• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

אטימות טימטום ורישעות

הכעס הציבורי מצטבר ומתפרץ על מערכות ה"משפט" (סדום) במדינת ישראל, שהחליטה להאשים במשפט ראווה לוחם שהרג מחבל. כל ההחלטות שגויות לאורך כל הדרך, החל מההחלטה האומללה בבסיס המשפט, שאוסרת להרוג מרצחים.
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

הכעס הציבורי מצטבר ומתפרץ על מערכות ה"משפט" (סדום) במדינת ישראל, שהחליטה להאשים במשפט ראווה לוחם שהרג מחבל. כל ההחלטות שגויות לאורך כל הדרך, החל מההחלטה האומללה בבסיס המשפט, שאוסרת להרוג מרצחים.

תוצאות המשפט הזה יעלו לצה"ל ולמערכת המשפט ביוקר רב. עם ישראל חי, קם על הרגליים, ולא מסכים להשפלה האיומה להשוות חייל למחבל, ולקרוא במשפט למחבל רוצח שנהרג "המנוח".
וידוא הריגה במחבל זה כן מוסרי. וגם כלכלי. כמה מיליונים חסך אלאור אזריה למדינת ישראל? ריפוי המחבל - עשרות ימי אישפוז עם שומרים צמודים ליד חדרו, הבאתו למשפט, קטגור וסנגור על חשבון המדינה, משפט שבדרך כלל נמשך חודשים ארוכים, כליאתו משך זמן המשפט ואחריו לכמה שנים תוך כדי סיפוק כל צרכיו בגשמיות ורוחניות, כולל המשך לימודים שלא יכל לממן לעצמו, משכורת הכלא הישראלי פלוס משכורת מהרשות הפלסטינית, ואחרי כמה שנים שיחרור מובטח וחזרה לדרך הטרור. 

באופן מספרי זה מתבטא בכמה מיליוני ש"ח על מחבל בודד שאחרי הכלא ימשיך לעסוק בטרור. (באופן סטטיסטי, 60% מהמשוחררים חזרו לטרור, חלק גדול נכלאו מחדש, חלקם הספיקו לרצוח יהודים שוב אחרי שחרורם). כל זה אזריה חסך לנו.

הטעות של ההגנה

כל אלה שניסו להגן ולעזור לאזריה משך כל תשעת החודשים האחרונים, וגם ההגנה במשפטו, הסכימו להוראת צה"ל האומללה שאסור להרוג מחבל מדמם. החל מהעצרת בכיכר מלכי ישראל והפגנות כו', ש"אנחנו מאמינים בצה"ל" וכל הקלישאות. רבים מאד ברשת החברתית ניסו ללכת עם קו בית המשפט הצבאי, בהנחת היסוד השיקרית שאסור להרוג מחבל, ולהראות שיתכן שהמחבל היה ממולכד, ולכן אזריה היה חיב לירות בו.

השופטת ירקה בפני כל אלה כאשר הקריאה בהכרעת הדין: "גם אם הייתה מתקבלת גרסתו (של אלאור אזריה) לגבי החשד למטען, לא היה צידוק לירי". במילים אחרות: גם במחבל ממולכד אסור לירות, עדיף שהוא יפוצץ את עצמו ואת הסביבה.

= = = 

- כן. זה כן מוסרי להרוג מחבל, וזה ציווי התורה. הכי מוסרי שיש.

אין מצב שהיהודים יקבלו את תכתיבי השופטת ההזויה להאשים ברצח את החייל שהציל אותנו מהמחבל. שורש הבעיה הוא ב"חוקים" הבלתי מוסריים של צה"ל. רוצחים צריך להרוג.

הפלסטינים מיד ניצלו את החולשה. 

גם הפלסטינים מפגינים. משמחה. (גלי ישראל). בהפגנה הבוקר בחברון מוצג המחבל, רוצח ארור, כקדוש מעונה שנורה על לא עוול בכפו, ואילו חייל שנשלח להגן על המדינה ועל חיי האזרחים מוצג כרוצח עם חותמת wanted על ראשו. ואם זה לא מספיק, משפחת המחבל, אותה משפחה שגידלה בביתה מפלצת מתועבת, הודיעה היום כי בכוונתה להגיש תביעת מיליונים נגד צה״ל ונגד מדינת ישראל.

עכשיו נותר לתהות, אם בעולם האבסורד לוחם צה"ל מורשע בהריגת מחבל, למה שלא נראה בעתיד את משפחת המחבל מקבלת פיצויים מהמדינה?

 

שום ממשלה לא תושיענו רק הרבי שליט"א משיח צדקנו
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

התעוללות או טעות?

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...