• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

יעלון: משפט אזריה היתה החלטה פוליטית

בכינוס רואי החשבון 21.1.17, יעלון מודה בעצם, שמשפט הראווה של אלאור אזריה היה תפור מראש כדי לרצות את הפלסטינים ואת הגוים בתקשורת. במילא מובן, שהשופטים ידעו מראש מה הם צריכים לפסוק, ולא היה מקום לספק בקשר לכך שהוא יורשע בבית הדין
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

יעלון מודה:

משפט הראווה של אזריה אלאור בגלל החלטה פוליטית

בכינוס רואי החשבון 21.1.17, יעלון מודה בעצם, שמשפט הראווה של אלאור אזריה היה תפור מראש כדי לרצות את הפלסטינים ואת הגוים בתקשורת. במילא מובן, שהשופטים ידעו מראש מה הם צריכים לפסוק, ולא היה מקום לספק בקשר לכך שיורשע.
התוצאות שהשיג משפט הראווה של אלאור הפוכות בדיוק: יותר שנאה ליהודים בעולם בגלל הפגנת החולשה הזו, כאשר כל העולם מבין שלהרוג רוצח זה עשיית הצדק.

■ הרבי שליט"א מלך המשיח הסביר פעמים רבות  את ההבדל בין החלטות ביטחון שמתקבלות ע"י פוליטיקאים, להחלטות הביטחון של מפקדי צבא. מפקד צבא מכהן רואה את תפקידו בשמירה על החיילים בשטח, לעומת פוליטיקאי שיש לו שיקולים זרים. הרבי שליט"א מלך המשיח הסביר שההחלטה הפוליטית של משה דיין וגולדה מאיר להימנע מגיוס מילואים מלא ערב מלחמת יום הכיפורים, למרות תחנוני הרמטכ"ל דאז, דוד אלעזר, גרמה להריגתם של אלפי חיילים בגלל שיקולים פוליטיים שלא היו שיקולי ביטחון ישירים.

■ גם כאן, ההחלטה על משפט הראווה לאלאור היתה לא משיקולי ביטחון, אלא משיקולי תקשורת, כפי שיעלון אומר בקטע הזה. יעלון עצמו כאשר היה רמטכ"ל ודאג לביטחון החיילים, אמר שההינתקות מעזה תהווה "רוח גבית לטרור" - ובגלל משפט זה שרון פיטר אותו. ואז כמובן, יעלון צדק.

■ מכאן מובן מה שהרבי שליט"א מלך המשיח אמר על הביטחוניסטים ה"לשעברים", פוליטקאים עם רקע ביטחוני מרשים, שכאשר הם פושטים את המדים ונועלים נעלי פוליטיקאי, השיקולים שלהם כבר אינם שיקולי ביטחון גרידא, והחלטות "ביטחוניות" שאינן משיקולי ביטחון בלבד עלולות להזיק לביטחון, כפי שראינו כמה פעמים.

■ ואכן, "הישגי" משפט הראווה מכונים בתקשורת "אפקט אזריה אלאור", שגורם לחיילים בקו הראשון לברוח ממחבלים מול המצלמות, כדי לא להישפט, וגורם למפקדים בשטח פחד מלקיחת אחריות בגלל אותה סיבה, מה שגורם לעידוד ישיר של הטרור כאשר הערבים רואים חיילי צה"ל מאומנים עם נשק וציוד בורחים ממיידי אבנים.
■ אלאור אזריה עשה את המוטל עליו, הרג מחבל רוצח בשעת מעשה. אזריה חסך למדינת ישראל את אישפוזו, ריפויו, שפיטתו וכליאתו, ושחרורו לאר מכן של הרוצח הערבי ימח שמו, וחסך לרשות הפלסטינית את תשלום השכר המיוחד למחבלים רוצחים הכלואים בארץ, חשבון של מאות אלפי שקלים לכל צד.
על שר הביטחון להעניק לאזריה את צל"ש הרמטכ"ל על דביקות במשימה, לפצות אותו ואת משפחתו על הסבל שנגרם לו ע"י המדינה, ולהחזיר אותו לצה"ל בדרגת סרן.
■ אין ממשלה להושיענו, רק הרבי שליט"א משיח צדקנו, יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

היום: פיגוע דריסה בהר חברון הסתיים בנס

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...