• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

יהודים משלמים מים שהערבים גונבים

גוי שגזל, חייב מיתה, אנשי שכם מיתה רק בגלל הגזל. יהודים משלמים על מים מותפלים ומופלרים כדי שערבים יוכלו להמשיך לגנוב מים. ערבים בשומרון גונבים 5000 קוב מים ביום, 2 מיליון קוב בשנה בהתחברות פיראטית לצנרת "מקורות", וחפירת בארות פרטיות. התוצאה עבור 60,000 יהודים בשומרון: הפסקות מים ארוכות. הביזיון: חלוקת מים במיכליות על בסיס קבוע לזמן בלתי ידוע. ה"פיתרון": בניית מאגרים עיליים שגם מהם הפלסטינים יגנבו. חכמי חלם היו מתביישים. מרד מיסים אולי יעזור.
יהודים משלמים מים שהערבים גונבים
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

גוי שגזל, חייב מיתה, אנשי שכם מיתה רק בגלל הגזל. יהודים משלמים על מים מותפלים ומופלרים כדי שערבים יוכלו להמשיך לגנוב מים. ערבים בשומרון גונבים 5000 קוב מים ביום, 2 מיליון קוב בשנה בהתחברות פיראטית לצנרת, וחפירת בארות פרטיות. התוצאה עבור 60,000 יהודים בשומרון, הפסקות מים ארוכות. הביזיון: חלוקת מים במיכליות על בסיס קבוע לזמן בלתי ידוע. ה"פיתרון": בניית מאגרים עיליים. [=להקל על הפלסטינים את גניבת המים]. חכמי חלם היו מתביישים.

רק מרד מיסים מסודר של 60,000 תושבי השומרון שהמים לא מגיעים אליהם, אולי אז זה היה נוגע למישהו בממשלה. צריך תקדים כזה, כי נתניהו - זה רק כסף.

תכניות אב לפיתוח תשתיות המים בשומרון יש. אבל הם במגירה. לא מיושמות. למה? הערבים, הרי מסתדרים לבד. בשביל היהודים - אין צורך להשקיע כסף.  במילא הממשלה רוצה לייבש אותם כדי שיתפנו לפי מתווה "מפת הדרכים" של האמריקאים, ומפות פינוי הישובים שנתניהו מסר לאמריקאים.

מדיניות הממשלה מאז הסכם אוסלו היא למסור את כל יש"ע לערבים, ובהתאם לכך אין פיתוח של תשתיות מים עשרות שנים בשומרון, מתחילת הסכם אוסלו. רשות המים לא ביצעה הרחבת תשתיות כפי שהייתה מחוייבת בהתאם לגידול האוכלוסיה הערבית והיהודית בשומרון: ראש המועצה האזורית שומרון: "החזירו אותנו 60 שנה אחורה"

מזה כשבועיים מצויים ישובי מזרח השומרון, קרני שומרון, אריאל, קדומים ועוד מספר יישובים באיזור תחת נוהל מים בחירום.

כל "הכרזות המלחמה" של חכ"ים כגון סמוטריץ' ('אין מים? אין כסף'), ופורר: "ישראל ביתנו מחויבת להתיישבות", הם לא יותר מאשר מס שפתיים התלהמותי נוסח ליברמן. הכל דיבורים.


הישובים המדוברים הכוללים כ 60,000 תושבים המצויים תחת מצב בו כל כמה ימים מופסקת זרימת המים בברזים, מאחר ורשות המים לא ביצעה הרחבת תשתיות כפי שהייתה מחוייבת בהתאם לגידול האוכלוסיה היהודית, ולהבדיל הערבית בשומרון. לעת עתה אין צפי לסיום מצב החירום זאת מאחר והרחבת התשתיות צפויה לארוך לפחות שנתיים ונכון לעכשיו אין פתרון אחר באופק.

סגן שר הביטחון: "קיימת הזנחה רבת שנים בכל הקשור לתשתיות המים ביו"ש, במסגרתה לא קודמו תכניות אב לפיתוח תשתיות המים באזור. אף אחד מהגורמים לא נערך כראוי לגידול באוכלוסייה, ולגידול בשטחי החקלאות. בנוסף לכך, קיימת תופעה של גניבת מים פלסטינית של 5,000 קוב מים ליום, גורם המשפיע על החוסר במים".

במילים אחרות, גם אם ימצאו את הדרך להביא מים זורמים ליהודים, לא יטפלו בגניבת המים של הערבים. היהודים - שישלמו על המים של הערבים ויתייבשו. לערבים הכל מותר.

הביזיון: בימים הקרובים יתקיים סבב קבוע של 15 מיכליות מים שימלאו את מאגרי המים ביישובים בהם התרוקנו המאגרים.

בנוסף נבחנת בניית 27 בריכות עיליות (מאגרים) כתוספת חיבור למקומות בהם המשבר חריף במיוחד; המינהל האזרחי יחבר את תחנת השאיבה בישוב נעלה במהירות האפשרית כדי להוסיף מים ליישובים.; תוך מספר שבועות תתחבר תחנת השאיבה באריאל למסנן מיוחד המיובא מחו"ל שיטהר את המים וימנע את עכירותם.

במילים פחות מכובסות: הערבים מפנים שפכים למקורות המים של הישובים היהודיים,  ולכן, בנוסף למים, צריך מסנן מיוחד.

ולא רק בשומרון. אותה מדיניות חלם פוגעת גם בישובי הבקעה, שעד עתה הסתמכו לחקלאות על מי "קולחין) (ביוב) מטוהרים ע"י חברת מקורות, שהגיעו מהשכונות המזרחיות של ירושלים.

כעת, לאחר שהממשלה העבירה בחודשים האחרונים את הטיפול בשופכין מהשכונות הערביות בירושלים לרשות הפלסטינית, הם ללא ספק יעדיפו שהישובים היהודיים בבקעה יקבלו שופכים ולא קולחים, הם בוודאי לא ישקיעו כסף בשביל היהודים, ובפרט כאשר הממשלה נותנת לכל הערבים לגנוב מים בלי לשלם.

לסיכום, כמו שאף אחד בממשלה לא חושב על הפסקת גניבת המים אצל הפלסטינים, כך גם אף אחד מהיהודים הנעשקים, לא חושב להפסיק לשלם מיסים לממשלה שעושקת ומייבשת אותו, ואת המים שלו נותנת למבקשי נפשו.

מרד מיסים מסודר של 60,000 תושבי השומרון שהמים לא מגיעים אליהם, אולי אז זה היה נוגע למישהו בממשלה. כי נתניהו - זה רק כסף.

שום ממשלה לא תושיענו, רק הרבי שליט"א משיח צדקנו. יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד.

ילדה בת 13 הי"ד נרצחה במיטתה

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...