• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

ניסי חרבות ברזל

לצד הכאב העצום על הנופלים הרבים, והתפילות לרפואתם של הפצועים ולחזרתם של השבויים, הרי שבתוך כל התופת, נשמעו לא מעט סיפורי נס והצלה שאירעו
ניסי חרבות ברזל
רסיסי הטיל פגעו ליד "חנוכיית הרקטות" בחצר בית חב"ד שדרות (צילום: מנדי ריזל)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

לצד הכאב העצום על הנופלים הרבים, והתפילות לרפואתם של הפצועים ולחזרתם של השבויים, הרי שבתוך כל התופת, נשמעו לא מעט סיפורי נס והצלה שאירעו.

לפרסום סיפורים אלו חשיבות מיוחדת, במיוחד על רקע האירועים. פרסום הניסים, כך אומר הרבי שליט"א מלך המשיח, מזרז את הגאולה האמיתית והשלימה. להלן לקט קטן מתוך הניסים:

כך סיפרה לאתר החדשות של 12, אביטל אלדג'ם, תושבת קיבוץ חולית, שמצאה עצמה ביום שבת בסיטואציה קשה מנשוא. המחבלים שהשתלטו על הקיבוץ לקחו אותה ואת שני ילדי חברתה בשבי והחלו לצעוד איתם אל תוך הרצועה. אחרי שחצו את הגבול, המחבלים שחררו אותם ואביטל החלה במסע חזרה, כשאחד הילדים פצוע ברגלו: "ידעתי שהילדים חייבים לחזור הביתה".

מאותו הרגע הם העבירו אותנו בין בתים כשהכול מסביב הרס, חורבן ומראות קשים", המשיכה בכאב. "ואז הובילו אותנו לגדר שעוטפת את הקיבוץ. היה שם פרצה והתחלנו ללכת לעזה - הילדים, אני והמחבלים, כל הזמן הם אמרו לי באנגלית 'מהר, מהר', המשכנו, עברנו את הגדר, ראינו את הבתים שלהם".

לאחר מכן המחבלים סימנו לי עם היד לחזור וחזרנו...

*

אחותו של דניאל פרץ כתבה בטויטר שהיא דואגת לאחיה שנעדר ולאחר זמן מה דיווחה: "נמצא ברוך השם! נחטף לעזה ע''י מחבלים, הצליח חסדי הבורא לברוח לפני כמה שעות.

עכשיו בדרך להורים שלי. מזמור לתודה. הלב שלי מתאושש".

*

סיפורה של גב' רחל מאופקים התפרסם רבות לאחר שסיפרה לכלי התקשורת על הצלתה מידי המחבלים הארורים שהשתלטו על ביתה, ולקחו אותה ואת בעלה בני ערובה.

הצעתי להם כל הזמן אוכל, על מנת להשיח את דעתם. חששתי שאם הם יהיו רעבים, הם עלולים להיות עצבניים ולגוע בנו.

במשך שעות ארוכות הם החזיקו אותנו, כשכלי הנשק בידיהם. תוך ששוטרים שהגיעו לבית מנהלים איתם משא ומתן.

מאחר ובני שוטר, חששתי שהם יגלו זאת, אך ב"ה שהם לא גילו זאת.

בנוסף היא מתארת את החשש שריחף מעליהם במשך שעות ארוכות, תוך ניהול המשא ומתן עם המחבלים ימ"ש, כשהשוטרים מצליחים בשלב מסויים לנטרל את אחד מהם.

בשעה שתים וחצי בלילה, הצליחו הכוחות המיוחדים לפרוץ את הבית, מתוך פתח בתקרה ולחלצם בשלום ב"ה.

*

גם במקומות השונים בהם נפלו הטילים אירעו לא מעט ניסים. כך אירע גם לשליח הרבי שליט״א מלך המשיח בשדרות הרב משה זאב פיזם הפועל בקרב חיילים ומסייע לתושבים בשעות קשות אלו, שהספיק להיכנס לבית חב"ד שניות ספורות לפני שטיל פגע ברחבת הבית חב"ד. זאת בנוסף לכך שבשעות שלפני כן נפלה רקטה ברחבת בית חב"ד, כשרסיסי הרקטה עפו עד למאחורי חנוכיית הקאסמים המפורסמת במקום.

סיפורי הניסים המתגלגלים בכל מקום, הינם מדהימים, ומגלים מעט מזעיר מהמתחולל. אך אנו ממשיכים לבקש ולדרוש את הנס הגדול מכולם: גאולה אמיתית ושלימה, בהתגלותו של הרבי שליט"א מלך המשיח תיכף ומיד ממש. 

הביאני המלך חדריו

יש בעל הבית לבירה זו!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...