• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

האמונה של הנוצרים האמריקאים בישראל

"שלא עשני גוי", היא גם בקשה שלא אצטרך שגוי יעשה אותי יהודי מאמין. צפו באמונה הלוהטת בדבריו של מייק האקבי, (שהוא גם כומר נוצרי אוונגליסטי) לגבי ארץ ישראל ועם ישראל.
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

"שלא עשני גוי", היא גם בקשה שלא אצטרך שגוי יעשה אותי יהודי מאמין. צפו באמונה הלוהטת בדבריו של מייק האקבי, (שהוא גם כומר נוצרי אוונגליסטי) לגבי ארץ ישראל ועם ישראל.

 אנשים שלא מכירים את ההיסטוריה שלהם ולא יודעים מאיפה באו לא יהיה להם שום רמז לאן ללכת, הם חסרי כיון, ואבודים במרחב. הרבה אנשים בעולם היום אבודים, כי אין להם מושג על ההיסטוריה שלהם ומה הם עושים בעולם.

 לצערנו הרבה אנשים בעולם לא יודעים על ההיסטוריה של ארץ ישראל ולכן אין להם שום מושג לאן הולך הכיוון שלה. באתי לכאן לומר שנאום ג'ון קרי שבוע שעבר (בצרפת( היה ללא התייחסות היסטורית כלל בלי כל "פרספקטיבה".

 הוא הצהיר הצהרה מגוחכת ובלתי רציונאלית שישראל יכולה להיות או מדינה יהודית, או דמוקרטיה, אבל לא שתיהן. משפט זה, אם יש בו איזה הגיון

רק אם מוציאים את האמונה והדת לגמרי החוצה מהמשוואה לגבי מה היא ישראל. ואז, מה שהוא אמר אולי יש לו בסיס והגיון.

 העובדה היא, שאין הסבר לקיום של ישראל מלבד התערבות אלוקית והשגחה פרטית לא רק ביצירת האומה אלא גם ביכולת הקיום, אין שום הסבר אחר מאשר הקב"ה.

 איך ישראל יכלה להיבנות מחדש איך עם ישראל יכל לשמור קשר לאדמה זו משך 3000-4000 שנה, ובאמת להחיות את ה"עצמות היבשות" ולהפריח את המדבר.

 הגעתי לכאן לראשונה ב1973, חודש לפני מלחמת יום כיפור כמעט לפני 44 שנה. משך אותן 44 שנה, מה שאני הבחנתי שמדינה קטנה נאבקת על בסיס כלכלי חלש ובלתי יציב שהיתה ישראל באותו זמן במובן של לחיות מהקיבוצים, נהפכה למדינה מדהימה המובילה בטכנולוגיה. בפרק זמן קצר בצורה מרשימה הפכה ישראל לאחת המדינות המדהימות ביותר בהיסטוריה של המין האנושי.

 אנשים יכולים לתת כל מיני הסברים, אבל לגבינו, אני חושב שיש הסבר אחד. והוא, שישנו הקב"ה, הוא בחר את הארץ הזו לעם שלו והוא החזיק את ידו על הארץ הזו ועל העם שלו וכל מי שמאמין שהוא לא ימשיך לעשות זאת יצטרך להתחרט על אמונה מוטעית ומטופשת זו. וזה מה שג'ון קרי לא מבין.

 ואני אומר לידידיי בישראל, תכירו תודה להיסטוריה הנפלאה שלכם, לעולם אל תתביישו בה! תטענו בשם ההיסטוריה, בשמחה, בגאון, מפני שזו היסטוריה שלא רק מסבירה מאיפה באתם, זו הדרך היחידה להסביר לעולם לאן אתם למעשה תמשיכו ללכת.

 החלטת האו"ם משבוע שעבר, היתה של שנאה ובוז לישראל. זה מענין, שב2016 האו"ם קיבל החלטת גינוי לסוריה פעם אחת לאיראן – גינוי אחד, לצפון קוריאה - גינוי אחד, רוסיה – גינוי אחד לישראל – 20 החלטות גינוי. תחשבו על זה לרגע. אם האו"ם יכול להתעלם משחיטת האנשים בסוריה,

ודריסה טוטלית של זכויות אדם בצפון קוריאה, בתמיכה המסיבית של איראן בטרור, ועכשיו העזר שנותנים להם להקים כורים גרעיניים ורק אידיוט יכול להאמין שהם לא מתכוונים להתחמש בזה, העובדה שרוסיה פלשה למדינות עצמאיות, וכל המדינות האלו קיבלו גינוי אחד ממה שמכונה האומות המאוחדות

וישראל קיבלה 20?! למה?!

 כי היא המשיכה להקים קהילות ולבנות בתים לתושבים? כאשר האו"ם כועס על ישראל שבונה חדרי שינה בארצה שלה, לעם שלה ולא על האירנים שבונים פצצות כדי להרוג את הילדים שגרים באותם דירות, יש משהו מעוות באו"ם.

 הייתי אומר לידידיי בישראל העולם לא שונא אתכם בגלל איפה שאתם, אלא בגלל מי שאתם. בגלל מי שאתם. ברצוני לומר ברור, כמסתכל מבחוץ

הם לא הולכים לשנוא אותכם פחות אם תקבלו את דרישותיהם להחזיר שטחים.

הרעיון שישראל תפעל שכולם יאהבו אותה ע"י קבלת הדרישות זה שטויות. בגלל שהשנאה כלפי ישראל היא לא פוליטית, היא עקרונית. גם אם השונאים מבינים זאת או אם לא.

 ובגלל זה, זה לגמרי לא הגיוני שישראל תתן חלקים מהארץ הקטנה הזו שהיא חיה בה ושייכת לה, בגלל שיש כאלה שרוצים.

 יש לי כאן, והראיתי זאת בטלויזיה שבוע שעבר וקיבלתי הרבה תגובות.

אתם לא יכולים לראות מאיפה שאתם יושבים כי זו מפה קטנה במפה הקטנה הזו אתם רואים את האזור הירוק אלו כל המדינות הערביות באסיה ואפריקה.

הירוק הזה כמעט מכסה את כל המפה. ובאמצע נקודה קטנטנה, כל כך קטנה שלא רואים אותה נקודה קטנה אדומה. זה ישראל.

 רוב האמריקאים לא יודעים גם ברמז מול מה אתם צריכים לעמוד באופן גיאוגרפי. אבל אני אוחז זאת כתזכורת שכאשר אנשים מדברים על "פתרון" שתי המדינות זה מה שהם מציעים. שהאנשים שהקב"ה נתן להם את הארץ הזו לפני כמעט 4000 שנה, האנשים שחיים כאן, ויש להם את הזכויות על הארץ לא רק באופן חוקי, אלא גם דתי ופוליטי, ולפי התנ"ך, שאנשים אלו שהנקודה הזו שייכת להם, שיתנו חלקים מהנקודה הזו במקום שאותם חבר'ה בשטחים הירוקים הגדולים יתנו בכלל משהו?!

 ואני לא יודע איך זה נשמע להם הגיוני.

 הזכרתי שזו ארץ מולדתנו והרעיון שצריכה להיות עוד כניעה מצד ארץ המולדת כדי להביא "שלום" אין לו בסיס מבחינה היסטורית חוקית, פוליטית, ומצד התנ"ך, ולמעשה, כפי שהוזכר פעמים רבות ע"י חברי הכנסת הזיכרון של מה שקרה בגוש קטיף והתקפות הטילים מעזה והחמאס. אשתי ואני באנו לכאן ב-2014 בזמן המלחמה האחרונה שחמאס התחיל נגד ישראל כדי לומר תודה רבה ישראל, על העמידה וההגנה העצמית. זוהי ארץ מולדתכם. ולאלה שמאמינים שצריך להיות "פתרון" השתי מדינות רק תזכורת: "פתרון" שתי המדינות הוא מה שפוליטיקאים "בחשו" בשביל, בעיקר כדי להעסיק את עצמם מאשר לראות את המציאות. הרצון לחלק את ירושלים זה באמת כמו הבקשה משלמה המלך לחצות את הילד לשנים שלמה ידע למי שייך התינוק.

 רק עכשיו הלכנו באמריקה לבחירות למרות כל התחזיות מישהו יאמר שזה נס. לכמה מאיתנו זה היה רק חצי נס הנס היה אם אני הייתי נבחר... אבל, כמו ששרו להקת ה"אבנים המתגלגלות" אתה לא תמיד יכול לקבל מה שאתה רוצה...

 הרבה מאיתנו עזרו לדונלד טרמפ ואני שמח שתמכתי בו גם אחרי שהייתי מחוץ למרוץ. גאה לקרוא לו חבר, ולומר שאני חושב שהוא הולך להיות נשיא ענק הרבה מאיתנו אמרו לו תלך גדול, ותלך באומץ, אל תיתן לאנשים בוושינגטון למשוך אותך לתוך הבוץ שלהם של חידלון ממעש.

 באמריקה יש משפט שאנו משתמשים בו לעיתים קרובות "תגדל,

תלך הביתה". הייתי אומר לישראל. נקודה חשובה, כמו שאמריקה צריכה ללכת בגדול ובאומץ, הייתי אומר לישראל. לכו בגדול ואתם כבר בבית שלכם.

 מה שעושה אותנו מיוחדים כאנשים אם זה יהודים, או לעצמי אני לא יהודי, אולי היחיד בחדר שאינו יהודי אני נוצרי, אבל דבר אחד שאני מבין שכל הצורות של חופש עוברות דרך אמונה. ללא אמונה אין חופש, כי רק אמונה במשמעות של אחריות למישהו אחר מאשר עצמי ואנשים קרובים, אחריות כלפי הקב"ה,

בלי זה אין שום משמעות לקיום החובות האנושיים והכבוד האישי.

 למה ישראל כל כך משפיעה ומצליחה? אני מאמין שזה בגלל שבשורשים שלכם, בבסיס, יש אמונה שאתם הייתם כאן בידיים של הקב"ה, ולא בכוח שלכם.

 אם תשמרו זאת, אני מאמין בברכות הקב"ה הן כה גדולות, שאף יד לעולם לא תוכל ללכת נגדכם. אני באמת מאמין בזה, ומאמין כמו הרבה מהחברים הנוצרים שלי באמריקה שאלה שמברכים את ישראל יהיו מבורכים

ואלה שמקללים את ישראל יהיו מקוללים.

 הייתי אומר לכל אחד בעולם אתה יכול לומר מה שאתה רוצה על ישראל

אבל אני לעולם לא הייתי רוצה להתערב נגדה...

 תודה לכם

 

 מייק האקבי (נולד 1955) לשעבר מושל מדינת ארקנסו ארה"ב, מזוהה עם הימין הנוצרי אוונגליסטי בארצות הברית, וככזה, עמדותיו בנושאים חברתיים הן שמרניות מובהקות; הוא מתנגד להפלות מלאכותיות ותומך בתיקון לחוקה שיאסור אותן. הוא גם מתנגד למחקר בתאי גזע עובריים. הוא מתנגד לכל צורה של הכרה בזוגיות חד מינית (בין אם בצורת נישואים חד-מיניים ובין אם בצורת איחוד אזרחי).
■ במירוץ האחרון לבחירות הציג את עצמו כמתחרה על מועמדות המפלגה הרפובליקנית לנשיאות ארה"ב, וזכה לאחוזי תמיכה גבוהים במספר מדינות עד שנוצח באחרות, והחליט לפרוש מהמרוץ. 
■ מגדיר את עצמו כתומך נלהב בישראל, והוא ביקר בישראל פעמים רבות. הוא הביע תמיכה בהמשך מפעל ההתנחלות, ומתח ביקורת על הלחצים לנסיגה ישראלית מיהודה והשומרון ומרמת הגולן. כמו כן, בעת ביקורו בישראל ביקר באוניברסיטת אריאל והביע את תמיכתו
שום ממשלה לא תושיענו רק הרבי שליט"א משיח צדקנו, יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

הצעת חוק לביטול ההתנתקות מצפון השומרון

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...