הרשות לכבאות: ההצתות מכוונות

מסקנת החקירה לגבי גל ההצתות בחשון, "רוב ההצתות היו מכוונות", קרי - פעולות טרור. דו"ח שלא פורסם בשום מקום עדיין, והמציתים מתהלכים חופשי. לפני גל ההצתות האחרון, הערבים הציתו באזור ירושלים כמעט פי שלוש יותר מאשר ב2015. למרות זאת, אין חקירות, והמציתים מסתובבים חופשי. מישהו זוכר את עינויי השב"כ על ההצתה בדומא?

האמונה של הנוצרים האמריקאים בישראל

"שלא עשני גוי", היא גם בקשה שלא אצטרך שגוי יעשה אותי יהודי מאמין. צפו באמונה הלוהטת בדבריו של מייק האקבי, (שהוא גם כומר נוצרי אוונגליסטי) לגבי ארץ ישראל ועם ישראל.

הצעת חוק לביטול ההתנתקות מצפון השומרון

ח"כ שולי מועלם הניחה על שולחן הכנסת הצעת חוק לביטול הגירוש מצפון השומרון. יוסי דגן: "מלבד לעקור אנשים מביתם, לשם העקירה, לא נעשה דבר. הישובים מחכים לתושביהם שיחזרו. הכבישים שם, עמודי החשמל, המדרגות המחברות בין הישובים. מן הצד השני, גם האיוולת נשארה, ואותה הגיע הזמן לבטל"

בחורן - הנגב בשליטת הבדוים

הערבי הבדווי שדרס ורצח היום (רביעי) שוטר מג"ב בחורה, כי הממשלה יצרה מצב שהנגב כולו שייך לבדוים. לפני כמה שנים מדינת ישראל רצתה להקים ישוב חדש בין באר שבע לרהט, והסתבר שאין שום מקום פנוי, כמיליון דונם עם כ70,000 בתים לא חוקיים של הבדווים לא מאפשרים לישראל להקים ישוב חדש. ומה עוד, שהבדווים מחזיקים את כל העסקים בנגב עם פרוטקשן וגניבות לאור היום.

איזנקוט הביתה

לא בגלל פרשת אלאור אזריה, אלא בגלל שפתאום יש לנו רמטכ"ל שזקוק למודעת תמיכה בעיתונות, ופתאום יש לנו רמטכ"ל שמבחינתו החיילים הם לא הבנים של כולנו.

שחושבים על המשפט ולא על החיים

לוחם ב"תעסוקה מבצעית" מתאר ארוע "התפרעות פלסטינית" לפני שנתיים. פחד המפקדים להורות על שימוש בירי חי אל המחבלים מחשש העמדה לדין גרם לארוע להמשך שלוש שעות וכמה חיילים פצועים. הפחד מפני המצלמות שבידי המחבלים, וקשרי העבודה השוטפים שבין "בצלם" לפרקליטות מסרס את צה"ל, וזו לכאורה כוונת צמרת צה"ל במשפט אלאור אזריה. ורק דרך אגב, מי מיסד את נוהלי העבודה בין "בצלם" לפרקליטות צה"ל באופן רשמי? - מנדלבליט.

להרוס בתים בעופרה - או את הבג"ץ?!

סרטו החדש של יואב אליצור על גסות הלב של בג"ץ שהחליט להרוס את תשעת הבתים בעופרה, ממש באמצע הישוב, סתם, ככה. כי כך הם החליטו. היהירות והאטימות של ה"שופטים" תעלה למשלם המיסים המון כסף. תקדים הריסת הבתים בעופרה עלולה להיות עילה משפטית להריסת עשרות ישובים וותיקים ושכונות בתוך הקו הירוק כולל גם בניין הבג"ץ בירושלים.

המשטרה מעודדת טרור בקבר יהושע וכלב

מתפללים שהותקפו באבנים ליד קבר יהושע בן נון הזעיקו את המשטרה שעצרה את ה... מתפללים, והביאה אותם לפני שופט כדי שיוציא להם צו הרחקה ל60 יום וקנס 2000 ש"ח, למרות שהמקום נמצא ב"שטח B" (שליטה בטחונית ישראלית, ומותר בכניסת יהודים). השופט שחרר אותם בלי תנאי. "חוננו" שוקלת להגיש תביעה על מעצר שוא. והפורעים הערבים? - מחוזקים ע"י המשטרה, מחכים לסיבוב הבא רח"ל.

אלאור בכלא?! - תגובות החיילים

גל המחאה השוטף את הציבור היהודי בארץ בקשר למשפט דרייפוס שעשתה מדינת ישראל לאלאור אזריה, מעלה תגובות רבות של חיילים בסדיר ומילואים על סירוב לשרת עד לשחרור אלאור. תמונות

אטימות טימטום ורישעות

הכעס הציבורי מצטבר ומתפרץ על מערכות ה"משפט" (סדום) במדינת ישראל, שהחליטה להאשים במשפט ראווה לוחם שהרג מחבל. כל ההחלטות שגויות לאורך כל הדרך, החל מההחלטה האומללה בבסיס המשפט, שאוסרת להרוג מרצחים.

התעוללות או טעות?

התעללות או טעות? המשטרה הותירה קטינים יחפים בקור הירושלמי קטינים שנעצרו בהר הבית הובלו לבית המשפט יחפים לאחר שהמשטרה לא העבירה להם את נעליהם שנשארו ברשות המשטרה בכניסה להר. בארגון חוננו מכינים תביעה: "מדובר בהתעללות לשמה"

ברוך מרזל: אובמה היה טוב לישראל

על פניה הייתה נשיאותו אמורה להיות חלום בלהות בעבור ישראל. הבה נבחן את התוצאות כעבור שמונה שנים. אחר שנות נשיאותו של אובמה אפשר לומר כי הוא הצליח לפרק את העולם הערבי לרסיסים, אין משטר ערבי בעל יציבות מינימלית, האיום שהיו מדינות ערב כמו סוריה, עיראק, תימן, לבנון, לוב ומצרים על ישראל נמוג כמעט לחלוטין, הנשק הרב שהיה בידם בעלות של מאות מיליארדים הופנה כלפי פנים, היריבות שבין הסונים לשיעים התפרצה כעת לכדי מלחמה כוללת עקובה מדם...

טרמפ מינה את פרידמן לשגריר ארה"ב

הנשיא הנבחר דונלד טראמפ שממחר יהיה בעז"ה נשיא ארה"ב באופן רשמי, מינה את דייויד פרידמן לשגריר ארה"ב בישראל, השגריר הכי אוהד ישראל מעולם, שלפני עשר שנים היה אורח הכבוד ב"דינר" לטובת מוסדות ישיבת בית אל יחד עם ידידו דונלד טראמפ שתרם לישיבה שב"שטחים" 10.000 דולר.

נגד הממשלה הציונית

עוד התפכחות. "המדינה" הודיעה כי היא תפנה לבג"ץ כדי לדחות את פינוי עמונה'. אבל, מסתבר שיהודים לא מאמינים לנסיונות הדחיה כביכול של "המדינה" ואלפים הגיעו ליישוב המיועד לפינוי ביום שישי האחרון. כמה רבנים ציוניים חתמו על פסק דין נגד החלטות הממשלה בנושא גירוש יהודים.

מחאה נגד גירוש עמונה 2

המכתב יוצא בפעילות של "מטה המאבק דחסידי חב"ד ליובאוויטש להצלת עמונה" ע"פ ברכתו של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א באמצעות ה"אגרות קודש".

הפגנה מול דיקטטורת הבג"ץ

שרת המשפטים איילת שקד פועלת נגד עריצות שופטי הבג"ץ, בניסיון לשנות משהו במערכת, באותו מקום שגם המשפטן פרידמן לא הצליח. שקד הצליחה לזעזע את האדם שקשור יותר מכל עם דיקטטורת בג"ץ, השופט בדימוס אהרון ברק, שקרא לשופטים להתפטר.

האם נתניהו יחתום על גירוש עמונה ב'?

בשעות אלו כרגע אין רוב לממשלה להעלאת חוק ההסדרה מחר, בגלל חוסר משמעת קואליציונית של כחלון ובני בגין. אבל, גם אם החוק לא יעלה, נתניהו וליברמן יכולים למנוע את גירוש עמונה אם לא יחתמו עליו, למרות שזה עלול לגרום לפיזור הכנסת. שום ממשלה לא תושיענו רק הרבי שליט"א

"חוננו" נותנים לצה"ל לנצח

במהלך תחקיר עובדה אתמול בעניינו של לוחם צה"ל אלאור עזריה הוזכר ארגון חוננו ופעילותו בקרב חיילים. יו"ר הארגון שמואל מידד מספר על הקשר בין הקמת הארגון למקרה עזריה. בחוננו מסרו בתגובה לכתבה: "שמחים לשרת את חיילי צה"ל ולסייע לצה"ל לעמוד במשימותיו".

המשטרה תפצה את הקטין ב8000 ש"ח

מפקד תחנת עפולה לשעבר סטר לקטין במהלך מעצר, בהסדר גישור הוחלט כי הקטין יפוצה ב-8,000 ₪. עו"ד מנשה יאדו מחוננו: "נדרוש החמרת הענישה כלפי קצין משטרה אשר חרג מכל דין ונוהל". אחד המפגינים שתיעד את האירוע צילם שלושה שוטרים שעוצרים את הקטין, ובזמן שהוא מרותק למכסה מנוע של ניידת, מגיע נצ"מ מנשה וסוטר לו.

עמונה עופרה וירושלים

שעון החול אוזל. הממשלה וצה"ל מתכננים את פינוי 40 בתים בעמונה ו-9 בתים בעופרה היל"ת בצו בג"ץ בנר ראשון של חנוכה. ליברמן על "חוק ההסדרה" שעבר בקריאה ראשונה: עמונה תפונה למרות החוק. ניר ברקת: נהרוס מאות בתי פלסטינים בירושלים אם ח"ו עמונה תפונה. על איזה בתים מדבר ניר ברקת, שאישר בשנתיים האחרונות בניה של 14000 יח"ד לפלסטינים והכשיר אלפי בתים עם צווי הריסה, בה בשעה שעל התוכניות היהודיות יש הקפאה?!

דף 16 מתוך 20