נתניהו רוצה להמשיך בדיבורים המסוכנים

נתניהו מצפה ממי שיבחר בארה"ב "לפעול לפתרון הסכסוך עם הפלסטינים במו"מ ישיר". יומיים לפני הבחירות לנשיאות ארצות הברית ראש הממשלה נתניהו אומר: "אני מצפה מהנשיא, או הנשיאה הבאים לפעול לפתרון הסכסוך עם הפלסטינים במשא ומתן ישיר". אתמול, מוצ"ש, במהלך סעודת מלווה מלכה וסיום הלכות ברמב"ם ב770, מחה הרב מרדכי דרעי על דרכו המסוכנת של ראש הממשלה היפך מהוראות הרבי שליט"א מלך המשיח, שגורמת לפיקוח נפש יום יומי של יהודים בכל העולם.

פרשת דומא: הפרקליטות העלימה ראיות.

משפטו של צעיר שנחקר בתיק דומא והואשם לבסוף באירוע אחר מגלה טפח על שעתיד להתרחש במשפט של נאשמי דומא, לאחר שהפרקליטות הצהירה שמסמכים מהתיק נעלמו. ארגון חוננו: "נסיון טיוח"

האם טראמפ יצליח איפה שנתניהו נכשל?

טראמפ, מועמד הרפובליקנים לנשיאות ארה"ב העמיד כמה עקרונות להחזרת שלטון החוק בנוגע לחוקי ההגירה כדי לעצור את הסחף שיצרו שנות שלטונו של אובמה. האם הוא יקבל את המנדט לנסות ולהצליח איפה שנתניהו כשל? מתוך כתבה של ד"ר יובל ברנדשטטר

הותקפת בכפר עוין? הנך עבריין!!

בניגוד לחוק בו מפורש שהכפר כיפל חארס (בו שוכנים ציוני יהושע וכלב) מותר לכניסת יהודים, השופטת קבעה שיהודים שנכנסו לשם והותקפו, הם הפושעים, ולא הערבים שתקפו אותם. אליבא דהשופטת, אומר ע"ו הבר מארגון "חוננו", גם כניסת יהודים לתל אביב בלי תאום בטחוני היא פשע, כי הערבים תוקפים גם בתל אביב.

בארי חמיש ז"ל

בארי חמיש ז"ל, הראשון שהעז לחשוף את השאלות והשקרים של חבורת השלטון וועדת שמגר בנוגע לרצח רבין, נפטר בביתו בפלורידה. בארי חמיש מציג ראיון טלוויזיה עם שמעון פרס שמדבר על כדור שנורה לחזהו של רבין וכביכול "פילח את השיר לשלום", ומוכיח שיגאל עמיר לא יכל לירות ברבין בחזהו, ואת החור ב"שיר לשלום" עשו הרוצחים ששמעון פרס יודע מי הם ומחפה עליהם.

למגר את זורקי האבנים בחווארה

צבי סוכות מיצהר מנסה להציע לצה"ל פתרונות פשוטים לטיפול בזורקי האבנים בחווארה, ובכלל, שמסכנים חיים יום יום. ותוך כדי, משווה בסרטון ערוך בכישרון, בית ההתנהגות האכזרית וההתנכלות של צה"ל לקרבנות היהודיים ש"נכנסים" בהם בכל הכח, לבין התנהגות הפחדנית אל מול זורקי האבנים, בלי לעשות שום דבר ממשי כדי למנוע את התופעה שניתן למגר אותה בקלות תוך כמה ימים, אם היו מטפלים בהם באותו תוקף כמו ש"מטפלים" ביהודים.

האם תיק החקירה יפתח מחדש?

יהודי שניסה להגן על רכושו מפני פושעים ערבים בקו התפר בירושלים, נפצע, ובנס לא נהרג. למרות פניות חוזרות ונשנות להמשיך ולחקור. המשטרה לא עשתה דבר, וגם סרבה זמן רב להעביר לעו"ד מטעם "חוננו" את חומרי החקירה, ושם, מסתבר, שהמשטרה מכירה היטב את הפושעים הערבים, אבל לא מתכוונת לעשות שום דבר כדי להביא למעצרם.

המסתננת תפצה את תושבת דרום ת"א ב74000

לפני כשנה כאשר מספר נשים מדרום תל אביב ניקו בניין של אחת מחברותיהן, יחד עם אנשי אגף סל"ע בעירייה. במהלך הפעולה תקפה מסתננת אפריקאית בקרש בניה את אחת הנשים היהודיות, אישה מבוגרת תושבת דרום תל אביב. האירוע צולם, והתפרסם ברשתות האינטרנט, ביוטיוב, בעיתונות האלקטרונית, ואף לטלוויזיה הגיע. המשטרה

שינוי המציאות בכוחו של משיח

"גאולה", לשון "גילוי". הכל מתגלה וימשיך להתגלות, ובעיקר נקודת ההתקשרות של כל יהודי לעצמותו ומהותו ית', שמצד סיבות שונות ומשונות אולי לא באה לידי ביטוי בגלוי, מעתה היא תהיה בגלוי.

ליברמן הרס השבוע שני ישובים יהודים

אף אחד לא קיווה, אפילו, שליברמן לא יחריב ישובים יהודיים. מעשה של יום יום, שממשלת הליכוד עם שר הביטחון ליברמן, החריבה השבוע שני ישובים יהודיים, וזה אפילו לא נכנס לעמודים האחוריים של אף עיתון. לעומת זאת, המדינה מתחמקת כבר שלוש שנים מהריסת התנחלות ערבית ליד סוסיא, לא רחוק מהישוב בו מתגורר ליברמן, וזאת אחרי שגם בג"ץ פסק שצריך להחריב את ההתנחלות. שום ממשלה לא תושיענו רק הרבי שליט"א משיח צדקנו.

צחי הנגבי: צל"ש לחייל היורה

במקרה מקביל לזה של החייל אלאור אזריה בחברון, ערבי שדקר שוטר בשער האשפות נורה בירכו ע"י אזרח, (שקודם ירה לאזהרה באוויר), ושכב מדמם במקום. שוטר מג"ב שהגיע עשה "וידוי הריגה" במחבל, וירה לו כדור בראש. צחי הנגבי אמר שצריך לשוטר צל"ש, וראש הממשלה יצחק רבין אמר שכך צריך לעשות לכל מי שמנסה לפגוע בחייל או באזרח. רק מה, זה היה לפני 24 שנים. מה נשתנה?

הקרן לישראל החדשה ננעצה גם בצה"ל

הקרן לישראל החדשה שלחה את גרורותיה לחנך את קציני צה"ל. כך נחשף בסרטון וכתבות של ארגון לביא, שמנסה לעשות חושבים על מי יזכה במכרז הקרוב לחינוך קציני צה"ל. בינתיים, מי שמחנך אותם, זה השמאל הקיצוני. לצפיה.

ניסים גלויים במלחמות המלך המשיח

אבישי איפרגון, חוקר מומחה בעניני מודיעין צבאי, שרת בעבר ביחידה מסווגת, מפרסם בכתבי עת צבאיים, במצגת על מלחמות הרבי שליט"א מלך המשיח במזרח התיכון מאז מלחמת המפרץ לטובת גאולת ישראל והגאולה האמיתית והשלמה. עד עתה נחשפים עוד ועוד ניסים גלויים ממלחמת המפרץ 1991. ככל שעובר הזמן, רואים שהמלחמות בין הערבים לבין עצמם במזרח התיכון, הן המשך של מלחמת המפרץ, לטובת עם ישראל, ארץ ישראל היא המקום הבטוח ביותר בעולם.

ים של טרור. משטרה? -נלחמת ביהודים.

ים של ושכול ויתמות, כמאה ארועי טרור ערבי בשבוע. ילדה נרצחה במיטתה. אב לעשרה ילדים נרצח בכביש, אשתו, אמא לעשרה, פצועה קשה. פצועים רבים, בפציעה קשה, שיצטרכו שיקום ארוך מאד, יהיו נכים רח"ל לשארית חייהם, ערבים ימח שמם מיידים סלעים על אוטובוס שמגיע להלוויות קורעות לב וסדות הביטחון של מדינת ישראל באזלת יד מוחלטת וכאוס תהומי מחליטים במקום לטפל בטרור, לעצור ולחקור יהודים שמפגינים ומוחים על המצב הנורא.

יהודים משלמים מים שהערבים גונבים

גוי שגזל, חייב מיתה, אנשי שכם מיתה רק בגלל הגזל. יהודים משלמים על מים מותפלים ומופלרים כדי שערבים יוכלו להמשיך לגנוב מים. ערבים בשומרון גונבים 5000 קוב מים ביום, 2 מיליון קוב בשנה בהתחברות פיראטית לצנרת "מקורות", וחפירת בארות פרטיות. התוצאה עבור 60,000 יהודים בשומרון: הפסקות מים ארוכות. הביזיון: חלוקת מים במיכליות על בסיס קבוע לזמן בלתי ידוע. ה"פיתרון": בניית מאגרים עיליים שגם מהם הפלסטינים יגנבו. חכמי חלם היו מתביישים. מרד מיסים אולי יעזור.

ילדה בת 13 הי"ד נרצחה במיטתה

ביום הראשון של החופש הגדול. ילדה בת 13 הלל אריאל הי"ד, נרצחה במיטתה בקרית ארבע בסמוך לשעה תשע בבוקר, בעשרות דקירות סכין של נער ערבי ימח שמו בן 17 שחדר לבית. נער ערבי בן 17 ימח שמו מהכפר הסמוך בני נעים חדר לשכונת גבעת החרסינה בקריית ארבע, נכנס לאחד הבתים ורצח בדקירות סכין את הלל יפה הי"ד. הממשלה לא מתכוונת להפסיק את הדיבורים על מסירת שטחים, שגורמים להסתה ערבית לרצוח יהודים, ואין שום כוונה בממשלה למנוע את ההסתה היום - יומית לרצח ע"י הרשות הפלסטינית.

הלוחמות נלחמות נגד צה"ל, ונפצעות.

דובר צה"ל: שבעים וחמישה אחוזים מהבנות המשרתות בתותחנים אינן כשירות לשירות בגלל פציעות באימונים בכל רגע נתון, מפציעות גפיים ועד פריצות דיסק לבנות בגיל 19-20. אל"מ (מיל') רז שגיא בגלי צה"ל, בראיון שנערך עמו בעקבות מקרה שבו חיילת ששירתה ביחידת החילוץ הקרבי הפכה לנכה ותבעה את צה"ל.

צבא אסד נלחם בחיזבאללה!!

חדשות טובת של "סכסכתי מצרים במצרים": קרבות של ממש בין צבא סוריה לחיזבאללה מאתמול, בעקבות (כנראה) תקרית, (אולי מכוונת), וסכסוך בין מפקדים מקומיים שהתפתח לנקמת דם בה מעורבים חלקים יותר גדולים של הצבאות.

פיגוע ירי בתל אביב: ארבעה הרוגים הי"ד

הלילה (ד'), שלושה מחבלים ביצעו פיגוע ירי משולב במתחם שרונה הסואן. המתחם ממוקם סמוך למגדלי עזריאלי. בקיריה שממול, נשמעו אזעקות. המחבלים הצליחו לירות צרורות במשך דקות ארוכות עד שנוטרלו ע"י כוחותינו. הרבי שליט"א מלך המשיח מזהיר שאלו הם התוצאות של המו"מ עם הערבים: ה"אל תירא עבדי יעקב" מתבטא בכך שיישבו את כל גבולות ושטחי ארץ ישראל — שזוהי גם הדרך ‏ל"ונתתי שלום בארץ".‏

אלופי הפוליטיקה לא רוצים לנצח

ברוך מרזל "נושם" את מפקדי צה"ל בשטח מתחילת ההתיישבות בחברון, מאז הסכם אוסלו, הוא מאשים את הממשלה בפוליטיזציה של צה"ל: יאיר גולן אינו קול בודד ואף אינו הקיצוני שבמפקדים. ישנם אלופים שאומרים בגלוי שאסור לצה"ל לנצח וטוענים שעד היום אנו סובלים מהניצחונות שהיו לצה"ל בששת הימים ובמלחמת לבנון הראשונה. זו הרוח וזה הכיוון: אסור לנצח. מערכת משומנת היטב, הדואגת שכל מי שרוצה להעפיל לדרגה גבוהה בצבא חייב ללכת בתלם שמאלה. שרואים קצין בכיר חובש כיפה, רוב הסיכויים שהוא יראה כמו אלעזר שטרן או יאיר נוה.

דף 17 מתוך 20