• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

ישלח דברו וירפאם

החשד לאירוע לבבי הלך והתחזק. רופא שבדק את גב' טלי אמיתי יעץ לה להתפנות לבית הרפואה עוד בתוך השבת מטעמי פיקוח נפש, אבל תשובת הרבי שליט"א מלך המשיח שינתה את הכל
ישלח דברו וירפאם
הרבי שליט"א מלך המשיח
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

למרות שחלפו כבר שש שנים מאז המקרה, גב' טלי אמיתי מהישוב בית גמליאל, חשה בהתרגשות כשהיא משחזרת את האירוע, בו היא חשה שניתנו לה חייה במתנה.

"הכל התחיל ביום ההילולא של הבבא סאלי, מספרת גב' טלי, בפעם הראשונה עלה בדעתנו לערוך אירוע לציון המאורע גם אצלנו בישוב, מה שדרש ארגון גדול, הפיכת אולם המועדון למקום מזמין, וכמובן ההתעסקות הלוגיסטית בכל הפרטים, כולל אלו הקטנים ביותר. כשבעלי לוקח על עצמו את הוצאות האירוע יחד עם שני חבריו.

יומיים לאחר מכן, ביום שישי, יצאתי לריצת אימון, אותו אני עורכת מידי שבוע במסגרת פעילות ספורטיבית לשמירת הבריאות. תוך כדי הפעילות, חשתי שלא בטוב, ונבצר ממני להמשיך באימון.

בתחילה נראה היה הדבר כחולשה שתחלוף במהרה. אך השעות חלפו והמצב לא השתפר.

שכנה שקיבלה ממני הודעה, נכנסה לבית על מנת לסייע לי בהכנות לשבת, וככה מצאתי את עצמי מכניסה את השבת הקדושה, כשהכאבים לא חולפים ואף מתחזקים.

בסעודת השבת, כבר לא יכולתי להשתתף... מיד כשהסתיימה הסעודה, הבנתי שמדובר באירוע רציני יותר ממה שחשבתי בהתחלה, אבל חששתי מלחלל את השבת שלא לצורך.

בעלי יצא לקרוא לאחד השכנים, שהוא רופא במקצועו, על מנת להתייעץ איתו מה הכי ראוי לעשות במקרה שלי.

הוא הגיע לבית, ולאחר מספר שאלות, תוך שהוא רואה מה מצבי, הוא הגיע למסקנה ברורה כי מדובר באירוע לבבי, ועלי להתפנות בהקדם המיידי לבית הרפואה.

בשלב זה כבר לא היתה שאלה, האם מותר לי לחלל את השבת, מטעמי פיקוח נפש. צלצלתי למוקד האחיות, על מנת לקבל אישור שעלי להתפנות לאשפוז, וגם שם, קבעו חד משמעי שמדובר באירוע לבבי ועלי להגיע בדחיפות לחדר מיון.

בביתי יש כרכים של ה"אגרות קודש", מידי פעם אני שואלת בעצתו של הרבי שליט"א מלך המשיח. החלטתי שזה הזמן לבקש ממנו ברכה.

במוחי כבר רצו תסריטים קשים, תחושה לא נעימה שהפעם מדובר במשהו שה' ישמור...

אני פותחת את הספר, ולנגד עיני בלטו המילים: ״בטח לקח חלק בהסדרים הקשורים ביום ההילולא שהיה שלשום״. לצד מילים אלו מופיע ברכות עבור האישה שהכל יהיה כשורה (אגרות קודש כרך ז עמוד קנב).

באותו רגע השתניתי לחלוטין. כל המחשבות השליליות הוחלפו בגישה חיובית הפוכה. בניגוד לכל היגיון, אמרתי לבעלי, אני בטוחה שאין לי משהו רציני, אין לי שום צורך לחלל את השבת בשלב זה. אני הולכת לישון ואתה רק תשגיח מידי פעם ותוודא שאני נושמת.

השבת חלפה, והלכתי לבדיקות רפואיות, שם שללו מייד שמדובר באירוע לבבי ב"ה ומאוחר יותר גילו שמדובר בסך הכל במים בריאה, שגם מזה יצאתי בבריאות, לאחר טיפול מתאים, בדיוק כפי שכתב לי הרבי שליט"א מלך המשיח.

כיום שש שנים לאחר המקרה, אני מספרת אותו בכל הזדמנות ומגלה לכולם על אפיק ההתקשרות של ה'אגרות קודש' - אפשרות הברכה לכל אחד!

כמובן שאני ובעלי מאז מקפידים גם לערוך את סעודת ההילולא, שבמשך השנים הלכה ותפסה תאוצה, כשעוד רבים משתתפים במעמד לכבודו של הצדיק, וגם שם כולם כבר יודעים על נביא הדור ועל הסיפור כיצד ניצלו חיי בזכות ברכתו הקדושה של הרבי שליט"א מלך המשיח". 

"כי בשמחה תצאו"

יש בעל הבית לבירה זו!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...