה יהיה? גיסתה כתבה לרבי שליט"א מלך המשיח
קול ששון וקול שמחה
מתוך צילומי החתונה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

גב'  חיה ברכה מהישוב שערי תקוה, כתבה בשבוע שעבר לרבי שליט"א מלך המשיח על המצב, וביקשה את ברכתו, בתשובה נאמר לה, שעליה לדאוג לפרסם את האירוע שהיה לה, וכמצוותו, העבירה למערכת את סיפורה שאירע לפני כחודש וחצי:

"היה זה זמן קצר לפני חתונתו של אחי הצעיר. בתחילה הכל היה נראה כמתוכנן, נקבע תאריך ואולם, אך ככל שהתקרב התאריך התחילו הענינים להסתבך. התברר שמשפחת הכלה, שאינם שומרים תורה ומצוות, הודיעו שבאם החתונה תיערך בהפרדה, הרי שהם לא ישתתפו בחתונה...

חרף הנסיונות לגשר על הויכוח, הם התבצרו בעמדתם, ולא נותרה ברירה אלא לפנות לבעל האולם ולבקש ממנו לבטל את האירוע הגדול שתוכנן ל-500 איש, מאחר ומחצית מבין המוזמנים הודיעו שלא ישתתפו.

נקל לתאר את הרגשתה של הכלה, שציפתה לשמוח ביום הגדול, ומצאה את עצמה עצובה ובעיקר מודאגת.

בנתיים בעל האולם הסכים להוריד במקצת את מספר המנות, אך מבחינתו לא היה שייך לבטל את האולם הגדול שהוזמן, וכך מצאנו את עצמינו דואגים - מה יהיה?

יום לפני החתונה, בעוד הכלה עושה את ההכנות לקראת החופה, היא פגשה כלות אחרות, המוקפות בבני משפחה צוהלים, ורק היא נמצאת בשיא ההכנות לבדה, ללא שום קרובת משפחה שתהיה איתה ברגעים החשובים בחייה.

בשלב זה, עלה בדעתי ליצור קשר עם בנה של חברתי, הלומד בישיבת הסדר, על מנת שיביא את חבריו לאולם, לשמח את החתן והכלה.

כפי שאני רגילה, בכל ענין משמעותי, אני פונה לרבי שליט"א מלך המשיח, ושואלת בעצתו באמצעות האגרות קודש, וכך עשיתי גם הפעם כשאני מוסיפה שאני רוצה לראות תשובה ברורה.

התשובה בכרך ט"ו, עמ' קא, לא הותירה ספק. נאמר שם במפורש לא לבזבז זמן, לגייס כל כח פעיל... עדיף שיהיו כפול אנשים מאשר חוסר.

לאחר שיחה קצרה עם אותו ידיד, אשתו נרתמה לעזור, ופתחה קבוצה של בנות שמוכנות להגיע ולשמח את כלה.

בהתחלה הצטרפו 20 צדיקות, וכל שעה הקבוצה גדלה וגדלה...

הענין הגיע למארגן קבוצה של 'משמחים' שצלצל אלי וסיפר שהקבוצה מונה כ-100 נשים שמתכוונות להגיע עם תופים וכלי נגינה לשמח את הכלה. הוא שאל אם לסגור את הקבוצה... אמרתי לו שהרבי  שליט"א מלך המשיח ציווה עלי לגייס כל כח פעיל. שלחתי לו את המכתב. הוא עדיין חשש והחליט  להשאיר את הקבוצה פתוחה ומי שיבוא - יבוא...

בזמן שהחתן והכלה נכנסו לחופה לא היו כמעט אנשים באולם. נקל לתאר את תחושתם של החתן והכלה, אך תוך כדי, התחלנו לראות תופעה מופלאה של קבוצות נשים שהגיעו לשמח את הכלה, פשוט רקדו איתה ושרו בכל הכח בעזרת הנשים.

החתן נותר בתחילה לבדו... אלא שמהר מאוד התחילו להגיע גם גברים לאולם. החתן תיאר איך שהוריד את הראש מבושה, עד שלפתע הרים את ראשו וראה לפניו את ים האנשים שבאו לשמחו.

אפילו מנהל האולם התרגש. הוא החליט להוציא על חשבונו את כל המנות לאורחים הרבים, שמילאו את האולם ואף מחוצה לו כשהם מלווים את החתן והכלה מחדר הייחוד עם תופים וכלי זמרה. כוחה של ברכת הרבי שליט"א מלך המשיח. 

ניסי חרבות ברזל

יש בעל הבית לבירה זו!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...