• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

הפגנות למען אזריה אלאור

אחת המפגינות למען אלאור עזריה: "אני רוצה לדעת מי מגן על הילדים שלי בצבא, אם הדרג הגבוה, אתה ואייזנקוט והסגן שלו נגד הבנים שלנו מי שומר על הבנים שלי בצבא?! כל ההוראות התמוהות שלכם וכל מה שאתם משגעים את הבנים שלנו ובסוף אתם שופטים אותם?! אנחנו לא נגייס את הילדים!! אנחנו נוציא את הילדים מהצבא, ואתה תצטרך ללבוש את המדים ולהגן עלינו!! אם אתה לא תשחרר את אלאור אזריה אנחנו נדאג שלא יהיה גיוס חיילים, נקודה"
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

עשרות בני אדם נענו לקריאות ברשתות החברתיות והפגינו בשבוע שעבר במוקדים שונים ברחבי הארץ למען החייל הלוחם אלאור אזריה מרמלה שירה במחבל "מנוטרל" בחברון. מחר, 23.5, הפגנה מול בית המשפט הצבאי ביפו.

המפגינים קראו לשר יעלון לשחרר את הלוחם, "בוגי כשלון - לא מבין בבטחון", "מדינת ישראל מפקירה את הלוחמים שלה" - צעקו, ותקפו בחריפות את דברי סגן הרמטכ"ל יאיר גולן שפיקד על פוגרום עמונה 2006.

אחד המפגינות אמרה "בוגי יעלון אני פונה אליך בתור אמא לשתי לוחמים בצבא, אני רוצה לדעת מי מגן על הילדים שלי בצבא, אם הדרג הגבוה, אתה ואייזנקוט והסגן שלו נגד הבנים שלנו מי שומר על הבנים שלי בצבא", והוסיפה "כל ההוראות התמוהות שלכם וכל מה שאתם משגעים את הבנים שלנו ובסוף אתם שופטים אותם?! אנחנו לא נגייס את הילדים!! אנחנו נוציא את הילדים מהצבא, ואתה תצטרך ללבוש את המדים ולהגן עלינו!! אם אתה לא תשחרר את אלאור אזריה אנחנו נדאג שלא יהיה גיוס חיילים, נקודה"

המפגינים הניפו שלטים "שחררו את החייל", "לשחרר את הלוחם", "הבא להרגך השכם להרגו, אלאור עם ישראל כולו איתך", "מחבל דינו מוות" "אלאור הגיבור", וכן הדביקו על השלטים סטיקרים שחולקו בהפגנה - "העם עם אלאור" ו"אלאור הגבר כולנו מאחוריך" כשלצד הכיתוב מופיעה תמונתו של אזריה.

רבני פיקוח נפש: אין להשאיר מחבל חי

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...