• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

העולם התחתון למען נערי הגבעות

ההפתעה של עו"ד איתמר בן גביר במשפט "תג מחיר": שלום דומרני שישב 15 חודש בכלא על פלילים, הגיע לקריאת עו"ד בן גביר להעיד לטובת אחד מ"נערי הגבעות" שמואשם בארוע תג מחיר • הכתבה המלאה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

ההפתעה של עו"ד איתמן בן גביר במשפט "תג מחיר": שלום דומרני שישב 15 חודש בכלא על פלילים, הגיע לקריאת עו"ד בן גביר להעיד לטובת אחד מ"נערי הגבעות" שמואשם ב"תג מחיר".
■ בין היתר, טען הנער, כי נתנו לו הוראות שונות, גנבו ממנו אוכל, הכניסו אותו לתוך תא שירותים ואיימו על חייו. כאשר המדובבים הגיעו להעיד במשפט הם טענו כי "מדובר בהתנהלות שגרתית בבית מעצר".
■ סנגרו של הנער, עו"ד איתמר בן גביר, לא ויתר וזימן כעד הגנה את העבריין הבכיר שלום דומרני. בעדותו בבית המשפט סיפר דומרני כי "ההתנהלות שמתוארת ונשמעה בהקלטות, אינה שגרתית בבית מעצר ואם אדם היה מתנהג כך כלפי עצור כלשהו - היו מאשימים אותו בעבירות של סחיטה באיומים".
■ דומרני סיפר כי בבית מעצר לא גונבים אוכל - גם אם מדובר באסירים המוגדרים כמשפחות פשע. הוא הוסיף כי "לא מכניסים עצור לחדר שירותים ולא משתמשים באיומים כה קשים על החיים".
■ "כל בר דעת יודע שזו שיחה מאיימת", פסק דומרני כשבן גביר השמיע לו את הקלטת השיחה מתא המעצר. "אתה שומע שעוד שנייה הוא נותן לו מכות… אם אני הייתי מדבר ככה, הייתי בבית סוהר על איומים וסחיטה.
■ ״זה לא איומים?" שאל ריטורית את השופטת. "אין בעיה, תני לי את זה כתוב שמותר לי לדבר ככה. אני אשמח. אני ישבתי 15 חודש על משפט כזה"
■ במעצרים מעין אלו, הממשלה מעודדת ערבים רוצחים וטרוריסטים, ונלחמת בנערים יהודיים בעלי מסירות נפש לארץ ישראל.
■ אין ממשלה בישראל להושיענו רק הרבי שליט"א משיח צדקנו, יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

בועז העצני: תם האליבי של ביבי

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...