ערבי לבנוני מוכיח יהודים תומכי BDS

פרד מארון, עיתונאי ערבי ממוצא לבנוני, פרסם בסוף השבוע מאמר באתר "The Times Of Israel", ובו הוא פונה ליהודים התומכים בתנועות החרם על ישראל - ומוכיח אותם על טעותם הקשה

היהודים הם בעלי הבית בחומש!!

בשבוע שעבר, (פ' שמיני תשע"ו) התכוונו ערביי הסביבה לציין את יום האדמה בחומש בתכנית: נטיעת עצים ובניית מבנה. כשנודע לצבא על כוונה זו הוא פנה אל אנשי חומש ותלמידי הישיבה בבקשה שלא יהיו בחומש באותו יום. בתשובה לצבא נאמר שלא ייתכן לפנות אדם מביתו רק בגלל שערבים רוצים להפגין. כדי להימנע מעימות, נקראו לבא יהודים מרחבי הארץ ובאמת, תוך לילה התייצבו כ-300 יהודים בחומש. ב"ה בזכות הנוכחות היהודית הגדולה במקום מנע הצבא מהערבים להתקרב לחומש. יישר כח לבחורים הרבים שבאו מרחבי הארץ להוכיח שהיהודים הם בעלי הבית בחומש! יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד

הפרקלי"צ מאשימה את החייל ברצח

פרקליטות צה"ל העבירה את משפטו של החייל לביה"ד בקרית מלאכי שיחל היום, מחשש להפגנה גדולה שתוכננה להיות ביפו. לפיכך, עוברת ההפגנה לביה"ד הצבאי בקסטינה. החייל שהרג מחבל יואשם ברצח, לא פחות, למרות שלפי תחקיר מד"א ותחקיר הסרטון ע"י מנתח שפת גוף, מסתבר שהחייל פעל כנדרש לפי נוהלי כבילת הידיים של צה"ל. לשר הביטחון יעלון ממשיך להאשים את החייל. פרטים נוספים בכתבה.

פרקליטי צה"ל ביד אחת עם "בצלם"

פרקליטי צה"ל שתובעים מאסר בשביל החייל אלאור שווידא הריגה במחבל, הם אנשי "בצלם". אלה בעלי הדרגות הגבוהות שלמדו משפטים באונ' ת"א, הם מתואמים עם חבריהם שמצלמים את ה"פשע", ומביאים לפירסום בעיתונות, והם גם אלה ששופטים אותו לכלא כדי לכבול את ידי החיילים ולגרש את עם ישראל מארצו. בוגדים, אמרנו? כן. עכשיו זה רשמי, יש מסמכים.

גנרלים שלא נותנים גיבוי לחיילים

ברגע שראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון משה יעלון, והרמטכ''ל רב אלוף גדי אייזנקוט, קבעו ביום ה' 24.3, כי הירי של חייל חטיבת 'כפיר' בחברון במחבל פצוע, הוא 'בניגוד מוחלט לערכי צה''ל' הם לא רק חרצו את דינו, אלא גם את המוטיבציה והלגיטימציה של כל חיילי צה''ל להלחם בטרור. מה שהחייל לא היה עושה, הוא תמיד לא פעל בסדר. מי כן בסדר? הגנרלים הפוליטיים שלא מגבים את החייל. ראש הממשלה, הרמטכ"ל, ושר הביטחון.

על הוראות צה"ל שהורגות חיילים

ההוראות שהורגות חיילי צה"ל בשביל להיות יפים בעיני הגוים. יפים אבל מתים. אחרי שנים של פציעה, כל ערב חוזר אליי האירוע הזה מחדש. פעלתי לפי ההוראות. לא יריתי במחבל כי לא היה זיהוי ודאי, רציתי מאוד לירות בו, אבל אורי שהיה קפדן לא אישר לי. ושנינו שילמנו מחיר קשה מאוד, הוא בחייו ואני בבריאותי. כל זאת בגלל שפעלתי לפי הוראות פתיחה באש.

לתמוך בחייל שהרג מחבל מנוטרל

חייל צה"ל שיירה על מחבל בלי פקודה מקצין, עלול לעמוד לחקירת מצ"ח. עבור חייל מהשורה זה הרבה יותר גרוע מאשר לחכות לרע ביותר שאולי לא יגיע. המחבלים יודעים זאת, והנשק שבידי החיילים לא מפחיד אותם, ולעומתם, כל חייל יודע שבכל מקרה שהוא יהרוג מחבל, הוא יועמד לחקירה בלי גיבוי מאף אחד. אז כאשר סוף סוף יש חייל שהרג מחבל על הריצפה בווידוא הריגה, צריך לתמוך בו.

אלעד סלע יונתן פולארד הישראלי

החייל אלעד סלע מבת עין, שמתוקף תפקידו התריע בפני שכניו וידידיו על תנועות הצבא להריסת בתים יהודיים, והצליח לעכב הריסת כמה בתים. כמו במקרה של פוטית שנתנה אוכל לעני בסדום, אלעד - אב לשני תינוקות, אחרי 40 יום חקירות ועינויים בכלא 4 בלי לראות עורך דין, נלקח בכפיה לניתוח. עוד המצאה של ממשלת הליכוד.

צה"ל החריב בתים באלון מורה

כוחות גדולים של צה"ל עם שחורי יס"מ, חסימות צירים, "שטח צבאי סגור", וטרקטורים של ערבים הגיעו שוב לפנות בורק להרוס עוד בית של משפחה יהודית שומרת מצוות בארץ ישראל. ממשלת הליכוד, נתניהו יעלון בנט בשיטת "ציונות זו גזענות" נגד יהודים, ממשיכה במורשת מנחם בגין, לנקות את ארץ ישראל מיהודים "יודן ריין".

מלחמת ההתשה של מצרים במצרים

בשלוש השנים האחנונות, מינואר 2013 ועד היום נהרגו יותר מ-1300 חיילים ואנשי בטחון מצריים רק בסיני. מנהל המרכז הלאומי למחקרי בטחון במצרים - תת אלוף חאלד עכאשה - אמר בראיון טלפוני כי הארגונים החמושים בעזה מציפים את סיני בנשק המשמש לפיגועים נגד צבא מצרים. ומצד שני, אתר חדשות מצרי טוען כי דליפת הגז בעזה שגרמה לפיצוץ ברפיח המצרית חשפה 50 מנהרות שהובילו מעזה לשטח מצרים.

עוד הצתה ערבית בדומא בחסיון של השב"כ

לפנות בוקר של יום ראשון, הוצת ביתו של ערבי, אחד ה"עדים" המרכזיים בפרשת דומא. הפעם אין חשד שיהודים עשו את זה, כפי שלא היה שום חשד למעשים על עשרה בחורים יהודים שעינו אותם בעינויים נוראיים, רק כדי שימסרו מידע שאולי יש להם על חבריהם. זו כבר ההצתה הרביעית בדומא אחרי אותה הצתת בית משפ' דוואבשה. המחלקה היהודית בשב"כ הטילה חיסיון על הפרטים כביכול מסיבה "בטחונית" הסיבה האמיתית לאיפול, כי בשב"כ יודעים שכאשר תתגלה האמת, כמה ראשים יעופו לפנסיה שמנה. מדוע השב"כ חוקר באיפול ריב בין חמולות?! זה ענין למשטרה!

התנהלות מקוממת כנגד יהודים

ח"כ דוד אמסלם: "עצרו אנשים למרות שידעו שאין קשר. למה השתמשו בעינויים נגד עשרה כשידעו שהם לא מעורבים, ואצל מלחם (המחבל שביצע את הפיגוע בתל אביב) לא עינו אף אחד מחביריו? שתי הנערות מרמלה שוחררו לביתם עד המשפט",

מקור אינטיפדת הסכינים: השיחות החשאיות של נתניהו

כבר באינטיפדה הראשונה בתשמ"ח (1988), (שהיתה גם "שנת הקהל"), יצחק רבין אמר "לשבור להם את העצמות בלי בג"ץ ובלי בצלם", והרבי שליט"א מלך המשיח אמר שזה התחיל בגלל שיחות חשאיות של הממשלה להחזרת שטחים, וזה התפרסם בעיתונות בחו"ל. כמו שאומרים "אין עשן בלי אש", וכעת התגלה מקור האש בשיחות החשאיות שמנהל ראש הממשלה על החזרת שטחים

מפקד סיירת שקד: צריך להעתיק את הלחימה לשטח האויב

מרדפים מסוכנים אחרי קציני ארטילריה מצרים, הרג חסר תקדים של 130 חיילי קומנדו סורי ומלכוד מחושב שחיסל שני גדודים ירדניים: תא"ל במיל' אמציה חן, שהקים את "כוח פצי" המפורסם במלחמת יום כיפור, לא מבקש עיטורי גבורה על הישגיו הייחודיים בקרבות. הוא רק רוצה שהצבא יפיק לקחים מטעויות העבר, ויתחיל לקיים את התחייבותו: שמירה על הביטחון. הרבי שליט"א מלך המשיח מזהיר שהפתרון הבטחוני היחיד הוא יישוב כל שטחי ארה"ק, והשגחה קפדנית על האוכלוסיה הערבית.

נבלע מן הבולעים: שבעה מחבלים נעלמו במנהרה שהוצפה

בריא ותקיף מזליה: היום, ר"ח אדר שני, התקבלה הידיעה על שבעה מחבלים נעדרים. מדובר על חופרי מנהרות, פעילי ארגון הטרור חמאס, מוגדרים כנעדרים לאחר ששהו בתוך מנהרה שהוצפה במי ים ע"י המצרים. מזלם של ישראל גובר בחודש אדר, עד שניתן לראות גם בעיני בשר איך אובדים שונאי ישראל. יש לציין שהנס כאן כפול (כמו חודש אדר השנה) כי זה נעשה ללא כל השתדלות וסיכון מצידנו.

הדג נבלע: מחבל חמאס טבע במהלך אימונים

כמדובר כמה פעמים, חשוב לפרסם את הניסים שה' עושה עם ישראל בזמן הגאולה ובחודש אדר שבריא ותקיף מזליה. השנה - שנת הקהל ושנת העיבור, ניתן לראות ניסים באופן כפול ומכופל כבר מתחילת חודש אדר. הבוקר (ד') התקבלה ידיעה שמחבל חמאס טבע במהלך אימוני צלילה.

סיפור לפורים מאת הרבי שליט"א מלך המשיח

"כשיהודי הולך עם יהדותו, אזי אין לו מה לחשוש, ואדרבה: הוא מנהיג, ובאופן שלא מזיק לאף אחד (לא רק שאין זה מזיק ליהודי, אלא אף לשאינו יהודי)". סיפור מאלף מתוך שיחת פורים תשל"ו, המשקף את הגישה הבטחונית והתקיפה של הרבי שליט"א מלך המשיח שלא מסכנת אפילו את הגוי.

בעיצומם של הפיגועים: רה"מ במו"מ חסר תקדים

ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד היום (רביעי) עם סגן נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בלשכתו בירושלים. ביממה האחרונה התבצעו חמישה פיגועים קשים בישראל וראש הממשלה עסוק בתכנית חדשה -חסרת תקדים - להקמת מדינה פלסטינית. הרבי שליט"א מלך המשיח רואה בחומרה רבה את מדיניות ממשלות ישראל לבצע וויתורים בטחוניים כלשהם. הוא מתריע שעצם הדיבורים על הקמת מדינה פלסטינית ועל ויתורים למחבלים מעודדים את הטרור והינם בבחינת סכנת נפשות.

תהילים ברשת: יוזמה חדשה לזכות הפצועים בפיגועים

אזהרותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח, בדבר הסכנה האורבת לעם ישראל, כל עוד נמשכים הדיבורים על מו"מ עם הערבים, מתממשות. ביומיים האחרונים התבצעו מספר פיגועים. לאחרונה, הוקם אתר שמטרתו לאחד יהודים באמירת ספרי תהילים לרפואת קרובים. עקב גל הפיגועים בארץ הקודש, מתפרסמים באתר גם שמות של פצועים. מדובר בדרך חדשה ונפלאה להתאחד בתפילה עם יהודים ולהשתמש ברשת האינטרנט על-מנת לגלות את אחדות ה' בבריאה.

בריא ותקיף: גל של 'סירוב פקודה' בחמאס

כפי שפורסם מספר פעמים, מנהרות הטרור קורסות אחת אחרי השניה על ראשי המחבלים הבכירים של ארגון החמאס. כעת, בראיון "לישראל היום", התגלה כי החלה "מגיפה" של סירוב פקודה בשורות הארגון - המחבלים לא מוכנים לחפור מנהרות מחשש לחייהם. אין זה מקרי, שבחודש אדר מתרחשים אירועים אלו. בחודש זה, מסביר הרבי שליט"א מלך המשיח, גובר מזלן של ישראל באופן שניכר גם בגשמיות העולם וגם לאומות העולם.

דף 19 מתוך 20