והיהודים? -שיפרחו באוויר.

יוזמה חדשה של ממשלת ישראל למסירת ירושלים לערבים, "רכבל" לכותל. כולם מודים שהגישה לכותל ממש לא מספיקה לעשרה מיליון איש כל שנה, ועוד שהכמות גדלה כל הזמן. לאחר שפרוייקט שער יפו וממילא רק רק סיבך את המצב, חושבים להפריח את היהודים באוויר. אבל לפתח כבישים ומנהרות ממזרח ומדרום החומה - את זה לא יעשו, כי כל הפיתוחים רק ממערב העיר כדי למסור את ירושלים העתיקה לערבים ולנוצרים

האיחוד האירופי נגד החוק הבינלאומי

האיחוד האירופי פועל בגלוי נגד החוק בישראל ונגד החוק הבינלאומי ביצירת ישובים חדשים לבדווים בשטחי C (בשליטת ישראל) ישובים שבכוונה זדונית מוקמים כטבעת חנק על צירי תנועה יהודיים שהושקעו בהם מיליונים. ממשלת ישראל לא עושה דבר מפחד האירופים, שמגלגלים בצידקנות עיניים לשמים ויוצרים עובדות שממשלת נתניהו-בנט-ליברמן הרופסת פוחדת לשנות, והורסת בתים יהודים במקום את הפשע הזה. צפו והפיצו.

"שחרור" ירושלים?!

לקראת כ"ח ניסן יום שיחרור ירושלים, מועצת העיר י-ם קיבלה החלטה פוליטית מבישה ואף מסוכנת שלא לתת ליהודים לבנות את ביתם במזרח ירושלים. להשוואה, בספטמבר 2014, הסירה הממשלה 2500 צווי הריסה מבתים ערבים בירושלים שנבנו בלי אישורים. ובו זמנית מסרבת לאשר בניה יהודית. אז איפה שיחרור ירושלים?

החל משפטו של החייל שניטרל מחבל

הקומבינה של הפרקליטות לגרור את הדיון לפרטים שוליים, לעומת התסריט הכללי. האם אתם שופטים חייל ששדד בנק, או חייל בתפקיד, שהשקיעו בו אימונים להרוג מחבלים, וזה מה שהוא עשה? וכעת שופטים אותו על "הריגה"?! של מי?! ומה היתה מדינת ישראל עושה עם המחבל החי?! את זה כולם יודעים - מרפאת אותו ונותנת לו משכורת ואוכל עד השחרור שאז הוא ימשיך לרצוח.

78% בעד צירוף מעלה אדומים לי-ם

בסקר של מינה צמח, רוב ענק במגזר היהודי בעד חיבור מעלה אדומים לירושלים אפילו במחיר עימות מול ארה"ב ואירופה. אבל הממשלה, מאז הסכם אוסלו, פועלת לחלק את ירושלים ליהודים וערבים, נגד רצון הציבור, ולא משקיעה שקל אחד בתשתיות במזרח העיר

שום ממשלה לא תושיענו רק משיח צדקנו

אמש, התמנה שר ביטחון חדש - מר אביגדור ליברמן. עם מינויו, למען הסר כל פקפוק, הכריז על מצע של 2 מדינות לשני עמים ר"ל, בטענה שזה דווקא יביא לביטחון. הרבי שליט"א מלך המשיח הסביר לא פעם, שבכל הנוגע לענייני ביטחון יש לשאול דווקא את המומחים בצבא הנמצאים בשטח ולא את הפוליטקאים והדיפלומטים. אחד הראיונות המיוחדים שהתפרסמו לאחרונה הוא ראיון של מפקד סיירת מטכ"ל לשעבר גיורא זורע שאומר חד משמעית: אין למסור שטחים לפלסטינים ולא ניתן לעשות איתם שלום. לקריאה

ארץ ישראל שייכת רק ליהודים כי כך קבע הקב"ה בתורתו

הרבי שליט"א מלך המשיח מסביר בשיחה מיוחדת מל"ג בעומר תש"ל, שהמענה היחידי לגוי שטוען על חזקת הארץ, היא שארץ הקודש שייכת אך ורק ליהודים וזאת על פי רצונו של בורא עולם שכך כתב בתורתו הק'. גם הגוי מאמין במה שכתוב בתורה וכשאומרים לו תשובה זו בדרכי נועם ושלום הוא משתכנע. בסרטון המצורף, יהודי חסיד חב"ד קיים הלכה זו למעשה כשנתקל בערבים שלא אפשרו לו לזרוע חיטה באדמת יו"ש. לבסוף, הערבים השתכנעו ואפשרו לו להביא טרקטור ולזרוע! לקריאת השיחה המלאה ולצפיה בסרטון הבלתי רגיל

למה נשארנו עם המנהרות והחמאס?

עומדים נפעמים ומודים לקב"ה ששומר עלינו למרות הטיפשות והאדישות של הקבינט הביטחוני, שידעו על המנהרות, ומשום מה היו בטוחים שהחמאס לא ישתמש בהן. הבעיה היותר גדולה של כל השרים, כולל ראש הממשלה ונפתלי בנט, מה יהיה אם צה"ל יכבוש את עזה. כולם חושבים כמו יעלון, שאסור לשוב ולכבוש את עזה. אז נשאנו עם החמאס, ועם המנהרות

הפגנות למען אזריה אלאור

אחת המפגינות למען אלאור עזריה: "אני רוצה לדעת מי מגן על הילדים שלי בצבא, אם הדרג הגבוה, אתה ואייזנקוט והסגן שלו נגד הבנים שלנו מי שומר על הבנים שלי בצבא?! כל ההוראות התמוהות שלכם וכל מה שאתם משגעים את הבנים שלנו ובסוף אתם שופטים אותם?! אנחנו לא נגייס את הילדים!! אנחנו נוציא את הילדים מהצבא, ואתה תצטרך ללבוש את המדים ולהגן עלינו!! אם אתה לא תשחרר את אלאור אזריה אנחנו נדאג שלא יהיה גיוס חיילים, נקודה"

רבני פיקוח נפש: אין להשאיר מחבל חי

עמותת הרבנים "פיקוח נפש" הוקמה עקב אגרת שהרבי שליט"א מלך המשיח שלח לשליח הרב יוסף גרליצקי ב"אתערותא דלעילא" וציווה עליו להתעסק בענייני פיקוח נפש ברבנות לפי שו"ע שכ"ט, אבל לא בשם חב"ד. בכנס השתתפו בין היתר, האדמו"ר מבוסטון - הרב מאיר אלטר הלוי הורוויץ, רב העיר צפת - הרב שמואל אליהו, רב העיר בני ברק - הרב משה לנדא, ראש מכון המקדש - הרב ישראל אריאל ועוד

הואיל ונדחה ידחה: מכה להליך המשא ומתן

נשיא צרפת פרנסואה הולנד הודיע הבוקר (יום ג') כי הוועידה הבינלאומית שתכנן כדי לדון בשלום בין ישראל לפלסטינים ובמזרח התיכון כולה נדחתה לחודשי הקיץ, לאחר שתוכננה לסוף החודש הקרוב. מדובר בהליכים מדיניים מסוכנים שאך בנס נדחו הנוגדים את דעתו הק' של הרבי שליט"א מלך המשיח שטוען ללא הרף שדיבורים על מסירת שטחים לערבים יביאו רק מלחמות ר"ל.

איסור מסירת שטחים - לא רק בארץ

פשעי השנאה בשכונת המלך 'קראון הייטס' מעוררים מחדש ומזכירים את אזהרתו של הרבי שליט"א מלך המשיח בדבר איסור מסירת (או מכירת) שטח בבעלות יהודית לגוי. דבר זה מהווה איום בכל מקום בו קיים קיבוץ של בני-ישראל, לא רק בארץ הקודש כי אם גם בחוץ לארץ. איסור מסירת שטחים אינו מצד קדושת הארץ אלא מצד טעמי פיקוח נפש בלבד. בימים אלו, בהם ממשלת נתניהו מתכננת התנתקות שניה - היל"ת - ושקטה בשטחי יו"ש, דברים אלו מקבלים משנה תוקף.

את זה המשטרה והשב"כ לא יחקרו

אחד מ"נערי הגבעות" שהואשם ב"תג מחיר" פעמים רבות בעשר השנים האחרונות, הצליח להוכיח שארגוני שמאל רדיקלי וערבים ימח שמם טופלים עליו בשיטתיות עלילות דם. הפעם, המשטרה והשב"כ לא יחקרו את זה, למרות שיש הוכחות וצילומים, כי הם רוצים לראות את היהודים בכלא. ואם אנחנו טועים - איפה המעצרים של הערבים?! בכתבה - גלריה של עלילת דם.

לשחרר מיד את מאיר אטינגר

מסכת התעללות לשמה במאיר אטינגר, נכדו של הרב מאיר כהנא, תלמיד חכם מ"נוער הגבעות", שמאמין בתום לב שהממשלה בישראל צריכה להתחלף במשהו יותר טוב, זה הכל. אין שום ראיות נגדו לארגון מרד או הסתה, ולא לפעולות נגד פלסטינים. החיוך שלו מפריע להם, ובעיקר, מפריע להם שהוא צודק, ושהרבה מאד אנשים חושבים כמותו. מאיר אטינגר זה כולנו, חייבים להוציא את מאיר אטינגר מהכלא.

חשיפה: כל צמרת המשטרה משוחדת

קלמן ליבסקינד חושף במעריב טפח ממה שגילה שמוליק פיקסמן בשנת 2014, שכל צמרת המשטרה, כן כל קציני המשטרה הבכירים משוחדים ע"י עמותת שמאל אמריקנית פרו ערבית, שמממנת טיולי נופש לארה"ב ואירופה, שם הם לומדים איך לאהוב ערבים ולשנוא יהודים. עמותת "אברהם" שמנהלת בשלט רחוק את את המנדט האמריקאי במשטרה היהודית בארץ הקודש ע"י שוחד וטובות הנאה, השתלטה על המשטרה בשנת 2007 דרך...

שורת הדין תובעת את ג'ון קרי ופייסבוק

ארגון המשפטנים "שורת הדין" בתביעה נגד שר החוץ של ארה"ב ג'ון קרי לבל ישחרר את הכספים לאיראן לפני התשלום שהאיראנים חייבים לנפגעי הטרור. וגם, ענקי ההרשתות החברתיות פייסבוק וטוויטר התחילו לסגור חשבונות של מסיתי טרור מפחד תביעה של שורת הדין בארה"ב. פרטים בכתבה.

החייל הואשם למרות שסוכן בלינצ' ח"ו

למרות המצב המתוח, ההתראות, והסכינים, מפקדי צה"ל והמשטרה לא לומדים לקח, וממשיכים לעודד את הטרור. חייל מגדוד נצח יהודה (הנח"ל החרדי) נשפט ל-17 ימי מחבוש כיוון שדרך את נשקו על ערבים בעיר העתיקה בעת שעשה את דרכו להתפלל בכותל המערבי בשבת האחרונה, לאחר שהערבי שהתכוון לתקוף אותו, התלונן בפני השוטרים שהגיעו על כך שהחייל דרך את נשקו.

העצרת שהפקירה את אזריה אלאור

היינו שם בכיכר, עם דגל משיח. התאכזבנו. מאד. ביזבוז אנרגיה. ■ אלפי אנשים חיכו למסר ברור נגד התנהלות הממשלה והתנהלות מפקדי הצבא, נגד "הוראות פתיחה באש" שהופכות את חיילי צה"ל למגינים חיים, בעד עונש מוות למחבלים ונגד התנהלות מערכת המשפט, המוחקת סעיפי אישום למחבלים ומטפילה אישום לחייל צה"ל שפעל נגד מחבל, ובמקום זה קיבלו דיבורים על "אהבה" למפקדי הצבא (שמאשימים את אלאור בהריגה), ושטויות של "אמונה במערכת המשפט".

היום בככר מלכי ישראל, לאזריה אלאור

היום בככר מלכי ישראל הפגנה ענקית למען אסיר ציון עזריה אליאור גיבור צה"ל שבוי בידי השלטונות הציוניים שמאשימה אותו ב"הריגה" שיכולה להכניס אותו לכלא לשנים רבות, בגלל שביצע את המוטל עליו כלוחם צה"ל והרג מחבל שבא לרצוח יהודי. בתוך כך, אחד המחבלים שהשתתף בפועל בלינצ' בראמאללה לפני 15 שנים, שוחרר בגלל עסקת טיעון. המחבל ההוא לא הואשם אפילו ב"הריגה".

דיר יאסין - עלילת דם שמאלנית

הטבח כביכול בדיר יאסין שנלמד בכל ספרי הלימוד וההיסטוריה, היתה המצאה של איש השמאל הקיצוני מאיר פעיל. חלק ממפקדי ההגנה השמאלנים התנגדו לשילוב מפקדי אצ"ל ולח"י בצה"ל המתגבש, ולכן המציא מאיר פעיל, (אז מפקד בכיר ב"הגנה") "עלילת דם" על מפקדי האצ"ל שכביכול רצחו נשים וילדים בדם קר. "הציונות יצרה את האומה הפלסטינית" מסכם ד"ר מילשטיין.

דף 18 מתוך 20