• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

העצרת שהפקירה את אזריה אלאור

היינו שם בכיכר, עם דגל משיח. התאכזבנו. מאד. ביזבוז אנרגיה. ■ אלפי אנשים חיכו למסר ברור נגד התנהלות הממשלה והתנהלות מפקדי הצבא, נגד "הוראות פתיחה באש" שהופכות את חיילי צה"ל למגינים חיים, בעד עונש מוות למחבלים ונגד התנהלות מערכת המשפט, המוחקת סעיפי אישום למחבלים ומטפילה אישום לחייל צה"ל שפעל נגד מחבל, ובמקום זה קיבלו דיבורים על "אהבה" למפקדי הצבא (שמאשימים את אלאור בהריגה), ושטויות של "אמונה במערכת המשפט".
העצרת שהפקירה את אזריה אלאור
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

■ היינו שם בכיכר, עם דגל משיח. התאכזבנו. מאד. ביזבוז אנרגיה.
■ אלפי אנשים חיכו למסר ברור נגד התנהלות הממשלה והתנהלות מפקדי הצבא, נגד "הוראות פתיחה באש" שהופכות את חיילי צה"ל למגינים חיים, בעד עונש מוות למחבלים ונגד התנהלות מערכת המשפט, המוחקת סעיפי אישום למחבלים ומטפילה אישום לחייל צה"ל שפעל נגד מחבל, ובמקום זה קיבלו דיבורים על "אהבה" למפקדי הצבא (שמאשימים את אלאור בהריגה), ושטויות של "אמונה במערכת המשפט" בסגנון משה קצב למתפני גוש קטיף. איפה עכשיו האמונה שלו ב"מערכת המשפט"?!
■ (הסרטון של שלום עכשיו על קבוצה קטנה ומשולהבת של שירי "אהבה" זה ממש לא מה שהיה שם. לפחות איפה שעמדנו. כנראה שאיזה פרובוקטור הסתובב עם מצלמה וחיפש דברים כאלה, ולזה הם בדיוק חיכו (אם הם לא שתולים). אני מתכוון לכך שהמסר שחייל צריך לוודא הריגה במחבל היה צריך לצאת מהבמה הזו, ולזה כולם חיכו, וזה לא היה, וזה פיספוס גדול מאד.
■ מעל במה זו, התבקש להעלות תיגר על "הוראות הפתיחה באש", לעשות חשבון נוקב עם הפרקליטות הצבאית, האזרחית, והבג"ץ. והיות שזה לא היה, אז "הכל בסדר" עם צה"ל והפרקליטות, "המערכת" ממשיכה כרגיל, ואלאור וחיילים כמותו רח"ל עוד יישבו הרבה בכלא אם הם יעיזו לירות על מחבלים. גם כדי להגן על עצמם. ולכן הם ייזהרו עוד יותר, וזו סכנת נפשות לחיילים, ולאזרחים, ושוב עולה הטענה, של ההורים והחיילים - למה שלחתם אותנו?!
■ ה"מדינה" [=קרי המשטרה, השב"כ, והיועץ המשפטי], הצליחה על ידי הפגנה זו לפרוק את הלחץ, להוריד את ההתלהבות, ולהמשיך את המשפט לעזריה שמואשם בהריגה, הכל כרגיל, כאילו לא קרה כלום. שרון גל, הרווחת רייטינג, וגמרת עם כל ההפגנות לטובת אזריה אלאור. הוא יואשם בהריגה. שרון גל היקר ניסה, באמת ניסה לעשות מה שאף אחד לפניו לא ניסה, אבל מה שקרה שם בפועל, היה ההפך הגמור ממה שכולם ציפו, אפילו השמאל. גם השמאל פחד מאד מהעצרת, ונלחם בה. גם השמאל בארץ ציפה למסר של שינוי שיבוא מהעצרת הזו, וזה לא בא.
■ אם מישהו שקורא את הכתבה, שיביא אותה לשרון גל. שיתקן את הנזק. שיסביר. שיפעל. שישנה. העצרת הזו כיבתה את כל ההתלהבות בעצרות המקומיות, ועכשיו, הכל כרגיל. עזריה לכלא, וחיילים צעירים כמגינים חיים של הרמטכ"ל וסר הביטחון.
■ אותם הפחדות בתקשורת, כמו בתקופת ההתנתקות של שרון וטליה ששון. ועד כדי כך שאפילו במועצת ישע החליטו לא לשלוח אוטובוסים לעצרת. ודווקא עצרת כזו שהיתה מורכבת כולה מאלפי אנשי מרכז הארץ שחלקם הגדול לא שומר תורה ומצוות, ולא שעו  לכל ההפחדות, ויצאו מהבתים להפגין בלי אוטובוסים מאורגנים, ומה יצא מזה? כלום. נאדה. "פורפרה", "הם לא מזיזים לי",  אמר רבין על ההפגנות הגדולות בתחילת הסכם אוסלו. ואם "לא מזיזים", זה עוד יותר גרוע. 
כמו שהפחידו את אייל גולן, הצליחו להפחיד את כל מי שדיבר שם. ואם השטויות שנאמרו שם לא היו בגלל הפחדה, זה עוד יותר גרוע.
■ היהודים שלע"ע אינם שומרים תורה ומצוות, פוחדים מכנופיית השלטון הציוני יותר מהדתיים, והרבה יותר מהחרדים, והתוצאה של הפגנת חילונים נגד הממשלה - ליקוק אחד גדול של "אחדות". על מה? ש"אנחנו תומכים בצה"ל". על מה?! לעזאזל, בשביל זה הבאתם לכאן את כל התקשורת?!
■ אלאור ישפט על הריגה. שום דבר לא השתנה. גם אם אזריה אלאור יצליח להימלט משיני הפרקל"צ, מפקדי צה"ל הפוליטיקאים ימשיכו לכבול את ידי חיילי צה"ל מלירות במחבלים, ימשיכו להשתמש בלוחמים כמגינים חיים כדי להמשיך לשלוט בנו, וכך להקים מדינה פלסטינית. העצרת הזו פעלה הפוך ממה שציפו ממנה כל מי שבא לשם.
■ העניין הוא בדיוק הפוך, וכולם יודעים זאת. חייל צה"ל חייב לוודא הריגה במחבלים, כפי שעשו לוחמי השב"כ בקו 300. זו היתה הנורמה עד לחשיפת פרשת קו 300, וגם אחר כך, רחוק מעיני התקשורת. על זה מעידים חיילים רבים מאד, וזו צריכה להיות הנורמה בצה"ל גם היום, בגלוי לעיני כל. וזה צריך להיות "מוסר צה"ל", שמחבלים צריך להרוג, והמחבלים צריכים לדעת זאת, ולזה (כמעט) לא היה ביטוי בכל העצרת.
שום ממשלה לא תושיענו, רק הרבי שליט"א משיח צדקנו. יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד.

היום בככר מלכי ישראל, לאזריה אלאור

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...