• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

ליברמן הרס השבוע שני ישובים יהודים

אף אחד לא קיווה, אפילו, שליברמן לא יחריב ישובים יהודיים. מעשה של יום יום, שממשלת הליכוד עם שר הביטחון ליברמן, החריבה השבוע שני ישובים יהודיים, וזה אפילו לא נכנס לעמודים האחוריים של אף עיתון. לעומת זאת, המדינה מתחמקת כבר שלוש שנים מהריסת התנחלות ערבית ליד סוסיא, לא רחוק מהישוב בו מתגורר ליברמן, וזאת אחרי שגם בג"ץ פסק שצריך להחריב את ההתנחלות. שום ממשלה לא תושיענו רק הרבי שליט"א משיח צדקנו.
ליברמן הרס השבוע שני ישובים יהודים
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

אף אחד לא קיווה, אפילו, שליברמן לא יחריב ישובים יהודיים. מעשה של יום יום, שממשלת הליכוד עם שר הביטחון ליברמן, החריבה השבוע שני ישובים יהודיים, וזה אפילו לא נכנס לעמודים האחוריים של אף עיתון, וגם אנחנו, רח"ל נרדמנו, וכבר התרגלנו, שלערבים הכל מותר, וליהודים אסור.

אתמול (רביעי) צה"ל והמנהל האזרחי, יחד עם כוחות משטרה, הרסו את המאחז גאולת ציון שבגבעות שילה בבנימין. הכוחות החריבו מבנה מעץ בו התגוררו התושבים והחרימו ציוד נוסף. במהלך ההרס נעצרו שניים מתושבי המקום והם שוחרר בהמשך הבוקר.

בלילה הקודם (שלישי) הרס צה"ל מבנה במאחז עוז ציון הסמוך לישוב גבעת אסף בבנימין. לטענת התושבים במקום, כוח הימ"ר שביצע את ההרס סמוך לחצות הפיל את המבנה על תכולתו ובכך גרם לנזק כבד גם לרכוש שהיה בתוכו. השוטרים, כך לטענת התושבים, מתחו חבלים סביב המבנה וקשרו אותם בצד השני לרכב משטרתי שנסע והביא לקריסת המבנה על תכולתו.

כדי להוציא כוחות צה"ל ומשטרה להרוס בתים, צריך גם את חתימת שר הביטחון. כלומר, ליברמן נתן את חתימתו להריסת שני ישובים יהודיים השבוע.

עמונה ב' על הפרק. בדצמבר יפוג האולטימטום שנתן בג"ץ לצה"ל ולתושבי עמונה לפנות את בתיהם, וכפי שזה נראה עתה, העסק הולך לקראת פיצוץ. מצד אחד עומדת כל המפד"ל ובראשה נפתלי בנט עם כספים גדולים, וניסו בחודש האחרון להעביר חוק עוקף בג"ץ בעניין הסדרת הישוב. דווקא נתניהו היה זה שהוריד את הצעת החוק מסדר היום, למרות שייתכן והיה עובר במליאה. לא ברור אם נתניהו פוחד מהלחץ האמריקאי, או מהאיומים של עיתואי השמאל לחשיפת מעשיו הפליליים בנוגע להלבנות הון לגופי ענק בקשר להפרטת המשק, כמו "בזק", ועוד.

מצד שני, אומרים שעוד סיבה אחת שגרמה לנתניהו לפטר את יעלון, היתה החשש שיעלון עלול להרוס את עמונה, ונתניהו רוצה להימנע מזה.

מתיישבי עמונה מאיימים שהם לא יעזבו את המקום, וכולם חוששים שמה שקרה באירועי עמונה בתקופת ראש הממשלה אולמרט, עלול ח"ו לחזור על עצמו.

לעומת ההתלהבות הגדולה להרוס ישובים יהודיים, ראש הממשלה ("המדינה" קרי) מתחמק כבר שלוש שנים מהריסת התנחלות ערבית ליד סוסיא, לא רחוק מהישוב בו מתגורר ליברמן, וזאת אחרי שאפילו בבג"ץ פסקו שצריך להחריב את ההתנחלות. שלא לדבר על ההתנחלויות הבדוויות בנגב הישראלי, שם הממשלה הפקירה מזמן את כל השטח, וכדי להגן על רוצחים בדווים מגואלי הדם, גם הם בדווים - משבט שני, בונה להם המדינה מידי פעם ישובים חדשים בנוסף לישנים, כאשר אותם בדווים ממשיכים לגנוב ולהשחית מכל הבא ליד.

שום ממשלה לא תושיענו רק הרבי שליט"א משיח צדקנו, יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

צחי הנגבי: צל"ש לחייל היורה

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...