• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

הביאני המלך חדריו

סיפורו של מנהל סניף הוצאה לפועל בבאר שבע. כיצד הרבי שליט"א מלך המשיח התגלה אליו בחלום מפעים שהתאמת תוך שהוא ורעייתו זוכים לחבק בן זכר כברכתו הק'. ומה קרה בחודשים האחרונים?
הביאני המלך חדריו
שניאור אוריאן
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

הקשר הנשמתי האישי שיש לכל נשמה יהודית עם נשיא הדור, מוסבר בתורת החסידות, כקשר של עצם הנשמה - ה'יחידה' שבתוך הנשמה, עם ה'יחידה הכללית' נשמת משה רבינו שבכל דור.

כמו ראש החש ומרגיש כל אבר בגוף, כך גם תפקידו של ראש בני ישראל (ראשי תיבות רבי) שבדור, להשפיע חיות לכל אחד ואחת.

לפעמים מתגלה קשר שכזה באמצעים ישירים, ובמקומות בלתי צפויים לחלוטין, כשברור לכל, שמדובר בגילוי קשר זה, ללא כל רקע מקדים.

בדרך כלל, ניתן להצביע על הקשר של הרבי שליט"א מלך המשיח לכל יהודי, הנעשה באמצעות השפעת השלוחים המפוזרים בכל פינה בעולם, הדואגים לעזור ולסייע ברוחניות ובגשמיות לכל פונה. אלא שלעיתים מתברר שקיים גם קשר ישיר, ובלתי אמצעי, בין כל יהודי לבין הרבי שליט"א מלך המשיח - מנהיג ורועה הדור.

על גילוי שכזה, מספר הת׳ שניאור אוריאן, מי שעומד מאחורי מספר פרוייקטים בתחום הפצת בשורת הגאולה, כשבין היתר הוא תרגם את כל שיחות ה׳דבר מלכות׳ לכתב ברייל, ועוסק בהפצת שיחת הדבר מלכות ברשתות החברתיות מידי שבוע.

״לפני כחודש הייתי צריך להגיע לשתי פגישות במשרדי ׳הוצאה לפועל' שבעיר באר שבע. נאמר בפסוק "מה' מצעדי גבר כוננו", ולפעמים ניתן לראות שהסיבה שחשבנו כי בגללה נאלצנו להגיע למקום מסויים, הינה בכלל שונה לחלוטין מזו שלשמה הגענו באופן רשמי.

בעוד שאני הגעתי להוצאה לפועל בשביל ענינים אחרים לגמרי, הרי שפגישה אישית עם מנהל המקום, חשפה בפני מופת מופלא שאירע לו עם הרבי שליט"א מלך המשיח.

וכך סיפר לי יונתן ח. מנהל ההוצאה לפועל בבאר שבע: "אחרי כמה שנים שחיכינו אני ואשתי לילדים, בלילה אחד אני חולם שאני נמצא ב-770 - בית הכנסת של הרבי שליט"א מלך המשיח.

חשוב לציין שלא הייתי שם מעולם קודם לכן, וכל מה שראיתי בחלום היה הפעם הראשונה שראיתי את המקום, ורק כשסיפרתי את הסיפור לחב"דניק שמכיר את 770, הוא הסביר לי שבדיוק כפי שראיתי בחלום, כך נראה המקום.

עמדתי בכניסה לבית הכנסת, היכן שבדרך כלל נכנס הרבי שליט"א מלך המשיח. הקהל שר "יחי אדוננו" וחיכה שהוא יבוא לתפילה. אלא שעוברת הדקות והוא אינו מגיע. שאלתי את אחד המתפללים "מה קורה? למה הוא לא מגיע?" והוא ענה לי "הרבי שליט"א מלך המשיח אמר שהוא מחכה ליונתן ולאשתו". הופתעתי, אמרתי לו שאני יונתן ושיסביר לי לאיפה אני צריך ללכת. הוא הראה לנו את גרם המדרגות המוביל לקומה העליונה, שם נמצא חדרו הקדוש.

כשהגענו לחדר, אשתי נכנסה לתוך החדר למספר דקות, בעוד אני מחכה בחוץ וכשהיא יצאה היא אמרה לי שהיא קיבלה ברכות.

התעוררתי וסיפרתי לאשתי את החלום ואמרתי לה שאני בטוח שבקרוב יהיו לנו בשורות טובות ואנו עתידים לחבוק בת...

ואכן, תוך זמן קצר ב"ה אשתי הייתה בהריון ונולדה לנו בת חמודה בשעה טובה ומוצלחת.

אבל הסיפור לא מסתיים כאן. חלפו כמה שנים מאז, ולפני כמה חודשים שוב חלמתי חלום עם הרבי שליט"א מלך המשיח... הפעם כבר לא היה לנו ספק. בקרוב יהיה הריון שני, ואכן כעת אשתי בהריון ואנו מצפים בקרוב ללידה בשעה טובה ומוצלחת". 

ישלח דברו וירפאם

יש בעל הבית לבירה זו!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...