הלם: המדינה אישרה 14,000 יחידות לערבים בשומרון

הלם בהתיישבות: המדינה אישרה 14,000 יחידות דיור לערבים בשומרון. פירוש הדבר: הכפלת העיר קלקיליה על חשבון שטחי C המיועדים לבנייה יהודית, וכיתור הישוב צופים בבתים ערביים.

לקראת העצרת • מחאת "הדיבורים המזיקים!"

הנזק הכי גדול שיכול להיות בכל הנוגע לשלימות הארץ הם הדיבורים! • לקראת עצרת הענק לקבלת פני משיח צקדנו שתערך ביום שלשי ג' תמוז בשעה 19:00 באמפי-פיס בבת-ים עיר הגאולה, אנו מגישים קטעים קצרים מהתוועדויות וכנסים משנים עברו המחדדים את עקרונות העצרת • לצפייה

הבוקר: חייל ניצל בפיגוע דקירה

הבוקר אירע "פיגוע דקירה" שהסתיים בחסדי שמיים, בו חייל יהודי בן 20 נפצע באורח קל לאחר שהותקף על ידי מחבלת בכניסה לשער הישוב מבוא דותן שבצפון השומרון • בחקירה ראשונית עולה כי המחבלת התקרבה לחייל, הוא צעק לעברה לעצור אך משלא נענתה פתח בירי לעברה וניטרל אותה • הסיפור המלא

ניצלו בנס מלינצ' ונעצרו

בסביבות השעה 7:00 הבוקר הגיעו לכביש 60 צפונית לעפרה כ-20 ערבים ימח שמם מאזור הכפר סילוואד שרגמו כלי רכב באבנים בזה אחר זה. שניים מנוסעי אחד הרכבים ביצעו ירי לאחר שחשו בסכנת חיים, וכתוצאה ממנו נפצע אחד הפורעים ופונה לבית החולים הדסה הר הצופים. היהודים נעצרו ונחקרו ע"י המשטרה במשך שעות ארוכות בשעה שמיידי האבנים ממשיכים לפעול באין מפריע

זה לא חדש שברגותי אוכל בשירותים

סרטון קצר שהופץ ברשתות, משלב את דברי ההלכה של הרב מרדכי אליהו, שמורה שאין צורך לבדוק חמץ בשירותים, רק במקרה שעבד אצלך ערבי בצום הרמדאן... אז צריך לבדוק גם בשירותים... הרב אליהו אמר את דבריו לפני שנים על סמך הכרות רבת שנים עם הערבים, ולא ידע שהרוצח ברגותי ימח שמו ששובת שביתת "רעב" יתפס בשירותים אוכל ממתקים

טרמפ: אל תאמין לרוצח מכחיש השואה

בימים אלו מבקר אבו מאזן ימח שמו בבית הלבן. טובי עזרי יוצר סרטי "בומרנג" במסר לנשיא טרמפ ולעולם החופשי. לא סוגרים דיל עם טרוריסט מכחיש שואה שמעביר את הכספים שנותנים לו למשכורות רוצחים בכלא.

בנייה לא חוקית של האו"ם בירושלים

תשובת המדינה לעתירת רגבים בפרשת הבניה הבלתי חוקית שביצע האו"ם במתחם ארמון הנציב חושפת: משרד החוץ ביקש מהאו"ם לאפשר לנציגי המדינה לסייר במתחם, למרות שזה שייך בכלל למדינת ישראל. תנועת רגבים: "עם התנהלות מתרפסת שכזו, נתניהו לא יכול לבוא בטענות לאונסק"ו שהצהיר כי אינו מכיר בריבונות ישראל בבירתה"

ערבים משפילים חיילים, וזה "עצמאות"

בתקוע השליכו ערבים רימון גז על חיילים וגנבו מהם ציוד. החיילים נמלטו. תוך יומיים הסרט עבר את המיליון צפיות בפייסבוק. שוב מתגלה אזלת ידם של חיילי צה"ל בטיפול בפורעים ערבים, בגלל הפחד לעמוד למשפט על פגיעה בערבי. ביום שישי האחרון ערבים פירסמו סרטון ובו נראים חיילים מותקפים ומושפלים בכפר תקוע. על פי הפרסום ברשתות הערביות, מדובר באירוע שהתרחש ביום חמישי במהלך התפרעויות ערבים בכפר שבמזרח גוש עציון.

עו"ד יורם שפטל: "הדיקטטורה של בג"ץ"

עו"ד יורם שפטל נותן ב"שיעור אזרחות", מנתח איך הצעדים בהם הפך בג"ץ את מדינת ישראל ממדינה בת שלוש רשויות, "מחוקקת מבצעת ושופטת", למדינה דיקטטורית שנשלטת בבג"צ החל משנת תשמ"א עד שנת תשנ"ד • כיצד העביר אהרון ברק לידיו את כל הסמכויות השלטוניות של הממשלה וכו' • לסיפור המלא

השר כץ: עונש מוות לברגותי

חשוב טוב, יהיה טוב. השר הבכיר ישראל כץ, שר התחבורה, מדבר די ברצינות על עונש מוות לרוצח ברגותי, "קצת" קשה להאמין שזה יתפוס במערכת המשפטית הרקובה כאן, אבל מחשבה טובה הקב"ה מצרפה למעשה.

אפקט אזריה אלאור מתגלגל

אפקט אזריה אלאור מתגלגל. צה"ל הקים רח"ל יחידה מיוחדת לחקירת עבירות בפעילות מבצעית. צה"ל הקים יחידה מיוחדת לחקירת לוחמים בגין עבירות במהלך פעילות מבצעית. בארגון חוננו המסייע לחיילים אומרים בתגובה: "הקמת היחידה צריכה להדאיג כל אזרח בישראל. בושה שצה"ל רודף את חייליו עם יחידה מיוחדת התוקעת סכין בגב החיילים ופועלת בשירות בצלם ושוברים שתיקה"

רוצחי יהודים יפסיקו לקבל משכורת

חוק לעצירת מתשלום משכורות 12,000 לרוצחים פלסטינים. אחרי שנים של חלם ואיוולת, מישהו "נפל על השכל". בעקבות האמריקאים - חוק חדש למניעת העברת תשלומי משכורות לרוצחי יהודים ע"י הרשות הפלסטינית.

צה"ל ימשיך להרוס מאחזים יהודים

בהחלטה תמוהה החליט הקבינט בראשות נתניהו על המשך "ריסון משמעותי" של הבניה ביו"ש, והחלטה נוספת מבישה עוד יותר, להרוס מאחזים חדשים רח"ל, כפי שהיה בעבר. במקביל לחשיפת הבטחות שקר של נתניהו, מועצת ישע מברכת על ה"השגים" וכולם מודים ש"צריך לעקוב אחרי הביצוע", אבל לגבי ההריסה וההקפאה - זה דבר בטוח רח"ל.

מרזל: "מתערב שנתניהו לא יבנה"

ברוך מרזל איש חברון בראיון לערוץ 7, טוען שנתניהו יפר את הבטחת הקבינט לבנות ישוב חדש למגורשי עמונה. נתניהו מעולם לא בנה ישוב בשומרון, וממשיך להקפיא את הבניה ביו"ש ובירושלים. "עד הקיץ, הוא ימצא את התירוץ להפר את הבטחתו, אני מוכן להתערב על זה עם כל אחד".

מצדנו, אתם יכולים לתלות אותו

בסוף השבוע בכפר יטא שבגזרת חברון, אותרה מזוודה שהכילה מאות אלפי דולרים החשודים כמזויפים שיועדו לממן טרור. כזכור, ארה"ב ביטלה את תמיכתה בערפאת במהלך מלחמת "חומת מגן", כאשר צה"ל גילה שבארמונו במוקטעה נתפסו גלופות להדפסת דולרים. ראש המטות המשולבים של ארה"ב אמר ש"מצדנו, אתם יכולים לתלות אותו".

בדואים גונבים ציוד לחימה ביום ובלילה

אתמול בלילה הגיעו שני בדואים על טרקטורון למאהל של הפלוגה שלנו בשטח שצמוד לבסיס צאלים. הם הגיחו בשקט וגנבו, במקצועיות רבה, כמות לא קטנה של ציוד לחימה ואפודים מלאים במחסניות, כוונות ומה לא.

עונש מוות לזורקי אבנים

מה שאנחנו לא מסוגלים להבין בשום פנים ואופן זה את עוצמת השנאה והרוע שיש באויבנו. פשוט כי אנחנו לא יודעים לשנוא בעצמה כזאת... ומתוך אנושיות גדולה ודאגה לעתידם של היהודים וגם של הערבים בארץ הזאת- דווקא לעונש המוות. לפעמים לטובת כל השאר, צריך פשוט להוציא תלמיד מסוים מהכיתה ושהמנהל הגדול שבשמיים כבר יחנך אותו.

תהיו בטוחים ברכבת הזו?

מיליארדי ש"ח מושקעים בפרוייקט הרכבת לירושלים. מנהרות, גשרים אדירים, ותחנת רכבת תת קרקעית בין בניני האומה לתחנה המרכזית בי-ם. או טו טו הרכבת כבר נוסעת, והמחבלים ימח שמם לא מאבדים רגע. תנועת רגבים גילתה שבשולי כפר איכסא, מוקם במהירות ובהשקעה גדולה מאחז ערבי עויין 100 מטר מפתח המנהרה ותחילת גשר הרכבת המושקע והארוך ביותר בארץ.

משרד החינוך הרפורמי לישראל

בנוסף לחדירת ה"חינוך" הרפורמי למשטרה ולצבא, דיווחנו שמשרד החינוך החדיר ספר ריפורמי ללימודי "יהדות" כחובה בבתי הספר, שמאדיר את הנוצרים, המוסלמים, הרפורמים, מפנה את הילדים לאתרי השמאל הקיצוני, ואף מציג באופן חיובי את שבתאי צבי ימ"ש. משרד החינוך מתקצב מתחת לשולחן כת מרשיעי ברית ששולחת גרורות לטמא יהודים, בסך 911,000 ש"ח בשנים האחרונות. פרטים, מסמכים, וקישורים בכתבה.

אורן חזן: ערפאת ימח שמו. אין עם פלסטיני.

אורן חזן בכנסת: ערפאת ימח שמו, אין עם פלסטיני רוצחים גנבים ניסתום לכם ת'פה

דף 14 מתוך 20