• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

בריא ותקיף: גל של 'סירוב פקודה' בחמאס

כפי שפורסם מספר פעמים, מנהרות הטרור קורסות אחת אחרי השניה על ראשי המחבלים הבכירים של ארגון החמאס. כעת, בראיון "לישראל היום", התגלה כי החלה "מגיפה" של סירוב פקודה בשורות הארגון - המחבלים לא מוכנים לחפור מנהרות מחשש לחייהם. אין זה מקרי, שבחודש אדר מתרחשים אירועים אלו. בחודש זה, מסביר הרבי שליט"א מלך המשיח, גובר מזלן של ישראל באופן שניכר גם בגשמיות העולם וגם לאומות העולם.
בריא ותקיף: גל של 'סירוב פקודה' בחמאס
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

כפי שפורסם מספר פעמים, מנהרות הטרור קורסות אחת אחרי השניה על ראשי המחבלים הבכירים של ארגון החמאס. כעת, בראיון "לישראל היום", התגלה כי החלה "מגיפה" של סירוב פקודה בשורות הארגון - המחבלים לא מוכנים לחפור מנהרות מחשש לחייהם. 

אין זה מקרי, שבחודש אדר מתרחשים אירועים אלו. בחודש זה, מסביר הרבי שליט"א מלך המשיח, גובר מזלן של ישראל באופן שניכר גם בגשמיות העולם וגם לאומות העולם. לפיכך, גם בגמרא (תענית) מוסבר שיהודי שיש לו דין עם נכרי ישתדל לדון עמו בחודש אדר: "אמר רב פפא הלכך בר ישראל דאית ליה דינא בהדי נכרי .. לימצי נפשיה באדר דבריא מזליה".

ישראל דומין ללבנה: בחודש אדר נשלם החסרון של שנת הלבנה על שנת החמה

על קביעות שנה זו, בה קיימים שני חודשי אדר, מסביר הרבי שליט"א מלך המשיח דבר נפלא: חודש אדר הוא חודש העיבור, חודש כפול (ב' חדשים, ששים יום), ועל ידו דוקא נשלם החסרון דשנת הלבנה לגבי שנת החמה, ועד לאופן של שלימות ותמימות ("שנה תמימה") יותר משנת החמה - כי, מכל "חדשי השנה שהם חדשי הלבנה" השייכים לישראל ש"דומין ללבנה ומונין ללבנה" ו"עתידים להתחדש כמותה" (משא"כ אומות העולם שדומין ומונין לחמה), גדלה מעלתו של חודש אדר ("בריא ותקיף מזלי'") שבו גובר מזלם של ישראל.

דווקא ע"י חודש אדר, נעשית השלימות דכל חדשי הלבנה שמשתווים לשנת החמה - שרומז על קיום היעוד "והי' אור הלבנה כאור החמה וגו' שבעתיים כאור שבעת הימים", לעתיד לבוא, כש"עתידים להתחדש כמותה".

כמו כן, התגברות מזלם של ישראל בחודש אדר קשורה ללידת משה רבינו, ראש בני ישראל. כידוע, ביום ההולדת מזלו של האדם גובר, וכשהראש (משה) בריא ותקיף - זה ניכר בכל ה"גוף" (העם, בני ישראל). 

מחבלים מעדיפים לעמוד בעינויים קשים ולא לחפור מנהרות

השבוע קרסה מנהרה נוספת שחפרו פעילי הזרוע הצבאית של חמאס בשטח פתוח ממזרח לחאן יונס, ולפי דיווח שנמסר מגדודי עז א־דין אל־קסאם, פעיל חמאס מוחמד מוסא אלסטלאל, בן 31, מעזה נהרג.

בכלי התקשורת הפלשתיניים צוטטו בכירים בארגון, שאישרו כי חמישה פעילים נוספים נעדרים וכי מצבם אינו ידוע. מדובר במנהרה השביעית שקורסת בחודשים האחרונים, ומספר ההרוגים עומד כבר על עשרות. 

כל מנהרה שקורסת גובה לא רק קורבנות, אלא גם ירידה במורל של פעילי חמאס הנשלחים לחפור את "מנהרות המוות", כפי שכינה אותם פעיל חמאס בשיחה עם "ישראל היום". 

לדברי הפעיל, גורמים בארגון מודעים לחשש שמביעים פעילים בזרוע הצבאית, הנדרשים להשתתף בחפירת המנהרות. עוד הוסיף הפעיל כי "אני יודע על כאלו שנשפטו לעונשים חמורים כי סירבו לקחת חלק במאמץ. מדובר בעבירה חמורה שהעונש עליה קשה מאוד".

בן משפחה של פעיל בזרוע הצבאית של חמאס אמר ל"ישראל היום" כי על אף המידור הגבוה בגדודי עז א־דין אל־קסאם, השמועות על פעילים בזרוע הצבאית שמסרבים להיכנס למנהרות המוות נפוצו בכל הרצועה. לדבריו, "להיקבר בחיים זו דרך נוראה למות. כולם מכירים את הסיפורים על פעילים בגדודים שהעדיפו עונשים קשים, ולא לחפור במנהרות. זה לא להיות שאהיד. זה הימור על החיים".

נבלע מן הבולעים - עד שישלטו היהודים המה בשונאיהם

כשנפל הפור של המן באדר במזל דגים, אמר המן בלבו, כשם הדגים בולעים כך אני בולע את היהודים. אמרלו הקב"ה, רשע, דגים פעמים נבלעים פעמים בולעים ועכשיו אותו האיש נבלע מן הבולעים. ולבסוף, ונהפוך הוא, והמן בעצמו נבלע, נפל בפח שטמן למרדכי היהודי ונתלה על העץ שהכין לתלות עליו את מרדכי. בדומה להמן הרשע בשעתו, שדימה "לבלוע" את ישראל כמו דג ונבלע בעצמו, כך המחבלים נבלעים באדמה במקום לבצע את זממם. 

הרבי שליט"א מלך המשיח מציין בכמה מקומות, את החשיבות בפרסום הניסים שעושה הקב"ה עם ישראל כחלק מהליך הגאולה. ע"י פרסום הניסים, אומר, זוכים לראות עוד ניסים בעיני בשר ועד הגאולה האמיתית והשלימה. 

 תמונה: תקשורת ערבית

 

בריא ותקיף: מנהרה נוספת קרסה ומחבל בכיר נהרג

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...