• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

חשיפה: כל צמרת המשטרה משוחדת

קלמן ליבסקינד חושף במעריב טפח ממה שגילה שמוליק פיקסמן בשנת 2014, שכל צמרת המשטרה, כן כל קציני המשטרה הבכירים משוחדים ע"י עמותת שמאל אמריקנית פרו ערבית, שמממנת טיולי נופש לארה"ב ואירופה, שם הם לומדים איך לאהוב ערבים ולשנוא יהודים. עמותת "אברהם" שמנהלת בשלט רחוק את את המנדט האמריקאי במשטרה היהודית בארץ הקודש ע"י שוחד וטובות הנאה, השתלטה על המשטרה בשנת 2007 דרך...
חשיפה: כל צמרת המשטרה משוחדת
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

קלמן ליבסקינד חושף במעריב טפח ממה שגילה שמוליק פיקסמן בשנת 2014, שכל צמרת המשטרה, כן כל קציני המשטרה הבכירים משוחדים ע"י עמותת שמאל אמריקנית פרו ערבית, שמממנת טיולי נופש לארה"ב ואירופה, שם הם לומדים איך לאהוב ערבים ולשנוא יהודים. עמותת "אברהם" שמנהלת בשלט רחוק את את המנדט האמריקאי במשטרה היהודית בארץ הקודש ע"י שוחד וטובות הנאה, השתלטה על המשטרה בשנת 2007 דרך...

מסמך "מפנה" על פיו פועלת המשטרה הוא מתכון ברור להפיכת מדינת ישראל ל"מדינת כל אזרחיה". מסמך "מפנה" נכתב והוכן למשטרה ע"י ארגון "ראנד" של ממשלת ארה"ב על מנת ליישם אינטרסים אמריקאיים במזרח התיכון.

אחרי שתקראו, יהיה יותר ברור למה מותר להניף דגלי פלסטין בכל מקום, ומדוע המשטרה מעדיפה תמיד להתייחס לפיגועים ולהתפרעויות של הערבים (100 בשבוע) כאירועים על רקע פלילי ולא על רקע לאומני. 

בשנים 2008־2012 נסעו לפחות 60 קצינים בכירים - בהם ארבעה ניצבים, 24 תת ניצבים, 22 ניצבי משנה ושמונה סגני ניצבים - טסו לתקופות ארוכות של נופש "חינוכי" [=שטיפת מח + שוחד] ארה"ב, ספרד, צפון אירלנד ואנגליה, מכספה של קרן אברהם. חלק גדול מהקצינים קודמו מאז, והיום הם מאיישים את סגל הפיקוד של המשטרה. כמה מהם נסעו במימון קרן אברהם יותר מפעם אחת. 

"לאור המלצות ועדת אור", (שהוקמה אחרי פרעות 2000 בישובים הערבים בארץ) הסבירה המשטרה את הקשר שלה עם הקרן, "נדרשה משטרת ישראל להטמיע בקרב שוטריה גישה הרואה בערביי ישראל אזרחים שווי זכויות".

אבל, מסתבר, ש"קרן אברהם" ממומנת ע"י... ממשלות זרות!! בדיקה של מסמכי הקרן מעלה שבין התורמים לקרן אברהם גם הקרן החדשה לישראל, שגרירות ארה"ב בישראל, שגרירות בריטניה בישראל ומשרד החוץ הגרמני. במילים אחרות: מדינות אירופה וארה"ב מכוונות את מדיניות משטרת ישראל בשוחד לקצינים הבכירים.

"קרן אברהם" מתערבת גם במינויים במשטרה: כשרוני אלשיך "הוצנח" להיות מפכ"ל המשטרה, הוציאה קרן אברהם הודעה המתנגדת למינוי והסבירה ש"מינוי אישיות ביטחונית כסגן ראש השב"כ, למפכ"ל המשטרה... עלול לפגוע ביחסים שבין המשטרה לציבור הערבי בישראל". דהיינו, קרן אברהם יודעת שהקצינים המשוחדים על ידה יפעלו יותר לטובת האינטרסים של המדינות הזרות בארץ, קרי - חלוקת ארץ ישראל לשתי מדינות רח"ל.

קרן אברהם לא רק משחדת קצינים, היא בעיקר מחנכת מחדש את הקצינים הבכירים במשטרה. מי שחתום על החוברת המסכמת את חלק ההדרכה של קרן אברהם לקורס תת ניצבים במשטרה הוא אורי גופר, (שמאל קיצוני) שעד 2010 היה חבר הנהלה של עמותת זוכרות, עמותה התומכת בזכות השיבה של הפלסטינים. גופר פעל מול קציני המשטרה ושימש בקרן כראש תחום שינוי מדיניות במיזם "קשרי חברה ערבית - משטרה". את הקורס שלימד על הצורך לחלק באופן שוויוני את משאבי המדינה לסוגיהם בין יהודים לערבים, העביר ד"ר יוסף ג'בארין, היום חבר כנסת מטעם הרשימה המשותפת, ובימים ההם מי שעשה כותרות כשהשתתף בכנסים שהסבירו שישראל היא מדינת אפרטהייד. כל המשתתפים בפסוייקט ה"חינוך" הזה לקציני המשטרה, נמנים כולם עם השמאל הפוליטי הקשה, אומר קלמן ליבסקינד.

בגדול, ניתן לומר לפי ההודעות שהיא מנפקת לעיתונות במהלך השנים, שבכל מקום שבו האוכלוסייה הערבית מתנגשת עם המדינה או עם רשויותיה, הקרן מתייצבת לצדם של הערבים. והשאלה היא אם מי שמקדם עמדות כאלה ראוי לקבל מנדט לחנך את קציניה הבכירים של משטרת ישראל, ובעיקר למה משטרת ישראל בוחרת לקבל את סדרת החינוך הזו, על הצ'ופרים הכספיים הנאים שבצדה, במימון גוף פרטי שכזה.

את מי משרתת קרן אברהם.

שמוליק פיקסמן בבלוג שלו, שעשה חקירה עמוקה הרבה יותר מאשר קלמן ליבסקינד על כל הסיפור הזה, מיידע אותנו מי הקים את הקרן, מי עומד בראשה, ואת מי היא משרתת. קרן אברהם היא קרן רשמית של מימשל ארה"ב, מנוהלת ע"י "המכון האמריקאי לשלום" שהחל לפעול ב1996, ובראשו מועצת מנהלים משתי המפלגות בארה"ב. 

ההנהלת "המכון האמריקאי לשלום" מורכבת מעשרה חברי השירות הפדרלי שמונו על ידי נשיא ארצות הברית ואושרו על ידי הסנאט, בתוספת ארבעה חברים נוספים: מזכיר המדינה, שר הגנה, נשיא האוניברסיטה לביטחון הלאומי, ונשיא המכון. בין חברי הדירקטוריון של "המכון האמריקאי לשלום" ישנם גם שר החוץ, ג'ון קרי ושר ההגנה, צ'אק הייגל. וזה, "המכון האמריקאי לשלום", הוא ה"בעל בית" של "קרן אברהם"

המכון האמריקני לשלום מעביר כספים לעמותת יוזמת קרן אברהם, באמצעות שגרירות ארצות הברית בישראל, שמעבירה אותה בהמשך למשטרת ישראל. בצורה כזו הממשל האמריקני משפיעה על תפקודה של משטרת ישראל, שלמעשה מתפקדת ככוח שיטור אמריקני לכל דבר.


שמוליק פיקסמן מצביע על עובדות: אמנם הסכומים שרשומים בדוחות של קרן יוזמת אברהם, מהווים אחוז קטן מתקציב המשרד לביטחון פנים, יחד עם זאת העובדה שבעשר השנים האחרונות, פסקו לחלוטין, ההתדיינות בתקשורת, סביב נושא שכר השוטרים והקצעת תקנים למשטרה, ארגון "נשות השוטרים", נעלמו כלא היו ובכנסת, אין ויכוחים על העלאת התקציב של המשרד לביטחון פנים, בשעה שמשרד הביטחון נאבק על האפשרות, שמשרד האוצר יקצץ במשרדו.

כול זאת מצביע שלכאורה, כל המשרד לביטחון פנים, עבר תהליך של הפרטה והועבר לשליטה אמריקנית שמתקצבת את המשרד.

אבל לא רק לכאורה. הקשרים עם השלטון האמריקאי בשנים האחרונות מראים בעליל על שליטה אמריקאית בצמרת המשטרה.

אבל כדי שהממשל האמריקני ישלוט בתפעול משטרת ישראל וינהל אותה, יש צורך ביותר מאשר מימון משלחות של שוטרים להשתלמויות בחו"ל. לשם כך גויס תאגיד ראנד.RAND (ההון הראשוני שניתן לחברת ראנד, על מנת לממן את התחלת פעילותה האזרחית, ניתן ע"י "קרן פורד". האנטישמית). ראנד - עמותה ללא כוונת רווח, "לקידום מטרות מדעיות, חינוכיות, וצדקה והכל לרווחתו ולביטחונם של הציבור האמריקני."
המשימה המוצהרת שלו היא "לעזור למדיניות שיפור קבלת ההחלטות באמצעות מחקר וניתוח", באמצעות "ערכי הליבה של איכות המחקר והאובייקטיביות שלה".

בין העמיתים היותר מפורסמים, שהיו שותפים במכון ראנד, ניתן למצוא את הנרי קיסינג'ר, קונדליסה רייס, דונלד רמספלד. נשיא ומנכ"ל תאגיד ראנד, החל משנת 2011, הוא מייקל ד. ריץ', שתמך כבר ב2005, בהיותו חבר הנהלה בכירה בראנד, בהקמתה של מדינה פלסטינאית .

באוקטובר שנת 2010, מכון ראנד בהזמנת, השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ' ושר האוצר, יובל שטייניץ', החל לערוך מהלך ניהול חסר תקדים במשטרת ישראל, שכלל גיבוש אסטרטגיות ונוהלי עבודה חדשים במשטרה, תחת פיקודו של המפכ"ל דודי כהן. הדו"ח שעלה 1,600,000$ .. 

נדיר שמשטרה תיזום פנייה לגוף חיצוני כדוגמת מכון ראנד, תאפשר לזרים לבחון מקרוב את נקודות החולשה שלה ותסכים להישיר מבט אל המראה שמושטת לה וכל זאת משום שהיא רוצה לשפר את השירות שהיא מספקת לאזרחים.עוד יותר נדיר למצוא כוח שיטור שיסכים לפרסום גלוי של כל הממצאים ממחקר כזה.אך משטרת ישראל נהגה כך.
התקשורת לא שאלה שאלות והתחמקה מהדיון בשאלה המרכזית-למה ומדוע?

 

"מפנה": המתווה להפוך את ישראל ל"מדינת כל תושביה"

בעקבות דו"ח ראנד, לקראת יישום המסקנות שלו, המכון הכין למשטרת ישראל תוכנית בשם "תוכנית מפנה".

התוכנית זכתה להכרה בין לאומית בכנס מפכ"לים (משוחדים) שהתקיים בהולנד, בחודש יולי 2013. בהתאם לתוכנית מפנה, של מכון ראנד שהותאם לתפיסה החדשה שהנחילה קרן יוזמת אברהם, במשטרת ישראל, התפיסה השתנתה מעבודת שיטור במדינת הלאום היהודי, לשיטור במדינה שבה אין לאומיות יהודית, שהכינוי שלה הוא "מדינת כל אזרחיה".

בהתאם לזאת היחס למיעוט הערבי, השתנה וכיום לא מתייחסים לפשעי הערבים כאל אירוע לאומני, אלא כאל אירוע על רקע פלילי. היחס של משטרת ישראל לערבים הוא כאל מיעט שמופלה לרעה על רקע הפלייה גזעית, ע"י תושביה היהודים של מדינת ישראל.
המשטרה משווה כיום את היחסים בין יהודים לערבים, כמו היחסים בין שחורים ללבנים בארה"ב.

לפי הדברים שמתפרסמים כיום בתקשורת, משטרת ישראל חייבת להפסיק לאלתר כל קשר עם עמותת "אברהם". ממשלת ישראל חייבת מייד לפטר את השר לבטחון פנים, לבטל מייד את תכנית "מפנה", ולעשות בדק בית על כל החלטות מדיניות המשטרה מאז החל הקשר עם "קרן אברהם", וראנד בשנת 2007.

 

שורת הדין תובעת את ג'ון קרי ופייסבוק

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...