• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

האם נתניהו יחתום על גירוש עמונה ב'?

בשעות אלו כרגע אין רוב לממשלה להעלאת חוק ההסדרה מחר, בגלל חוסר משמעת קואליציונית של כחלון ובני בגין. אבל, גם אם החוק לא יעלה, נתניהו וליברמן יכולים למנוע את גירוש עמונה אם לא יחתמו עליו, למרות שזה עלול לגרום לפיזור הכנסת. שום ממשלה לא תושיענו רק הרבי שליט"א
האם נתניהו יחתום על גירוש עמונה ב'?
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

האם נתניהו יחתום על גירוש עמונה ב'?

חוק ההסדרה להצלת עמונה לא עלה עדיין להצבעה אחרי שהסתבר שאין לו רוב, בגלל שכחלון הודיע שימנע, ובני בגין הודיע שיצביע נגד, למרות שהדבר יכול להביא לפיטוריו.

"מטות ערים" mattotarim@mattotarim.org

■ לפני קריאת יחסי הכוחות לקראת ההצבעה מחר, (שני 05.12.16), יש לדעת שנתניהו וליברמן יכולים למנוע את הפינוי בכל מצב. הם אלה שיחתמו ח"ו על צו הגירוש, ויכולים להודיע שהצבא לא הספיק להתארגן, ו/או שאין לחיילים מוטיבציה לגרש,  וכיו"ב.

■ נתניהו וליברמן יכולים וצריכים לומר, שלפני גירוש עמונה, צריכים עדיין לגרש 70,000 משפחות בדואיות מבתים וארמונות לא חוקיים בכל הנגב, וכמספר הזה בתים וארמונות לא חוקיים עם צווי הריסה בישובים הערבים בוואדי ערה ובגליל. 

■  שערי תירוצים לא ננעלו. וגם, ברגע האחרון לפני חתימה על צו הגירוש, נתניהו יכול להתפטר ולפזר את הממשלה, כפי שהרבי שליט"א מלך המשיח אמר לבגין, שאם הוא לא יכול לעמוד בלחץ, אז שיתפטר, שמישהו אחר יחתום על זה. וכפי שנתניהו עצמו עשה לפני מספר חודשים כאשר פיזר את הכנסת בגלל חוק יסוד המדינה היהודית.

■  במילים אחרות: זה לא בני בגין או כחלון, זה נתניהו וליברמן, שצריכים לא לחתום על צו הגירוש. שניהם יודעים שאם הצבא ייצא לגרש את עמונה, הממשלה תיפול, ולנתניהו יקרה מה שקרה לאולמרט.

לפי המידע באימיילים של "שלום עכשיו", (בתמונה בסוף הכתבה) זה לא 40 בתים בעמונה ועשרה בתים בעופרה. זה בלון ניסוי של שלום עכשיו ושופטי בג"ץ, כי בסטטוס זה של "מועמדים לגירוש", נמצאים עוד 4500 יחידות דיור בישובים יהודיים ביהודה ושומרון, ש"שלום עכשיו" ושופטי בג"ץ והיועה"מ מתכוונים להרוס בדיוק באותו אופן. 

 

■ ביום רביעי האחרון, כ"ט חשון (30.11), חוק ההסדרה היה אמור לעלות לקריה ראשונה מטעם הממשלה והקואליציה. הכול היה מוכן. היה אמור להיות רוב שהרי הקואליציה אימצה את החוק –זוהי משמעותה של החלטת וועדת שרים לחקיקה בעד חוק ההסדרה -

- אבל:

■ צחי הנגבי היה באוסטרליה – בלי קיזוז. (ראה להלן, נתניהו אמר שהוא מחזיר אותו, שיהיה ביום שני בהצבעה בארץ).

שר האוצר כחלון "הצדיק בפרווה" ש"דואג" כביכול לכיס שלכם, הודיע שלא יתמוך בטענה שיקרית (ראה להלן) שכביכול "יש לו זכות ווטו על חוקים שפוגעים בעליון", לכן הרוב ירד ל-56 לעומת 54 בלבד

■בני בגין הודיע שיצפצף על המשמעות הקואליציונית ויצביע נגד במקום בעד וכך התפוגג הרוב – 55-55 במקום 56-54, וכאשר יש מצב שוויון – החוק לא עובר, ולכן החוק לא הובא להצבעה, וזאת בגלל חוק... מיהו יהודי. 

(מה הקשר? לפני עשרות שנים, כאשר חסידי חב"ד הביאו את חוק מיהו יהודי לכנסת שוב ושוב, חשבו כמה ח"כים שזה מטריד את חברי הכנסת והשרים כל פעם להתגייס כולם למליאה, וחקקו חוק שצריך להמתין בין הגשת הצעת חוק שנפלה חצי שנה עד להגשתה מחדש. אז בגלל "מיהו יהודי" הצעת חוק ההסדרה לא עלתה לכנסת ביום רביעי, מחשש שלא תעבור ויצטרכו לחכות עוד חצי שנה, ובהשגחה פרטית, שוב זה מראה את הקשר בין השיחות הנוקבות של הרבי שליט"א מלך המשיח בענין מיהו יהודי, לשלימות הארץ). אבל כל זה במאמר מוסגר

■ לכן ההצבעה עברה למחר (יום שני ה' כסלו (05.12)) - ולפי שעה רוב לחוק ההסדרה – רק אם בנס מישהו מהאופוזיציה ייעדר בלי קיזוז, כך שלפי המצב כעת, חוק ההסדרה לא יעלה להצבעה גם ביום שני אלא אם כן יהיה נס.

■ כל אחד שיכול להשפיע, ולטלפן ולסמס ולנדנד גם לשרים וח”כים וגם לכל גורם בליכוד שיכול לעזור, 95% מהפעילים המקומיים בליכוד הם בעלי כח ורצון טוב אבל בכלל לא יודעים מה קורה וחבל!!

■ הרימו טלפונים - בעיקר למתפקדי ליכוד, עדכנו את מכריכם ובקשו לפעול!!

■ העיתונאי חיים לוינסון אומר שרוה”מ קצת עוזר: ביטל לכל הקואליציה את הנסיעה לפורום סבן בשל ההצבעה ביום שני. שטייניץ ובנט נשארים בארץ, הנגבי מוחזר מאוסטרליה

 ■ זה יפה אבל זה לא נותן עדיין רוב.

■ צריך להשפיע על רוה”מ שיבקש מ"גנב המנדטים" בני בגין להתיישר, להיעדר או להתפטר. בני בגין בכלל לא נבחר בפריימריז אלא הגיע לכנסת בשיריון של רוה"מ! אם בני בגין יצביע בעד, הספירה תהיה 56 מול 54 לטובת החוק, במקום 55 מול 55. אם בני בגין יואיל להתפטר, הילה מארק ממעלה אדומים תיכנס לכנסת.

 ■ יש לחשוף את רמאות השר כחלון שהסכם הקואליציוני שלו, מופיע רק סעיף בנושא קטן ולא-רלבנטי בשם "פסקת ההתגברות" (סעיף 37 כאן). ולא מופיע שם סעיף על "פגיעה בעליון" שהיה יכול להצדיק היעדרותו מההצבעה ביום ד 30.11. משקר בפרצוף. 

 ■ ח”כי הליכוד צריכים לשאול את ביטון (ראש הקואליציה) מדוע עליהם לסור למשמעת הקואליציונית בהצבעות המתקיימות כל יום בוועדות הכנסת (גם היום, גם ביום א, גם ביום ב...) בנושא מדיניות כחלון שלא כולם שותפים לה?? למשל בנושא חוק ההסדרים של כחלון, שכולל "מיסוי דירה שלישית"? מדוע כחלון זכאי למשמעת קואליציונית שהוא עצמו לא טורח לכבד! 

-■ תאמרו עכשיו לכחלון שלא מצביעים בשבילו אם הוא לא מצביע עכשיו בעד חוק ההסדרה

■סקר של מינה צמח אתמול בוואללה עולה כי רוב מצביעי כחלון ("כולנו")– תומכים בחוק ההסדרה! 
את מי כחלון משרת? את שלום עכשיו!!

וכחלון - את מי הוא כן משרת? את זה תראו במייל של "שלום עכשיו" - דרישה מכחלון, אל תתמוך בחוק ההסדרה -- שנשלח ביום 29.11 בערב ע”י ארגון שלום עכשיו!! ולפי התנגדות 
"שלום עכשיו" לחוק, מובן במילא עד כמה חשוב שזה כן יעבור.



■ ודרך אגב. גלנט ואלי כהן ("כולנו") פוזלים לליכוד, (כפי שכולם יודעים שבפעם הבאה ח"ו אם יהיו בחירות לכנסת המינים, "כולנו" לא תעבור את אחוז החסימה), לכן אפשר גם לדבר ישירות איתם או ישירות עם כחלון, למי שמכיר אחד מהם אישית!

טלפונים ואימיילים של חברי כנסת:

כתובות מייל של חברי הכנסת והשרים:

aliberman@knesset.gov.il; shaskel@knesset.gov.il; yedelstein@knesset.gov.il; davidam@knesset.gov.il;amiro@knesset.gov.il; oakunis@knesset.gov.il; gerdan@knesset.gov.il; nboker@knesset.gov.il; dbitan@knesset.gov.il; anatb@knesset.gov.il; ggamliel@knesset.gov.il; davraham@knesset.gov.il; tzhanegbi@knesset.gov.il; sar@molsa.gov.il; yiskatz@knesset.gov.il; zakil@knesset.gov.il;ymazuz@knesset.gov.il; anagosa@knesset.gov.il; nkoren@knesset.gov.il;kayoob@ knesset.gov.il; mregev@knesset.gov.il; ysteinitz@knesset.gov.il; ebendehan@knesset.gov.il; nissan@knesset.gov.il;ashaked@knesset.gov.il; smoalemr@knesset.gov.il; dazulay@knesset.gov.il; ybentzur@knesset.gov.il; aderey@knesset.gov.il; yvaknin@knesset.gov.il; izchakec@knesset.gov.il; ymargi@knesset.gov.il; mnahari@knesset.gov.il; ieichler@knesset.gov.il; mgafni@knesset.gov.il; ylitzman@knesset.gov.il;mmozes@knesset.gov.il; umaklev@knesset.gov.il; mporush@knesset.gov.il; amarh@knesset.gov.il; rilatov@knesset.gov.il; odedfo@knesset.gov.il; Sar@mof.gov.il; alavie@knesset.gov.il; michaels@knesset.gov.il; sterne@knesset.gov.il; lishkat_sar@education.gov.il;

 שום ממשלה לא תושיענו, רק הרבי שליט"א משיח צדקנו, יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

 

"חוננו" נותנים לצה"ל לנצח

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...