• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

נכנסים לחודש של ניסים

קו ישיר מחבר בין אירועי אותם ימים, בצל ההסכם עם מצרים, לבין האירועים בדרום הארץ בימינו אלה. הגיע הזמן להקשיב לדבריו של הרבי שליט"א מלך המשיח ולהביא לשקט ובטחון עדי הגאולה האמיתית והשלימה
נכנסים לחודש של ניסים
סרטים צהובים על הרכבים (מימין) על רקע הסרטים הכתומים ברצועת עזה בעת הגירוש (ויקיפדיה)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

הסרטים הצהובים שנתלים לאחרונה על גבי לא מעט אזרחים, כסימן הזדהות עם החטופים לעזה, מזכירים את הסרטים שנתלו לפני 19 שנה, אז היו אלו סרטים בצבע דומה אך שונה, הכתום שסימל את המאבק כנגד הגירוש מגוש קטיף וצפון השומרון.

ולא בכדי, קו ברור מחבר בין שני האירועים. האזהרות שנשמעו אז, מפי כל המומחים שאמרו כי פינוי הרצועה, יוביל להתגברות הטרור, אזהרות מהם התעלמו מקבלי ההחלטות, ולא פחות חמור מכך לא ניתנו להן במה בכלי התקשורת. אזהרות אלו התממשו בצורה נוראה באותה שבת, שמחת תורה. היום כולם כבר יודעים כי הגירוש היה טעות חמורה, ומעשה שפגע קשות בבטחון עם ישראל.

כאשר קוראים את דבריו של הרבי שליט"א מלך המשיח, שהזהיר ברורות מדרך זו של משא-ומתן עם הערבים וויתור על חלקי ארץ ישראל, יודעים כולם, אשר רק ציות מוחלט לדבריו, תוביל את עם ישראל לביטחון.

חודש הגאולה

בשבת זו, מברכים את חודש כסלו, חודש הגאולה. יום ראש חודש שיחול ביום שלישי, הוא יום בו מציינים את צאתו לראשונה לביתו, של הרבי שליט"א מלך המשיח, לאחר שנשאר בחדרו מאז האירוע הלבבי שאירע בשמיני עצרת בשנת תשל"ח (1977).

רצף האירועים באותה שנה, עמד בסימן מאבקו הבלתי מתפשר כנגד הסכם ה"שלום" עם מצרים, הסכם שהחל להתרקם בחדרי חדרים, באותם ימים, על ידי נציגו של ראש הממשלה. הרבי שליט"א מלך המשיח, זעק ברורות כנגד ההסכם המתהווה, ואמר כי מצרים לא תבחל באמצעים כדי להמשיך ולפגוע בבטחון ישראל, מה שאכן קרה בפועל.

כיום, כשמצרים הם אלו המאפשרים את קיום המנהרות והמעברים, בהם מבריחים מחבלי החמאס ימ"ש את כלי הנשק והרכבים לרצועת עזה, מבינים כולם, כי אותו הסכם שהוביל לנסיגה בחצי האי סיני, ומסר לידי המצרים את בארות הנפט, הוא זה שמאפשר להם לשלוט בשטח, ובכך להמשיך ולחמש את המחבלים הארורים.

האירוע הלבבי, שאירע באותו יום בו התרחשה המתקפה השנה, בהפרש של ארבעים ושש שנה, מסמל את אותו מאבק מאז. אותה קריאה מפיו של נשיא הדור וזעקתו בדאגתו לשלומו של כל יהודי. ראש חודש כסלו, שמסמל את היום בו הבריא הרבי שליט"א מלך המשיח, בוודאי יביא גם בשנה זו בשורות טובות, בגאולה האמיתית והשלימה.

לחיים ולברכה

הבה ננצל את יום הסגולה שבפתח, והחל משבת קודש זו, בה נערכות התוועדויות בבתי הכנסת, לאחר התפילה, כמידי שבת מברכים, ובהמשכן בהתוועדויות שתערכנה לרגל ראש חודש כסלו, נאחל לכל עם ישראל "לחיים" "לחיים ולברכה", בשורות טובות לכלל ולפרט. רפואה שלמה לכל הפצועים, ושובם בשלום של כל החטופים לביתם.

בהזדמנות זו, גם לאחל למקבלי ההחלטות, שהפעם ישמעו לדבריו של הרבי שליט"א מלך המשיח, יפעלו מול המחבלים כפי שצריך וימגרו אותם לחלוטין, ובכך אכן יהיה שקט ובטחון עדי הגאולה האמיתית והשלימה.

מלך המשיח: ענווים הגיע זמן גאולתכם!

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...