• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

מקור אינטיפדת הסכינים: השיחות החשאיות של נתניהו

כבר באינטיפדה הראשונה בתשמ"ח (1988), (שהיתה גם "שנת הקהל"), יצחק רבין אמר "לשבור להם את העצמות בלי בג"ץ ובלי בצלם", והרבי שליט"א מלך המשיח אמר שזה התחיל בגלל שיחות חשאיות של הממשלה להחזרת שטחים, וזה התפרסם בעיתונות בחו"ל. כמו שאומרים "אין עשן בלי אש", וכעת התגלה מקור האש בשיחות החשאיות שמנהל ראש הממשלה על החזרת שטחים
מקור אינטיפדת הסכינים: השיחות החשאיות של נתניהו
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

תמונת הכתבה: בנימין נתניהו באו"ם 01.10.13, מוריד ראשו בפני הגויים ומכריז שגם קודמיו בראשות הממשלה היו מוכנים לוויתורים כואבים, וגם הוא. אז דובר על "מפת הדרכים" שביבי שרטט לאמריקאים. כעת מדובר על מימוש השטר רח"ל. נתניהו, לך הביתה!!

כבר באינטיפדה הראשונה בתשמ"ח (1988), (שהיתה גם "שנת הקהל"), יצחק רבין אמר: "לשבור להם את העצמות בלי בג"ץ ובלי בצלם", אז כבר אמר הרבי שליט"א מלך המשיח שזה התחיל בגלל שיחות חשאיות של הממשלה להחזרת שטחים, וזה התפרסם בעיתונות בחו"ל. כמו שאומרים "אין עשן בלי אש", וכעת התגלה מקור האש בשיחות החשאיות שמנהל ראש הממשלה על החזרת שטחים.

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, פנה אתמול (שני) ללשכת ראש הממשלה ודרש לקבל הבהרות בנוגע לפרסומים על מגעים בין ישראל לפלסטינים על הורדת הנוכחות הצבאית בשטחי A.

"אם יש אמת בפרסומים הללו, מדובר בלא פחות משערורייה. הפעילות הבטחונית של צה"ל בערים הפלסטיניות ביו"ש כבר הוכחה כהכרחית. כל הורדה של נוכחות כזו, בוודאי בעת הזו, בשיאו של גל טרור הוא חוסר אחריות של מנהיגי ישראל הן כלפי תושבי יו"ש, והן כלפי כל תושבי מדינת ישראל. אנחנו דורשים שהצעה כזו אם קיימת תרד מסדר היום", הוסיף דגן.

גורם מדיני הבהיר בשיחה עם ערוץ 7 בעקבות הפרסומים על משא ומתן להפסקת פעילות צה"ל בשטחי A, כי מדובר בשיחות של גורמי ביטחון במסגרת התיאום הביטחוני אל מול מנגנוני הביטחון הפלסטיניים. הגורם המדיני מדגיש כי צה"ל שומר לעצמו תמיד את הזכות והיכולת להיכנס לכל מקום על פי הצרכים המבצעיים.

הדיבורים וההסכמות של קציני צה"ל עם האוייב על "הקלות", מביאים אינטיפדה. שיחות שלום מביאות שפיכות דמים. באופן סטטיסטי, הוכח ש44% מהמפגעים הם שב"חים, וזה לא מנע מהממשלה להגדיל את מכסות הכניסה של ערבים מיו"ש ל"ישראל הקטנה". 

 

בכינוס פעילים ביום ראשון השבוע, אמר ברוך מרזל, כי הליכוד שחרר פי שמונה מחבלים מכל המפלגות האחרות, והליכוד החזיר פי עשר שטחים מכל המפלגות. ממשלת נתניהו הרסה בתקופת שלטונה 44 מאחזים. נתניהו נסוג כבר שלוש פעמים מרצועת עזה כדי לא להשיג את הכרעת ומיטוט החמאס.

נתניהו, לך הביתה!

שום ממשלה לא תושיענו, רק הרבי שליט"א משיח צדקנו, יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

מפקד סיירת שקד: צריך להעתיק את הלחימה לשטח האויב

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...