• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

הברכה לשחרור החטופים

אחת החיילות, חברת ילדות של החיילת אורי מגידיש, החליטה לרכוש אות בספר התורה עבורה ועבור חברתה. היא רכשה את האותיות בלב שלם, בתפילה שבורא עולם יציל את חברתה. הנס שמאחורי השחרור המפתיע נחשף
הברכה לשחרור החטופים
ינון בן שמואל
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

בוקר יום שבת קודש וחג שמחת תורה תשפ"ד. 6:30 בבוקר. אלפי מחבלים פרצו את הגדר בין עזה לישראל ונכנסו בטירוף של אכזריות להרוג יהודים (ה' ישמור). באותו בוקר שחור נחטפו לתוככי עיר הרשע מאות אנשים, זקנים ומבוגרים, נשים וילדים. עם ישראל כולו, בכל קצוות תבל, הזדעזע למשמע הבשורות הקשות. רבים פרצו בבכי ובקריאת תהילים מעומק הלב לרפואת הפצועים ולשחרור החטופים.

גברת מיכל שפירא, חסידת חב"ד מביתר עילית, הסתובבה ימים שלמים כשליבה לא פוסק מדאגה לשלומם של החטופים. היא הרגישה שהיא מוכרחת לעשות מעשה עבורם, והיא התיישבה לכתוב לרבי שליט"א מליובאוויטש מלך המשיח ולבקש את ברכתו הקדושה לשחרור כל החטופים. התשובה שקיבלה באמצעות האגרות קודש היתה לא פחות ממדהימה! "יהי רצון שסוף סוף יימלאו משאלות לבנו בכלל, כולל במיוחד משאת נפש כל ישראל, שאחינו הנמצאים בצרה ובשביה יצאו בקרוב ממש מן המיצר אל המרחב, כפשוטו ובכל המובנים". ברכה מפורשת מהרבי שליט"א מלך המשיח לשחרור החטופים מן השבי!

ואכן, בשבועות הבאים, החלו לראות יהודים היוצאים מן השבי. אך הסיפור המרגש ביותר עד לשעת כתיבת השורות, הוא סיפור שחרורה של החיילת אורי מגידיש מקרית גת, שנחטפה ממוצב נחל עוז:

אמא של אורי, גברת מרגלית מגידיש, עובדת בעיריית קרית גת. אחת מחברותיה לעבודה שהתפללה בכל ליבה לנס וישועה, החליטה לבקש את ברכת הרבי שליט"א מלך המשיח במיוחד עבור החיילת אורי, שתחזור הביתה בשלום. היא הכניסה את בקשת הברכה באחד מספרי אגרות הקודש, וקראה בתשומת לב רבה את התשובה. המענה (בכרך ב עמוד סה) התייחס באריכות רבה לעניין תחיית המתים.

בתחילה לא הבינה האישה את משמעות התשובה, אבל לאחר מספר דקות, כמו פרץ אור שטף את מוחה ובבת אחת הבינה את התשובה: בימים האחרונים היא התפללה שוב ושוב לבורא עולם שאפילו אם נגזר על החיילת אורי מיתה חס ושלום - שה' יבטל את הגזירה ויעשה תחיית המתים, שהיא תחזור הביתה בריאה ושלימה!

היא הבינה שהרבי שליט"א מלך המשיח ענה לה בדיוק במילים בהם התפללה: אכן כן, הולך להיות כאן תחיית המתים...

החברה סיפרה בהתרגשות לאמה של החיילת את התשובה המדהימה באגרות קודש. כל המשפחה התמלאה באופטימיות ובטחון שילדתם אכן תחזור הביתה!

במוצאי שבת קודש י"ג חשוון (28/10/23), נכנס חבד"ניק, בשם ינון בן שמואל, לחמ''ל צה''ל בהר מירון. הוא הציע לחיילים לקנות אות ב'ספר תורה הכללי', תוך שהוא חוזר על דברי הרבי שליט"א מלך המשיח שהשתתפות בכתיבת ספר התורה, מביאה שמירה והגנה על כל הרוכשים. אחת החיילות, מ', חברת ילדות של החיילת אורי מגידיש, החליטה לרכוש אות בספר התורה עבורה ועבור אורי חברתה הטובה. היא לא הבינה כיצד בדיוק פועלת הסגולה, אך היא רכשה את האותיות בלב שלם, בתפילה שבורא עולם יציל את חברתה. יומיים לאחר מכן, קיימה המשפחה 'הפרשת חלה', בו התפללו כולן לשחרורה של אורי מהשבי.

והתפילה נענתה! באותו לילה, בפעילות כוחות צה"ל בעומק רצועת עזה, שוחררה החיילת אורי מגידיש מהשבי, כשהיא בריאה ושלמה! בכל הארץ השמחה הרקיעה שחקים. יהודים בכל העולם הרגישו כאילו בת משפחתם השתחררה מהשבי...

מצפים ומתפללים לשחרורם המיידי של כל שאר החטופים, מתוך בריאות ושמחה!

מעשה החסד שהציל מפגיעת הטיל

יש בעל הבית לבירה זו!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...