• ב"ה ימות המשיח!
  • ח' ניסן התשפ"ד (16.04.2024) פרשת מצורע

שלימות הארץ • להקריא מהתנ"ך לעצמנו

ביום שישי האחרון "ועדת המורשת" בארגון אונסק"ו קיבלה החלטה הזויה להכיר במערת המכפלה בחברון כ''אתר מורשת פלסטיני'' • החלטת אונס"ק בתקופת כהונתו של נתניהו מדגישה את חלקו המצער לחברון, באשר הוא היה זה שמסר את חברון לערבים רח"ל • הסיפור המלא
שלימות הארץ • להקריא מהתנ"ך לעצמנו
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

ביום שישי האחרון "ועדת המורשת" בארגון אונסק"ו קיבלה החלטה הזויה להכיר במערת המכפלה בחברון כ''אתר מורשת פלסטיני". החלטה שגרמה זעזוע לרבים לאף למחות על כך.

ידועים דברי זעקתו של נשיא דורנו הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א שצריך לומר לגוים שארץ ישראל שייכת לעם ישראל בגלל הבטחת הקב"ה בתורה. ויש לעמוד בתוף על כך.

החלטת אונס"ק בתקופת כהונתו של נתניהו מדגישה את חלקו המצער של נתניהו לחברון, באשר  הוא היה זה שמסר חברון לערבים רח"ל. כעת לאחר החלטה ההזויה שכזו גרמה אולי לנתניהו להבין את פיקוח הנפש הנורא אליו הגענו.

היום בבוקר ראש ממשלה מדינת ישראל בנימין נתניהו פתח את ישיבת הממשלה השבועית כשהוא חובש כיפה לראשו, והחל לקרוא פסוקים מספר בראשית, בפרשת חיי שרה, המעידים כי מתחם מערכת המכפלה נקנה על ידי אברהם אבינו בתגובה להחלטה ההזויה של אונסק"ו.

נתניהו  אף הוסיף "הקשר בין עם ישראל לחברון ומערת המכפלה הוא קשר של קניין והיסטוריה, שספק אם יש לו משל בתולדות העמים".

המצער הוא שנתניהו הקריא את הפסוקים אך לא הפנים ולא במעט את מה שהקריא ולכן אין זה פלא  שועדת המורשת של אונסק"ו קיבלה ביום שישי עוד החלטה הזויה. היא קבעה שמערת המכפלה היא אתר מורשת פלסטיני.

הודעתו של נתניהו כי "בעקבות ההחלטה הזו החלטתי לקצץ עוד מיליון דולר, מדמי החברות של ישראל באו"ם, ולהעבירם להקמת מוזיאון למורשת העם היהודי בקרית ארבע וחברון – והכסף ישמש גם למיזמים נוספים בתחום המורשת הקשורים בחברון", גם הא אינה אלא כסות עינים. כל זמן שממשלתו של נתניה מפקידה את ניהול מערת המכפלה ועד"ז את הר הבית בידי הערבים, הרי שהם מאשרים את ההחלטה הבזויה. 

גם הודעתו כי "מול החלטת אונסק"ו ישראל תציג בפני עולם את האמת ההיסטורית ואת הקשר העמוק בן אלפי השנים של העם היהודי לחברון. כך נעשה גם, מול החלטה הזויה נוספת של אונסק"ו בדבר היעדר הקשר לירושלים", אין בה כדי להחזיק מים כאשר המציאות היום יומית אותה כופה ממשלת ישראל, היא שהמנהל בפועל של מערת המכפלה והר הבית אינה ממשלת ישראל אלא הערבים.

גם תגובתו של ראש הממשלה בדבר בניית "מרכז 'קדם' לתצוגה של מיצגים היסטוריים וארכיאולוגיים לעיר דוד. זה הולך להיות מבנה מרהיב עם תצוגות מרהיבות – והעולם כולו יראה את האמת. האורחים הראשונים שנזמין לשם יהיו משלחות אונסק"ו לאו"ם",  תגובתו המוזיאונית מדאיגה יותר מאשר מרגיעה. 

נתניהו התייחס גם לעניין הפסקת האש שאמורה להיכנס לתוקף בצהריים בדרום סוריה. "ישראל תברך על הפסקת אש אמיתית בסוריה, אבל אסור שהפסקת אש זו תאפשר את התבססותן הצבאית של איראן וגרורותיה, בסוריה בכלל ובדרום סוריה בפרט. בשבוע שעבר שוחחתי בנידון שיחות מעמיקות עם מזכיר המדינה טילרסון ועם נשיא רוסיה פוטין. שניהם אמרו לי שהם מבינים את עמדותיה של ישראל ויתחשבו בדרישותינו".

"אנחנו מצידנו נמשיך לעקוב אחר המתרחש מעבר לגבולותינו, תוך עמידה איתנה על הקווים האדומים שלנו: מניעת התעצמות חיזבאללה נגד סוריה בדגש על הצטיידות בנשק מדויק, מניעת התבססות קרקעית של חיזבאללה ליד גבולנו או התבססות של כוחות איראניים, ומניעת התבססות צבאית איראנית בסוריה כולה", הדגיש נתניהו.

אסור לנו לשכוח שאנו מאמינים רק בממשלה הנצחית של מלך המשיח כדבריו של הרבי מלך המשיח שליט"א לעודד בן עמי בשנת 1990.

כעת לנו נשאר לקוות ולצפות לתחיית המתים יחד עם האבות הקדושים בגאולה האמיתית והשלימה ע"י הרבי שליט"א משיח צדקנו תכף ומיד ממש.

(בהכנת הכתבה נעזרנו באתר ערוץ 7 ועל כן תודתנו נתונה להם)

הלם: המדינה אישרה 14,000 יחידות לערבים בשומרון

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...