• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

גירוש עופרה אדר תשע"ז

כתבה מתוך אתר "הקולה היהודי". תמונות מביזיון גירוש עופרה, אדר תשע"ז, הרס בשביל הרס בלי כל סיבה. כריעה והשתחוואה של כל ממשלת ישראל ה"ימנית" דתיים - חרדים, צה"ל והמשטרה, אל החלטה שרירותית של שלושה שופטי בג"ץ שמאלנים שככה התחשק להם.
גירוש עופרה אדר תשע"ז
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

 

גירוש עופרה אדר תשע"ז

ביזיון גירוש עופרה, אדר תשע"ז, הרס בשביל הרס בלי כל סיבה. כריעה והשתחוואה של כל ממשלת ישראל ה"ימנית" דתיים - חרדים, צה"ל והמשטרה, אל החלטה שרירותית של שלושה שופטי בג"ץ שמאלנים שככה התחשק להם.

צילום מסך משידור ישיר

צילום מסך משידור ישיר

מדיווחים בשטח עולה, כי על גג המבנה מתבצרים כ-50 בני אדם ובתוך המבנה מתבצרים 200 נוספים. שוטרי מג"ב פרצו למבנה ובשעות אלה הם מפנים בכוח את המתיישבים. רב הישוב עפרה, הרב אבי גיסר, ניסה לדבר עם המתבצרים במקום ולשכנע אותם להתפנות ללא אלימות.

בינתיים, החלו כלים הנדסיים כבדים להרוס את הבית התשיעי.

עד כה נעצרו שני מפגינים, אחד מהם כבן 60, בחשד לתקיפת שוטרים. צעירה שנכחה במקום נפצעה באורח קל. מדוברות המשטרה נמסגר כי חמישה ושטרים נפצעו בעימותים, כולם באורח קל.

השוטרים שנפצעו סבלו מחבלות קלות. שני שוטרים נפצעו מנשיכות, אחד מחבלת ראש, אחד מחבלה בחזה ואחד נוסף נפצע בפרק כף ידו. שני שוטרים פונו לטיפול במרכז הרופאי הדסה הר הצופים בירושלים ושאר השוטרים טופלו בשטח. מהמרכז הרפואי נמסר כי השוטרים כבר שוחררו לבתיהם.

שוטרת מג"ב שהגיע לשטח והחלה לבכות לנוכח מראות הגירוש, הוצאה מהאזור בידי שוטרי מג"ב.

קצין משטרה הציג בשעות הבוקר את צו הפינוי לרב הישוב עפרה, הרב אבי גיסר וכן לרבנים נוספים שהגיעו למקום. רב הישוב החרב עמונה, הרב יאיר פרנק, תועד כשהוא קורא את הצו.

במקום נוכחים הרב שמואל אליהו רב העיר צפת, הרב יאיר פרנק רב הישוב החרב עמונה, הרב יהושע שפירא ראש ישיבת רמת גן, הרב חיים דרוקמן ראש ישיבות בני עקיבא ועוד.

פעילים בשטח מסרו לקול היהודי כי "הנחישות של הפעילים בשטח מדהימה".

גירוש עופרה ב' אדר תשע"ז

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...