• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

מחזקים מתוך שמחה: הישיבה עם החיילים

בתוך שלל יוזמות הסיוע ללוחמים ואנשי הצבא, בלטה השבוע במיוחד הפעולה הנרחבת שבוצעה על ידי ישיבת תומכי תמימים בעיר באר שבע, בהנהלת הרב ירמיהו קאליפא. "מעל לראשנו אנחנו שומעים את הדי היריות והפיצוצים של ירי התותחים והמסוקים" כך הוא מספר
מחזקים מתוך שמחה: הישיבה עם החיילים
הרב קאליפא והתלמידים בריקוד נלהב עם החיילים
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

המלחמה בעיצומה. כוחות הביטחון נלחמים במחבלים הארורים, במטרה להשמידם לחלוטין ואת יכולותיהם. לא נעים לומר, אך עשרות שנים של אי ציות לנביא הדור התפוצצו לעם ישראל בפנים. כמובן שצריך להמשיך קדימה ולהפנות את הפנים לעתיד, אך חובה גם ללמוד מטעויות העבר. כדי להגיב כראוי על מה שאירע, וביתר שאת כדי לחזק את ביטחון עם ישראל מכאן ולהבא, צריכים מקבלי ההחלטות וראשי מערכת הביטחון לנהוג כפי חוקי התורה הקדושה המשתקפים בהוראות הרבי שליט"א מלך המשיח: הבא להורגך – השכם להורגו (בלי להמתין עד שיבוא בפועל), לסיים את המערכה ולא לעצור את הפעולה באמצע, לנקוט בפעולות המתחייבות מתוך שיקולי ביטחון טהורים ללא התחשבות בפוליטיקה ובלחצים מצד אומות העולם, להימנע מכל דיבור עם המרצחים מכל פלג או ארגון, ובטח שלא להסכים לוויתור כלשהו עבורם.

הגנה רוחנית

לנוכח המצב הנוכחי השורר בארץ הקודש, מתחזקת אצל רבים ההכרה המוחלטת כי 'הפתרון היחיד – משיח בן דוד'. גם כאלו שלא הורגלו בדרך חשיבה כזו, מבינים כי אין על מי לסמוך, ויש רק אחד ויחיד שיכול להציל ולהושיע מתוך מצב כל כך נורא ומורכב. כבר אין מדובר בישועה פרטית כזו או אחרת אלא דווקא בהצלה כללית לכל העולם כולו, שהיא הגאולה האמיתית והשלימה על ידי הרבי שליט"א מלך המשיח.

פעילים רבים מדווחים על ההתעוררות העצומה שניכרת בשטח. לב ישראל ער להשם יתברך ולמצוותיו, וכעת אף יהודים שחשו עצמם רחוקים מדרך התורה וקיום המצוות מחפשים לתרום את חלקם בהגנה הרוחנית על עם ישראל, אם באמצעות הנחת תפילין, נתינת צדקה, אמירת תהילים, רכישת אותיות בספר התורה, וכל שאר הפעולות המסוגלות לכך.

איתנו בחזית

בתוך שלל יוזמות הסיוע ללוחמים ואנשי הצבא, בלטה השבוע במיוחד הפעולה הנרחבת שבוצעה על ידי ישיבת תומכי תמימים בעיר באר שבע, בהנהלת הרב ירמיהו קאליפא. תלמידי הישיבה יצאו אל מקומות התאספות החיילים, כדי לדאוג להם בגשמיות וברוחניות מתוך שמחה. עם דגלי משיח ושירי גאולה, לצד חלוקת ספרי חת"ת (חומש, תהילים, תניא) ורישום החיילים לספר התורה, ערכו שולחן עם כל טוב לסעודה בשרית משובחת עבור מאות החיילים. גם זמר ונגן הצטרפו, וכולם יצאו בריקודי שמחה.

"רגע מיוחד היה כאשר בשיא הערב", מספר הרב קאליפא, "תוך כדי הריקודים, צלצל הטלפון אצל ר' אליקה וובר שהיה איתנו. על הקו היתה אחותו ממיאמי, פלורידה, שהתקשרה לבשר לו כי נמצאו הדולרים שקיבל באופן אישי מהרבי שליט"א מלך המשיח. מדובר על שטרות ברכה היקרים לו מאוד שאבדו לפני שנים, והנה בדיוק ברגע הזה מגיעה ההודעה שהם נמצאו! ממש הרגשנו שהרבי שליט"א מלך המשיח נמצא איתנו פה בחזית".

ללא שאלות

"על גבול רצועת עזה, בין הבתים השרופים והמכוניות המחוררות בהם נרצחו על קידוש השם מאות יהודים, ובתוך כל התופת הזו היינו, כאשר מעל לראשנו אנחנו שומעים את הדי היריות והפיצוצים של ירי התותחים והמסוקים, אי אפשר לתאר זאת", אומר הרב קאליפא. "גם במבצע הקודם כאשר נסענו להביא לחיילים את בשורת הגאולה והגואל ולחלק להם ספרי חת"ת וציציות. הגענו לש.ג. בכניסה ולשאלתם השבנו כי אנחנו חב"ד – החיילים של הרבי שליט"א מלך המשיח, מיד הכניסו אותנו ללא שאלות ואף ללא ליווי צמוד, כך יכולנו לנוע בחופשיות בכל השטח ולעשות פעילות עצומה. בעזרת השם נמשיך בפעילות ונראה ניסים, עד לגאולה האמיתית והשלימה בקרוב ממש".

להשתתפות וסיוע: 050-8717705 

המהדורה החדשה של הספר תפילין של ימות המשיח

חיים גאולה בבית המרקחת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...