• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

מחזקים את החיילים לקבל פני משיח

החלטנו לתת לכל משפחה את האפשרות להשתלב בפעילות. פתחנו חמ"ל נוסף באזור המרכז ובירושלים. שם ניתן לקבל ערכות ארוזות לפעילות עם החיילים. הרב קותי מיודובניק חושף את הפעילות המתקיימת במספר מוקדים ברחבי הארץ
מחזקים את החיילים לקבל פני משיח
הרב קותי מיודובניק במהלך הפעילות
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בספר של הרבי שליט"א מלך המשיח 'היום יום' מובא פתגם בשם מייסד תנועת החסידות רבי ישראל בעל שם טוב: "נשמה יורדת לעולם הזה וחיה בו במשך שבעים או שמונים שנה – כדי לעשות טובה ליהודי בגשמיות ובפרט ברוחניות". משפט זה מעודד לחפש תמיד הזדמנות לעזור לזולת בכל תחום שהוא, ולייחס חשיבות רבה אפילו לפעולה קטנה של סיוע. יחד עם זאת, נראה כי מתחילת המלחמה, וביתר שאת עם גיוס המילואים הגדול, התוכן הזה הפך לרלוונטי מתמיד. בכל מקום ניתן לראות יוזמות סיוע נפלאות לחיילים ולכוחות הלוחמים, החל מחטיפים, משקאות אנרגיה ומוצרי טואלטיקה, ועד לציציות, תפילין וספרי קודש כמו חת"ת וכדומה.

הביקוש גדול

הרב קותי מיודובניק מנהל בימים שבשגרה את בית חב"ד באזור התעשיה תפן שבצפון. "מיד במוצאי שבת שמחת תורה, באותו יום בו הכל החל, הרגשתי כי אסור לנו להישאר אדישים. מכיוון שבמשך השנה אנחנו עוסקים בעזרה למשפחות נזקקות כמו חלוקת מזון וגם ציציות, עלה בראשי הרעיון לחלק ציציות לחיילים לשמירה והגנה".

הוא התקשר ליצרן ציציות איתו ממנו הוא מזמין בדרך כלל וביקש לרכוש את כל כמות הציציות הקיימת במלאי. "הוא ניסה להרגיע אותי ואמר לי 'אני מכיר את המרץ שלך, ובכל אופן בוא תתחיל מהזמנה של 1,000 ציציות. בהמשך תראה מה הביקוש והאם אתה מצליח לגיוס לכך מימון, ונתקדם בהתאם'. הביקוש באמת היה גדול, אבל התרומות הגיעו בקצב איטי יותר. בכל פעם שהשגתי סכום משמעותי הזמנתי ציציות בשווי כפול מסכום התרומה", הוא מספר.

משפחות פעילות

הם התחילו לחלק במרץ כל מה שהשיגו, ואז הגה הרב קותי רעיון: "למה לעבוד עם צוות מצומצם, אם אפשר לרתום לכך קהל גדול הרבה יותר? החלטנו לפנות לציבור ולתת לכל משפחה את האפשרות להשתלב בפעילות. לצורך כך פתחנו חמ"ל נוסף באזור המרכז, ועוד אחד בירושלים. בכל חמ"ל ניתן לקבל ערכות ארוזות ליציאה לחלוקה ופעילות עם החיילים".

הערכות לחלוקה כוללות ציציות, כיפות, וספרי קודש, עם דגש מיוחד על חומרים בנושא גאולה ומשיח – דפי 'קריאת שמע' לתפילין עם תמונת הרבי שליט"א מלך המשיח והכרזת הקודש 'יחי אדוננו', מגנטים 'משיח' לרכבי הצבא, ועלוני הסברה בנושא משיח לחיילים. כך מגיעה בשורת הגאולה לכל חטיבה ולכל גדוד.

תשובה ברורה

ההיענות לקריאה היתה מרשימה. מאות משפחות התגייסו לפעילות, ויצאו לשטח עם ערכות. כך הצליחו לחלק עד עתה 13,000 ציציות, 10,000 חת"ת (חומש, תהילים, תניא) במיקרופילם, וחומר הפצה רב בענייני משיח. הרב מיודובניק סיפר לערוץ 14 על החלוקה, דבר שהביא למאות פניות של חיילים שביקשו תפילין. "אנחנו מעניקים תפילין לכל חייל שמקבל על עצמו להניחן מידי יום. חילקנו כבר מאות זוגות תפילין וברצוננו להגיע ל-1,000 תפילין. מכיוון שאנחנו רוצים להבטיח את איכותן וכשרותן, אנחנו לא קונים תפילין סגורות, לכן אנחנו מחפשים פרשיות תפילין למכירה, וכן דרושים לנו מאוד אנשים שיודעים להגיה את הפרשיות ולהכניסן לבתים".

"לאחרונה, במהלך ריאיון לעיתון 'המודיע' באנגלית, הנפוץ מאוד ולו עשרות אלפי מנויים, נשאלתי: 'אתה כחב"דניק מחפש תמיד שכל דבר יהיה הכי מהודר, והנה כעת אתה מחלק ציציות שנעשו על ידי מכונה ולא עבודת יד'? השבתי כי הרבי הריי"צ אמר שבשעת מלחמה ניתן לעשות ציציות מכונה. במהלך הריאיון הפסקנו להתפלל מנחה, ובדיוק קיבלתי הודעה מאשתי כי ביקשה עבורי ברכה לריאיון, וקיבלה את התשובה בכרך יא עמוד רחצ של 'אגרות קודש', שם מופיע ענין זה באופן ברור! זכינו שברכות הרבי שליט"א מלך המשיח מלוות את הפעילות, ובעזרת השם כך נמשיך עד לגאולה האמיתית והשלימה תיכף ומיד ממש"!

לתרומה והשתתפות: 3957*.

מחזקים מתוך שמחה: הישיבה עם החיילים

חיים גאולה בבית המרקחת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...