השגרירות עוברת לירושלים?

אחרי דחיית העברת השגרירות לירושלים ע"י נתניהו כפי שדווח בתקשורת, באה משלחת הקונגרס מארה"ב לבחון באופן רציני את אפשרות ההעברה.

משטרת המנדט האמריקאי

בנובמבר 2007 הוציאה משטרת ישראל מכרז להקמת בסיס הדרכה ארצי בבית שמש. הקבוצה שזכתה במשרד (מהכתבה מובן למה) הכניסה למשטרה את התכנים האנטי יהודים ופרו ערבים שרואים היום במשטרה, דרך מתן הטבות למפקדי המשטרה, מלונות וסיורים וטיולי "לימודים" בארה"ב באירופה במימון שלוחה של "הקרן החדשה". מסמכי שיתוף הפעולה נחשפו ב2014 ע"י שמוליק פיקסמן במספר תחקירים, וזה אחד מהם.

השב"ס רוצים שטייטל ימות?

יעקב (ג'אק) טייטל שובת רעב זה היום ה-18 ברציפות בשל הרעת תנאי מאסרו. השב"ס לא הסכים להכניס אליו רופא פרטי למרות הפצרות אשתו תחי'. כעת היא פנתה בתחינה לבג"ץ דרך עמותת חוננו, להורות לשב"ס להרשות לרופא פרטי לבדוק את טייטל. האם השב"ס מעדיף שטייטל ימות ככה?

משה זר מדבר על שופטי בג"ץ

גואל הקרקעות משה זר, משוכנע שההסטוריה לא תשכח את אלה שנתנו את הצו להרוס את תשעת הבתים בעפרה: גם שרון שהיה מפקדי ואהובי הפך למי שבגד בעם ישראל. מה שחסר בדבריו של משה זר, שללא שיתוף הפעולה של הממשלה עם בג"ץ, הגירוש לא היה יוצא לדרך. ואם כן, המגרשים בפועל הם הממשלה: נתניהו, ליברמן, ארדן ובנט.

גירוש עופרה אדר תשע"ז

כתבה מתוך אתר "הקולה היהודי". תמונות מביזיון גירוש עופרה, אדר תשע"ז, הרס בשביל הרס בלי כל סיבה. כריעה והשתחוואה של כל ממשלת ישראל ה"ימנית" דתיים - חרדים, צה"ל והמשטרה, אל החלטה שרירותית של שלושה שופטי בג"ץ שמאלנים שככה התחשק להם.

גירוש עופרה ב' אדר תשע"ז

קטעים משידור ישיר בוואינט מגירוש עופרה תשע"ז. טירוף מערכות השלטון במדינה בשידור חי.

2000 איש בסיבוב שערים לכבוד ר"ח אדר

סיבוב השערים הינו חידוש של מנהג מימי הגאונים. ב-15 השנים האחרונות השתתפו מאות אלפי יהודים מכל המגזרים ומכל החוגים בסיבוב השערים שמארגנת אגודת "אל הר המור", מתוך ציפייה ותפילה לבניין בית המקדש בקרוב.

שיר בג"ץ "עוד לא הרסתי די"

חבורת הסאטירה "צבר", קליפ חדש - "עוד לא הרסתי די", וזאת במסגרת קמפיין שמובילה התנועה בתקופה האחרונה כנגד מה שהם מכנים "הדיקטטורה של בג"צ". בקליפ מוצגת דמות שופט בימ"ש העליון אשר שר שיר המבוסס על שירה של נעמי שמר "עוד לא אהבתי די". לא יודעים אם לצחוק... עד דמעות.

לחץ אמריקאי על ישראל מביא קטסטרופה

בכל פעם שנשיא אמריקאי לוחץ על ישראל ומבקש לחלק את הארץ המובטחת הוא חוטף קטסטרופה". את הטענה הזו לא העלה אחד מרבני ההתנחלויות אלא העיתונאי הוותיק ביל קוניג, המסקר כבר 20 שנה את המערכת המדינית האמריקאית, מהן 16 שנים ככתב הבית הלבן.

כחלון 'מלבין' לערבים 40,000 בתים

שר האוצר כחלון הודיע על הלבנת בניה לא חוקית של כ40000 בתים במגזר הערבי בתוך הקו הירוק. בשורה טובה לעברייני בנייה. השטות של חבורת השלטון בירושלים, שבגללה השתלטו הבדואים על כל הנגב חוזרת על עצמה בגדול בוודאי ערה ובגליל. לא לדאוג, בסופו של דבר הם בונים את הבתים בשביל היהודים.

מה שהציונות לימדה את הבדואים

כמה ימים אחרי שפורסמה כתבה זו של קלמן ליבסקינד, הוא "צייץ" בטויטר, שאף יהודי לעולם לא יקבל ממדינת ישראל מה שהיא נתנה למשפחת רוצח השוטר מאום אל חירן. המתנות שמחלקת מדינת ישראל למחבלים הבדואים מלמדים אותם איך לגנוב, לשדוד, לגזול ולצאת זכאים.

בג"ץ דחה עתירה נגד מסגד בלתי חוקי

בג"ץ אישר את החלטת המנהל לבטל לחלוטין את תיק הפיקוח נגד המסגד הלא חוקי. שהוקם בשטח הנתון בשליטה ישראלית מלאה, ובמקום ישנה תוכנית מתאר בתוקף המגדירה את השטח שעליו נבנה המסגד כשטח המיועד למגורים. בפסק הדין השופטים כותבים שהם מאשרים בדיעבד בניה בלתי חוקית. (רק לערבים, כמובן).

התיעוד חשף מה התרחש במארב המשטרתי

מחדל משטרתי חמור נחשף. המקרה ארע לפני מספר שבועות, במהלך פעילות מסוערבת של שוטרים כנגד יהודים בגוש שילה שבבנימין, אז נעצרו ארבעה נערים יהודים בחשד לתקיפת ערבים. אלא שמחדל משטרתי חשף כי הערבים שהגיעו עם השוטרים למקום, תקפו את נערי הגבעות

טרמפ: על הפלסטינים להפסיק את ההסתה

במסיבת העיתונאים עם טראמפ ונתניהו לפני פגישת העבודה שלהם שהסתיימה היום לפנות בוקר לפי שעון ישראל, דיבר טרמפ בתקיפות על התחייבותו למנוע מאיראן נשק גרעיני, על החינוך לטרור אצל הפלסטינים ועל כך ש"פתרון שתי המדינות" לא בדיוק מעניין אותו.

איפה ואיפה במשפטי ה"צדק" בבג"ץ

בדואים פלשו לקרקע בנגב שנרכשה ע"י יהודים מהמנהל כחוק ורשומה בטאבו ובנו שם באופן בלתי חוקי. בג"ץ דחה את היהודים בעלי הקרקע, למרות שהבניה הבדואית בשטח איננה חוקית לכל הדעות. איפה ואיפה אצל שופטי בג"ץ.

הגירוש מעמונה - בניגוד לחוק!

ארגון 'חוננו' לאלוף הפיקוד: "הפינוי בוצע בניגוד לחוק". עו"ד מנשה יאדו מארגון חוננו פנה לאלוף הפיקוד וכתב כי הפינוי מעמונה בוצע בניגוד לחוק שכן החל לפני מועד הכניסה של צו התיחום, צו אשר כלל לא מסמיך הוצאת התושבים מהמקום. "הכוחות לא הציגו למפונים צו כלשהו או אסמכתא משפטית כלשהי לבסס את הפינוי ובכך פעלו שלא כדין".

קינג: לחקור את דנציגר

השופט דנציגר, שדחה את "מתווה עמונה" וציווה לגרש את המתיישבים מבתיהם, הורה יום קודם לכן, מהנימוק של "אין להם בית אחר לגור בו" לעצור פסק דין שמורה לערבים תושבי מזרח ירושלים להתפנות מבית השייך ליהודי. אריה קינג, חבר מועצת העיר י-ם: לפתוח בחקירה, בחשד ל"אפליה אנטי-יהודית ואג'נדה פוליטית שמאלנית". כל הפרטים.

הפינוי האלים שיפיל את נתניהו

כמו בפינוי נצרים ועמונה א', התקשורת בגיבוי שר המשטרה גלעד ארדן, משקרים, ומדווחים על כביכול "חומרים מסוכנים" שבידי המתבצרים בבית הכנסת. מה שהם לא מדווחים, זה שהשוטרים נתנו מכות רצח לשבוים היהודים באוטובוסים, אחרי שאזקו אותם ולקחו מהם את המצלמות. וכולם כבר שכחו שהממשלה שיקרה למתישבים.

מחאה וקריאת עזרה

בחודש האחרון, לאחר שהתברר שראש הממשלה שיקר, ושום דבר ממה שהובטח לא נעשה, איימו במטה מאבק עמונה שהם לא יתפנו מרצון היות שהממשלה לא עמדה בהבטחות, וכל התושבים נזרקים מבתיהם אל לשום מקום. רבני חב"ד ומשפיעים בקריאת מחאה ועזרה.

הרפורמים מלמדים ילדים "יהדות" בבתי"ס

משרד החינוך בראשות נפתלי בנט החדיר ספר לימוד רפורמי לבתי הספר הממלכתיים. בהכנת הספר (כצפוי מניסוח המכרז התפור) השתתפו עמותות שמאל רפורמיות שמחנכות את קציני צה"ל והמשטרה לאהבת גוים ולשנאת ישראל רח"ל. ספר הלימוד מקשר את הילדים עם ארגון השמאל הריפורמי "רבנים לזכויות אדם", ו"המוקד לפליטים ומהגרים".

דף 15 מתוך 20