בריא ותקיף: מנהרה נוספת קרסה ומחבל בכיר נהרג

עוד מנהרה של חמאס קרסה בעזה: חמישה ימים בלבד לאחר קריסת מנהרה בשכונת זייתון ברצועת עזה, קרסה מנהרה נוספת סמוך לחאן יונס. הזרוע הצבאית של חמאס הודיעה על מותו של מחבל בכיר באירוע. בריא ותקיף מזליה יותר מתמיד.

המחאה הציבורית שמרה לחיילי צה"ל על קדושת הזקן

ההוראה לחתוך זקנים בפקודה נדחתה ב"ה "למועד בלתי ידוע". הפקודה ניתנה כדי לדמות את צורת חיילי צה"ל לחיילים הגוים בצבא ארה"ב. כאשר הרבי הקודם בא לארה"ב ואמר "אמריקע אינה שונה", וזה התבטא אצל בחורי הישיבה במסירות נפש על גידול הדרת פנים זקן - צלם אלוקים.

בריא ותקיף מזליה: נס ההצלה של משפחת הראל

הרבי שליט"א מלך המשיח מדגיש שמעלת חודש אדר היא שבריא ותקיף מזלם של ישראל, זאת בזכות יום ההולדת של משה רבינו החל בז' באדר. בשנה זו, שנת 'הקהל' ושנת העיבור, המזל גובר באופן כפול ומכופל כי יש 60 יום של חודש אדר, חודש בריא ומצליח לעם ישראל. רועי הראל, תושב שכונת היובל ביישוב עלי נאבק בשני המחבלים שחדרו לפנות בוקר (רביעי) לביתו והצליח בחסדי ה' יתברך להדוף אותם, משחזר את שאירע.

איראן תשלם 9,400,000$ לנפגעי טרור בישראל

ניצחון משמעותי על הטרור לארגון המשפטנים "שורת הדין" בראשות עו"ד ניצנה דרשן לייטנר בערעור נגד איראן, קרבנות הטרור ברח' בן יהודה ירושלים ב1997 יפוצו ע"י משטר ההיאטולות ב9.4 מיליון דולר. וזה רק החלק שהם יקבלו עכשיו. לסיפור המלא.

המנהרות ממשיכות לקרוס: 5 מחבלים נוספים נפצעו היום

כפי שדווחנו בתחילת החודש, מנהרות הטרור קורסות על ראשי המחבלים, וזאת דווקא בחודש עליו נאמר ש"בריא ותקיף מזליה" - שמזלם של ישראל גובר. חמישה פעילי הזרוע הצבאית של חמאס נפצעו בקריסת מנהרה בשכונת זייתון שבדרום רצועת עזה, כך דיווח הבוקר (ראשון) העיתון הפלסטיני "אל-קודס", היוצא לאור במזרח ירושלים.

פיגוע בשער בנימין: הרוג הי"ד ופצוע

אזהרותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח, בדבר הסכנה האורבת לעם ישראל, כל עוד נמשכים הדיבורים על מו"מ עם הערבים, מתממשות. בשעות הצהריים ביצעו שני מחבלים בני 14 פיגוע דקירה בתוך חנות בשער בנימין. בפיגוע נהרג אדם אחד הי"ד ואחר נפצע.

בריא ותקיף מזליה - המנהרות קורסות על ראשי המחבלים

הרבי שליט"א מלך המשיח מסביר שבחודש אדר, ובפרט בשנה זו - שנה מעוברת ושנת "הקהל", גובר מזלם של ישראל באופן שניכר גם בגשמיות העולם. עם פתיחת חודש אדר ראשון, ניכרת התגברות מזלם של ישראל. לחץ עצום בשורות ארגון הטרור חמאס: המנהרות קורסות אחת אחר השנייה ומחבלים נהרגים כתוצאה מהקריסות.

דף 20 מתוך 20