• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

בריא ותקיף: מנהרה נוספת קרסה ומחבל בכיר נהרג

עוד מנהרה של חמאס קרסה בעזה: חמישה ימים בלבד לאחר קריסת מנהרה בשכונת זייתון ברצועת עזה, קרסה מנהרה נוספת סמוך לחאן יונס. הזרוע הצבאית של חמאס הודיעה על מותו של מחבל בכיר באירוע. בריא ותקיף מזליה יותר מתמיד.
בריא ותקיף: מנהרה נוספת קרסה ומחבל בכיר נהרג
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בחודש אדר, בריא ותקיף מזלם של ישראל. בשנת "הקהל" ובשנת העיבור בה קיימים שני חודשי אדר, על אחת כמה וכמה. הרבי שליט"א מלך המשיח מעורר לפרסם ולהודות על הניסים שה' עושה ליהודים, כחלק מהליך הגאולה. ב-60 יום הרצופים של שמחה, יש לפקוח את העינים ולפרסם את הנפלאות (כימי צאתך מארץ מצרים). 

אמש, עוד מנהרה של חמאס קרסה בעזה: חמישה ימים בלבד לאחר קריסת מנהרה בשכונת זייתון ברצועת עזה, קרסה מנהרה נוספת סמוך לחאן יונס. הזרוע הצבאית של חמאס הודיעה על מותו של פעיל הארגון בתקרית. בריא ותקיף מזליה יותר מתמיד.

הזרוע הצבאית של חמאס הודיעה אתמול בערב (חמישי) על מותו של פעיל הארגון המחבל מוחמד מוסא אלאסטל מחאן יונס במהלך חפירת מנהרה באזור העיר.

ההודעה על קריסת המנהרה מגיעה חמישה ימים בלבד לאחר דיווח נסף על מנהרה של חמאס שקרסה סמוך לשכונת זייתון במזרח הרצועה. באתרי אינטרנט פלסטיניים דווח ש-5 אנשי הזרוע הצבאית של חמאס נפגעו.

בסך הכל קרסו במהלך החודשיים האחרונים שבע מנהרות ברצועה. רוב הקריסות התרחשו באזור חאן יונס. שתיים מהן בשכונת זייתון.

לפני כחודש דיווח חמאס על מנהרה נוספת שקרסה במרכז רצועת עזה - ובאירוע נהרג אחמד חידר א-זהאר, בן 23, אחיינו של בכיר חמאס מחמוד א-זהאר. זמן קצר קודם לכן, קרסה מנהרה אחרת שנחפרה, בה נהרגו בין 6 ל-8 מחבלים ואחרים נפצעו.

קריסת המנהרה היא עדות נוספת למאמץ האולטימטיבי שמשקיע חמאס במערכת המנהרות, שנתפסת על ידו כזרוע האסטרטגית שלו. בחודש שעבר, הודה בכיר חמאס איסמעיל הניה, כי נמשכת חפירת המנהרות לשטחי ישראל. "אנחנו ממשיכים לחפור מנהרות במזרח עזה וממשיכים לבצע ניסויי טילים במערב", הצהיר הניה, "אנחנו ממשיכים בשדרוג ושיקום כוחותינו. זו הדרך לשחרור ירושלים".

הקב"ה מפר את עצתו כמו שהפר את עצת המן בשעתו, וארגון החמאס סופג אבידות קשות בנפש וברכוש. 

 

המחאה הציבורית שמרה לחיילי צה"ל על קדושת הזקן

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...