• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

הלוחמות נלחמות נגד צה"ל, ונפצעות.

דובר צה"ל: שבעים וחמישה אחוזים מהבנות המשרתות בתותחנים אינן כשירות לשירות בגלל פציעות באימונים בכל רגע נתון, מפציעות גפיים ועד פריצות דיסק לבנות בגיל 19-20. אל"מ (מיל') רז שגיא בגלי צה"ל, בראיון שנערך עמו בעקבות מקרה שבו חיילת ששירתה ביחידת החילוץ הקרבי הפכה לנכה ותבעה את צה"ל.
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

דובר צה"ל: שבעים וחמישה אחוזים מהבנות המשרתות בתותחנים אינן כשירות לשירות בגלל פציעות באימונים בכל רגע נתון, מפציעות גפיים ועד פריצות דיסק לבנות בגיל 19-20. אל"מ (מיל') רז שגיא בגלי צה"ל, בראיון שנערך עמו בעקבות מקרה שבו חיילת ששירתה ביחידת החילוץ הקרבי הפכה לנכה ותבעה את צה"ל.

מפורסמת דעתו של הרבי שליט"א מלך המשיח כמו כל גדולי ישראל, שאסור לבנות לשרת בצה"ל מטעמי צניעות. כמה פעמים הרבי שלי"א מלך המשיח דיבר על כך שגיוס חובה של הבנות בצה"ל, בשונה מכת הצבאות בעולם, (מלבד שאם רוצים לחקות את הגוים בכל דבר, צריך גם בזה), התחיל ממחלוקת נצחנית בין כמה ראשי מפלגה באופן של מי ינצח.

אחרי מלחמת יום הכיפורים, חשף הרבי שליט"א מלך המשיח שחיילות בנות נפלו בשבי המצרי, ושמן התפרסם ברשימות חילופי השבויים עם מצרים. וברור מה עשו להן שם רח"ל. אחרי שהרבי שליט"א מלך המשיח דיבר על זה, הצבא הכחיש, והרבי חזר ואמר ששמותן היו ברשימות חילופי השבויים, וההכחשה היא רק כדי להרגיע את הציבור כדי שבנות ימשיכו להתגייס רח"ל.

"ולא יראה בך [=הקב"ה] ערות דבר .. ושב מאחריך". ככל שעובר הזמן ומפקדי צה"ל הבכירים נהיים יותר ויותר פוליטיקאים, ונכנעים לדרישות השמאל הרדיקלי, (הם בעצמם שמאל רדיקלי), מוסיפים חטא על פשע, ומשלבים בנות גם בכוחות הלוחמים ביחד עם הבנים רח"ל, כבר שנים רבות, והכיוון הולך מדחי אל דחי.

למרות שהמציאות מוכיחה את ההיפך הגמור. שהבנות, כל הבנות, מיותרות בצבא שצריך לייצר להן מקומות עבודה כמו חיילות מורות, וחיילות אחיות, כי אין מה לעשות איתן בצבא, גם בתפקידי עורף.

כבר עברו כ15 שנים מאז שצהל ירד עוד דרגה והחל לשלב בנות כלוחמות קרביות יחד עם הבנים רח"ל. משך שנים אלה, הוכח באופן חד משמעי, שהבנות לא כשירות, נפגעות באימונים בעשרות אחוזים יותר מהבנים, ובמקום להסיק את המסקנות, הורידו את רמת האימונים לבנים!!

וזה לא עזר, ועדיין הבנות נפגעות, אז במקום להסיק מסקנה הגיונית, שוב הורידו את רף האימונים של הבנים!! וכך חזרו על השטות הזו כבר ארבע פעמים, והבנות בקרבי - ממשיכות להיפצע בכמויות אדירות, ואף אחד לא חושב לעצור את זה!!

אל"מ (מיל) רז שגיא מנסה להילחם בתופעה, וכתב לפני מס שנים ספר עם כותרת סלוגן "נלחמות בצה"ל", לומר לך ששירות הבנות הקרבי הינו "שירות דב", שפוגע גם בבנות, וגם ביכולת צה"ל.

על כריכת ספרו מופיעה תמונה שאומרת הכל, חיילת עורפית נשענת כמו שמשון הגיבור על פתח משרד הביטחון, וממוטטת אותו. וזה בדיוק מה שקורה לצה"ל בכל התחומים, במיוחד בתחום של גיוס בנות.

 

רז שגיא – העומד בראש "הפורום לחוסן צה"ל" – הסביר לאראל סג"ל כי מחקר ארוך שנים מוכיח שנשים נפגעות במאות אחוזים יותר מגברים. "אם הייתי עכשיו אומר לך שבחטיבת הצנחנים 50% מהלוחמים לא כשירים כתוצאה מפגיעות באימונים, היו מפסיקים את האימונים בכל הצבא"!!, אמר.
וזה בדיוק מה שקורה לגבי בנות שמשרתות בקרבי, לפי נתונים שפרסם דובר צה"ל לפני ארבעה חודשים חמישים אחוז מהבנות המשרתות בקרקל נפגעות, והצבא בכלל לא יודע מה לעשות איתם, האם הן ימשיכו להיות לוחמות או לא, ו-75% אחוז בתותחנים ממשיכות להיפגע, למרות שהוציאו אותן מהסוללות הקדמיות. זאת אומרת, רק במערכות ה-MLRS ובמפי"קים (מרכזי השליטה והבקרה של מפקדי הסוללות), 75 אחוז!! שלוש מתוך ארבע נשים!", זעק.
לגבי שילוב נשים בטיס, אמר שגיא שמכיוון שטייס הוא לוחם יחידני שנבדק באופן אישי ופרטני, הרי שאם לא עושים הנחות לנשים בקורס טיס, אין לו כל התנגדות לשילובן.
אבל בחיילות השדה, המצב בלתי נסבל: "בשם שילוב הנשים, פוגעים פגיעה אנושה בבנות הכי טובות שיש לעם ישראל לגייס לצבא מבחינה פיזיולוגית וגורמים שברי הליכה ופריצות דיסק לחיילות בנות 19 ו-20. המפקדים אומרים שזו שגיאה איומה".
"הצבא לא יודע להדוף את האג'נדה השמאלנית - הפמיניסטית, שגורמת נזקים גופניים לחיילות, הורדת הכושר לחיילים. "שכאשר אתה מדבר עם מפקדים ברמות הטקטיות, ברמת מ"מ מ"פ ומג"ד, כולל נשים, הם אומרים לך שזו שגיאה איומה".
"הורידו את רף הכושר הגופני באימונים כדי שהן תוכלנה להשתלב", התריע שגיא. "ארבע פעמים הורידו את רף הכושר הגופני במהלך 13 השנים האחרונות. כעת, במחלקת כושר קרבי אומרים שהכשירות היא מתחת לזו הנדרשת. האויב לא יעשה לנו הנחות".

אבל, אחרי הכל, אין מה לדאוג. שום דבר לא ישתנה, הבנות ימשיכו להתגייס, גם  לקרבי, צה"ל ימשיך להורד עוד את רף האימונים, והבנות ימשיכו להיפצע "לתפארת מדינת ישראל". הסיבה היא, כי גיוס בנות לצה"ל זה לב לבה של הציונות החילונית, שנוסדה כדי לנתק את עם ישראל מהקב"ה ע"י החדרת טומאה מכל סוג שהוא. וגיוס בנות, הוא חלק מהחדרת הטומאה למוחות, ברדיו, בעיתונות, בטלוויזיה, ברשתות החברתיות.

הרבי שליט"א מלך המשיח מסביר שזהו "עון פעור" שחוזר שוב אל בני ישראל, שניה אחת לפני הגאולה, רגע לפני הכניסה לגאולה האמיתית והשלמה ל"ארץ טובה ורחבה". כפי שהיה בדורו של משה רבינו, אחרי שכלו מתי מדבר, ועמדו להיכנס לארץ ישראל, ואז בדיוק היה הענין הזה עם בנות מדין, עון פעור, בעצת בלעם הרשע.

ששום ממשלה לא תושיענו, רק הרבי שליט"א משיח צדקנו. יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

 

צבא אסד נלחם בחיזבאללה!!

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...