• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

תהילים ברשת: יוזמה חדשה לזכות הפצועים בפיגועים

אזהרותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח, בדבר הסכנה האורבת לעם ישראל, כל עוד נמשכים הדיבורים על מו"מ עם הערבים, מתממשות. ביומיים האחרונים התבצעו מספר פיגועים. לאחרונה, הוקם אתר שמטרתו לאחד יהודים באמירת ספרי תהילים לרפואת קרובים. עקב גל הפיגועים בארץ הקודש, מתפרסמים באתר גם שמות של פצועים. מדובר בדרך חדשה ונפלאה להתאחד בתפילה עם יהודים ולהשתמש ברשת האינטרנט על-מנת לגלות את אחדות ה' בבריאה.
תהילים ברשת: יוזמה חדשה לזכות הפצועים בפיגועים תהילים ברשת: יוזמה חדשה לזכות הפצועים בפיגועים תהילים ברשת: יוזמה חדשה לזכות הפצועים בפיגועים
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

הרבי שליט"א מלך המשיח מציין פעמים רבות, שכל מה שברא הקב"ה בעולמו לא ברא אלא לכבודו. גם הרמב"ם מסביר שכל פרט ודבר בעולם הזה נברא במטרה לשמש את האדם לעבוד את בוראו.

אתר שמאחד יהודים באמירת ספרי תהילים

אחת הדוגמאות המפורסמות בקרב חסידי חב"ד היא השימוש בטכנולוגיית גלי-הרדיו על מנת להפיץ ברגע אחד שיעורי חסידות משיח וגאולה בכל העולם. דבר זה, גם מאחד את היהודים בכל עניינים של קדושה, כפי שהוסבר גם בנוגע לשימוש בלוויין למטרות צדקה וחסד. 

באותה תקופה, בה החלו שיעורי תניא ברדיו (בשנות הממ"ים), נתפס הדבר באופן שלילי בעולם החרדי. הרבי שליט"א מלך המשיח הסביר באופן רחב על החשיבות להשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותנו ובכל מה שברא הקב"ה על-מנת להוסיף בכבודו ולגלות את אחדותו יתברך בבריאה. 

באותה רוח, לאחרונה, הוקם אתר שמטרתו לאחד יהודים באמירת ספרי תהילים לרפואת קרובים. עקב גל הפיגועים בארץ הקודש, מתפרסמים באתר גם שמות של פצועים. אמש, במהלך פיגוע ירי נפצע שוטר בירושלים ומצבו מוגדר קשה, כשהוא מורדם ומונשם. באתר האינטרנט הנקרא: "תהילים יחד", התפרסם שמו, אליהו בן שושנה, ונפתחו לקריאה שני ספרי תהילים לרפואתו.

לחץ על הקישור לאתר תהילים יחד

מדיניות הממשלה מגבירה את הפיגועים

ביומיים האחרונים התבצעו מספר פיגועים. זאת, בהמשך לתקופה ארוכה, מחודש תשרי, בה ממשלת ישראל נוהגת בהפקרות בטחונית ומזמינה עוד טרור. אזהרותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח, בדבר הסכנה האורבת לעם ישראל, כל עוד נמשכים הדיבורים על מו"מ עם הערבים, מתממשות.

אמש: בירושלים ירו ערבים לעבר שוטרים סמוך לשער שכם בעיר העתיקה. כוחות שהגיעו למקום ביצעו ירי לעבר המחבל והרגו אותו. שוטר כבן 49 עדין מאושפז במצב קשה מאוד כשהוא מורדם ומונשם. חברו, כבן 31, מאושפז גם הוא במרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים, כשמצבו מוגדר בינוני עד קשה.

בפתח תקווה התנפל ערבי על עובר אורח יהודי בשוק ודקר אותו. יחד עם אדם נוסף השתלטו השניים על המחבל ודקרו אותו באמצעות הסכין שלו. המחבל נהרג לאחר זמן קצר.

סמוך לנמל יפו פתח ערבי מקלקליה במסע דקירות. הוא רצח תייר אמריקאי כבן 29 ופצע 11 נוספים. לבסוף הוא נורה למוות בידי שוטרים.

היום: סמוך לשעה 7:40 הבוקר (רביעי) ביצע ערבי ירי מרכב חולף לעבר אוטובוס בצומת רמות בירושלים. המחבלים נמלטו מהמקום. מהזירה פונה פצוע במצב קל ועוד כמה נפגעי חרדה.

זמן מה לאחר הפיגוע בצומת רמות, זיהו שוטרים שעמדו בסמוך לשער החדש בעיר העתיקה, על פסי הרכבת הקלה, ערבים ששלפו נשק מרכב והחלו לירות לעבר רכבים. השוטרים פתחו בירי ומחבל אחד נהרג. 

בהמשך, סמוך לשעה 9:45 ניסה ערבי לבצע פיגוע דקירה באזור מערב השומרון. מתחת לגשר א-זיווה, על כביש 5 המחבל ניסה לדקור חיילים שנמצאים במקום כחלק מנסיונות למנוע יידויי אבנים של ערבים על הציר. חייל ירה לעברו והוא נהרג במקום. 

 

בריא ותקיף: גל של 'סירוב פקודה' בחמאס

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...