• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

נותנים לכם ביטוח לאומי ואתם גומלים בפיגועים?!

"אתם מקבלים ביטוח לאומי יותר מכל יהודי, וזה מה שאתם נותנים בתמורה, פיגועים?". אומר צבי סוכות בשפה הערבית בלב העיר העתיקה "מה אתם בוכים שעושים לכם בידוק? השתגעתם? אל תתפלאו שהחברה הישראלית רואה בכם אשמים ברצח. תבינו, אנחנו לא פראיירים. כשנצטרך להילחם עוד תתגעגעו לתקופה הזו
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

צבי סוכות בעיר העתיקה:

"נותנים לכם ביטוח לאומי ואתם גומלים בפיגועים"?!
אל תירקו לצלחת!

"אתם מקבלים ביטוח לאומי יותר מכל יהודי, וזה מה שאתם נותנים בתמורה, פיגועים?". את המשפט הזה אמר צבי סוכות מיצהר, בלב העיר העתיקה בירושלים, אחרי שהחליט יחד עם חברו טובי עזרי מקים חברת "בומרנג" לצלם סרטונים בשפה הערבית עם פניה לערבים בשפתם.

סרטוני ההסברה של "בומרנג" בשפה הערבית ידברו לעולם הערבי בערבית, עם כיתוביות בעברית ואנגלית לעולם המערבי. סרטי הסברה אלו הם המשך ישיר לפעילות הברוכה של טובי עזרי, יוצר ומפיק סרטוני הסברה עצמאיים בנושא שלימות הארץ, שהצליח כבר "להזיז דברים" בארץ ובעולם עם הסרטים שלו שחושפים את השקר הערבי בגישה ישירה.

הרקע הנבחר לצילום סרטון זה ב"שוק" בעיר העתיקה, המוכר למיליוני תיירים אירופיים ואמריקאיים, וגם למיליוני ערבים שמגיעים לירושלים. "עוד תתגעגעו לתקופה הזאת אם היהודים יחליטו להילחם. שלושה מכם רצחו שוטרים דרוזים במסגד אל־אקצא ואין לכם אף מנהיג שמעיז לגנות את זה. השתגעתם? אתם מנצלים את הטוב הישראלי ויורקים בצלחת אתם הרי יודעים שמדינת ישראל היא המקום הכי טוב עבורכם".

וכל אחד יודע. זה פשוט נכון.

בקשר לסאגת עמדות הבידוק (המגנומטרים) אומר הרב סוכות לערבים: "מה אתם בוכים שעושים לכם בידוק? השתגעתם? אל תתפלאו שהחברה הישראלית רואה בכם אשמים ברצח. זה לא יוכל להימשך עוד הרבה זמן. תבינו היהודים לא שונאים ערבים רק אנחנו לא פראיירים. כשנצטרך להילחם עוד תתגעגעו לתקופה הזו".

במהלך הסרטון, מבינים בעלי החנויות הערבים בסמוך כי מדובר בסרטון בעל תכנים ימנים. ברקע נשמעים קריאות של "אללה ואכבר" ו"שתוק". תוך כדי הצילום, מגיעים שוטרי מג"ב מגיעים לזירת ההתרחשות, שאותו חותם סוכות בדרישה לגנות את הפיגוע.

בחברת בומרנג אמרו: "בעידן הרשתות החברתיות כבר לא צריך את התיווך של התקשורת הזרה הרואה במתיישבי יו"ש נטע זר וכובש באדמה שלו. אנחנו יכולים לדבר בעצמנו, על עצמנו ועל מדינת ישראל באופן בלתי אמצעי וישיר בשפה שהערבי הממוצע - בישראל ובמזה"ת - יוכל להבין ואף להעריך".

לתרומה מקוונת לסרטים בשפה הערבית של בומרנג - טובי עזרי וצבי סוכות

מרזל במכתב עידוד למופתי...

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...