• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

היום: ערבים ירו מהר הבית על שוטרים בשער האריות

ערבים ירו לעבר שוטרי מג"ב בשער האריות בעיר העתיקה, פצעו שני שוטרים שנפצעו אנוש, ועוד שני פצועים קל, ה' ישלח רפואה שלמה לפצועים. הערבים ימח ירו עם נשק שהוחבא בהר הבית, שם נערך עמם קרב יריות עד לחיסולם • הסיפור המלא
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

ערבים ירו לעבר שוטרי מג"ב בשער האריות בעיר העתיקה, הרגו שני שוטרים, ועוד שני פצועים קל, ה' ישלח רפואה שלמה לפצועים. הערבים ימח ירו עם נשק שהוחבא בהר הבית, שם נערך עמם קרב יריות עד לחיסולם. על השאלות איך נכנס נשק להר הבית, מישהו במשטרה יצטרך לתת תשובות, וגם לשנות את ההיערכות מעתה ואילך.

שעה לפני הפיגוע, פירסם אחד הרוצחים בפייסבוק את תמונתו עם עוד חבר רוצח שפעל יחד איתו, וכתב "מחר נחייך יותר". המופתי של ירושלים ימח שמו, בניסיון שקוף להגדיל את הבלגאן שנוצר ע"י הפיגוע, קרא לערבים להמשיך להגיע לירושלים עד למחסומים ו"להתפלל" שם.

הערבים הרוצחים הם בעלי תעודות זהות ישראליות, מאום אל פחם. ידוע ומפורסם שכמעט בכל  ערבי בואדי ערה, יש מחסן נשק מוסתר במרתף, מפעם לפעם מתגלים מצבורי נשק כאלו ע"י הלשנה של הערבים עצמם, אבל זהו פחות מקצה הקרחון כי בכל "המגזר" אין אכיפה ואין משילות, השבאב בונים ארמונות פרטיים על שטח אדיר בלי אישורי בניה ובלי לשלם מיסים, ואחר כך באים נתניהו וכחלון עם פרס למפירי החוק, מכשירים ומלבינים בדיעבד את הבתים, שמתחתם שוכבים מאגרי אמל"ח לא חוקיים.

SAA

גם לפני כשנה רצח מחבל מוואדי ערה בתל אביב, ולאחר מכן התגלו כמה מצבורי אמל"ח אצל השכנים.

בתיעוד הדרמטי שפורסם ממקום הפיגוע (בסרטון בפתח הכתבה) נראה אחד המחבלים שהוגדר תחילה כ"מנוטרל" קם ומנסה לפגוע בשוטרים, שירו וחיסלו אותו.

שלושה מחבלים חמושים ברובים ובאקדח ירו הבוקר (יום ו') לעבר שוטרים והרגי שניים בשנות ה-30 לחייהם. שני השוטרים הם מהעדה הדרוזית. אדם נוסף בן 39 נפצע באורח קל ליד שער האריות בירושלים. גם פראמדיק מד"א נפצע קל. מהמשטרה נמסר כי לאחר הירי, נמלטו המחבלים אל אזור המסגדים בשטח הר הבית. בתום מרדף חוסלו המחבלים. על גופותיהם נתפסו שני רובי קרל גוסטב ואקדח. בהוראת מפקד מחוז ירושלים נסגרו שערי הר הבית, ושטח הר הבית פונה מאנשים. המשטרה עיכבה לחקירה אנשי ווקף. היום לא יתקיימו תפילות בהר.

 = = =

המשטרה עוצרת כמעט מידי יום יהודים שבאים להתפלל על הר הבית. כאשר זה מגיע לבית משפט, השופטים משחררים את העצורים היהודים, היות שהמשטרה פועלת בניגוד לחוק. וזה קורה בערך פעמיים בשבוע, וכאמור, בניגוד לחוק שמתיר ליהודים לעלות על הר הבית. מצד שני, המשטרה לא עוצרת את כל עשרות אלפי המחבלים שבאים מידי יום שישי להר הבית, עושים שם קייטנות לילדים ומלמדים אותם לרצוח יהודיםו, זו התוצאה.
אחרי מלחמת ששת הימים הרבי שליט"א מלך המשיח זעק, איך השארתם שישים אלף מחבלים בירושלים? כל ערבי הוא מחבל בפוטנציאל, אין שם חפים מפשע, והראיה, שהם יזדמן להם לעזור למחבל, הם לא יסגירו אותו. משך השנים ממשלת ישראל מעודדת את הטרור ע"י פתיחת "אוניברסיטות" וחוסר אכיפה מוחלט על השיח הציבורי הפלסטיני שכולל עידוד גלוי לרצח יהודים ו"שהאדה", מגן הילדים עד המוות. בחוסר האכיפה הזה, ממשלת ישראל גידלה כבר שנים - שלושה דורות של מחבלים רוצחים מחונכים למות כשאהידים.

= = =
מדינת ישראל ממשיכה לרדוף את אזריה אלאור שירה במחבל רוצח. בימים האחרונים, במהלך העירעור, הפקרליטות דורשת לכלוא את אזריה שישב עד עתה במעצר בית, בטענה שהוא כביכול "מסוכן לציבור". האמת היא, שמי שבאמת מסוכן לציבור ומסכן את שלום הציבור, זו הפרקליטות שעושה יד אחת עם סוכני "בצלם" שעמדו מראש על הגג לצלם את דקירות החיילים בחברון, גם עבור הפרקליטות.  יש לשחרר מיד את אזריה אלאור, להעלותו לדרגת סרן, ולהעניק לו את צל"ש הרמטכ"ל על דביקות במשימה והריגת המחבל בשטח.
הוראות ופקודות המשטרה נגד יהודים ובעד ערבים, הם אלה שאיפשרו את כניסת הנשקים להר הבית. זו המשטרה של ממשלת ישראל עם הליכוד, הבית היהודי, וכביכול "חרדים". ועל כולנו לדעת:

אין ממשלה להושיענו, רק הרבי שליט"א משיח צדקנו, יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד.

שביבי חובש כיפה צריך למחוא כפיים?! // הרב טוביה דורון

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...