• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

נתניהו רוצה להמשיך בדיבורים המסוכנים

נתניהו מצפה ממי שיבחר בארה"ב "לפעול לפתרון הסכסוך עם הפלסטינים במו"מ ישיר". יומיים לפני הבחירות לנשיאות ארצות הברית ראש הממשלה נתניהו אומר: "אני מצפה מהנשיא, או הנשיאה הבאים לפעול לפתרון הסכסוך עם הפלסטינים במשא ומתן ישיר". אתמול, מוצ"ש, במהלך סעודת מלווה מלכה וסיום הלכות ברמב"ם ב770, מחה הרב מרדכי דרעי על דרכו המסוכנת של ראש הממשלה היפך מהוראות הרבי שליט"א מלך המשיח, שגורמת לפיקוח נפש יום יומי של יהודים בכל העולם.
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

נתניהו מצפה ממי שיבחר בארה"ב לפעול לפתרון הסכסוך עם הפלסטינים. יומיים לפני הבחירות לנשיאות ארצות הברית ראש הממשלה נתניהו אומר: "אני מצפה מהנשיא, או הנשיאה הבאים לפעול לפתרון הסכסוך עם הפלסטינים במשא ומתן ישיר". (גל"צ).

אתמול, מוצ"ש, במהלך סעודת מלווה מלכה וסיום הלכות ברמב"ם ב770, מחה הרב מרדכי דרעי על דרכו המסוכנת של ראש הממשלה היפך מהוראות הרבי שליט"א מלך המשיח, שגורמת לפיקוח נפש יום יומי של יהודים בכל העולם.

נתניהו מצפה ממי שיבחר בארה"ב לפעול לפתרון הסכסוך עם הפלסטינים. יומיים לפני הבחירות לנשיאות ארצות הברית ראש הממשלה נתניהו אומר: "אני מצפה מהנשיא, או הנשיאה הבאים לפעול לפתרון הסכסוך עם הפלסטינים במשא ומתן ישיר".

כל פעם כאשר היה משא ומתן עם הערבים על החזרת שטחים, זה גרם לקרבנות רח"ל. עצם הענין שראש ממשלה מדבר בפומבי שהוא רוצה לדבר עם הערבים על "פיתרון", (החזרת שטחים, כמובן. אחרת - על מה יש לדבר), זה גורם להם לחוש שהם צודקים, כי "יש על מה לדבר", ובמילא, הם מרימים ראש ומגבירים את הפעילות כדי להגביר את הלחץ על ישראל. כל דיבור עם ערבים גורם לטרור, כולם יודעים את זה.

כאשר ראש הממשלה משה שמיר רק התחיל לדבר עם ערבים בוושינגטון, ולא כדי להחזיר שטחים ח"ו, זה כלל לא היה בדעתו, רק כדי "לסחוב זמן", וגם, הוא לא דיבר עם מחבלי אש"ף, רק עם נציגי אישים בגדה המערבית, למרות כל זאת, הרבי שליט"א מלך המשיח מסר לו את דעתו הברורה דרך השר משה קצב, שאם הדיבורים האלו ימשיכו, תקום בארץ מדינה פלסטינית, והרבי אמר שהוא ילחם בו שתתפרק הממשלה שלו, וכך היה.

נתניהו הוא התלמיד הכי טוב בבית הספר לפוליטיקה של מר שמיר. בזמן רצח רבין היו בידי הערבים רק יריחו, רמאללה ועזה. נתניהו הביא להם גם את חברון, שכם, וג'נין, וכו'. נתניהו שיחרר במהלך שנות כהונתו אלפי מחבלים רוצחים שרובם 60% לפחות) שבו לפעילות חבלנית וחלקם אף רצחו יהודים בפועל אחרי שנתניהו שיחרר אותם, כל זה כתוצאה מ"דיבורים" עם ערבים על "פיתרון", דהיינו - החזרת שטחים.

אתמול, מוצ"ש פ' נח תשע"ז, במהלך סעודת מלווה מלכה וסיום הלכות ברמב"ם ב770, מחה הרב מרדכי דרעי על דרכו המסוכנת של ראש הממשלה היפך מהוראות הרבי שליט"א מלך המשיח, שגורמת לפיקוח נפש יום יומי של יהודים בכל העולם. הרב דרעי הזכיר שבאחד מנאומיו האחרונים באו"ם נתניהו שב והבטיח שוב לאומות העולם שהוא בעד "וויתורים כואבים", והכרזה זו באו"ם גרמה להתחלת אינטיפדת הסכינים.

שום ממשלה לא תושיענו רק הרבי שליט"א משיח צדקנו

פרשת דומא: הפרקליטות העלימה ראיות.

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...