• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

נבלע מן הבולעים: שבעה מחבלים נעלמו במנהרה שהוצפה

בריא ותקיף מזליה: היום, ר"ח אדר שני, התקבלה הידיעה על שבעה מחבלים נעדרים. מדובר על חופרי מנהרות, פעילי ארגון הטרור חמאס, מוגדרים כנעדרים לאחר ששהו בתוך מנהרה שהוצפה במי ים ע"י המצרים. מזלם של ישראל גובר בחודש אדר, עד שניתן לראות גם בעיני בשר איך אובדים שונאי ישראל. יש לציין שהנס כאן כפול (כמו חודש אדר השנה) כי זה נעשה ללא כל השתדלות וסיכון מצידנו.
נבלע מן הבולעים: שבעה מחבלים נעלמו במנהרה שהוצפה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בריא ותקיף מזליה: היום, ר"ח אדר שני, התקבלה הידיעה על שבעה מחבלים נעדרים. מדובר על חופרי מנהרות, פעילי ארגון הטרור חמאס, מוגדרים כנעדרים לאחר ששהו בתוך מנהרה שהוצפה במי ים ע"י המצרים.

פעילי חמאס חפרו את המנהרה מכיוון רפיח לגבול מצרים. המצרים גילו את המנהרה והציפו אותה במי ים. בתקשורת הערבית דווח כי אבד הקשר עם שבעת החופרים.

כאמור, מזלם של ישראל גובר בחודש אדר, עד שניתן לראות גם בעיני בשר איך אובדים אויבי ישראל. יש לציין שהנס כאן כפול (כמו חודש אדר השנה) כי זה נעשה ללא כל השתדלות וסיכון מצידנו. 

מדברי הרבי שליט"א מלך המשיח בדבר התגברות מזלם של ישראל עד שניכר ופועל בגדרי העולם:

"התגברות מזלם של ישראל בחודש אדר, "מזליה בריא", היא, לא רק בנוגע להמשכה וגילוי בהארת הנשמה שירדה למטה ונתלבשה בגוף, כמודגש גם בכך ש"מזל" הוא מלשון נוזל, שהוא המקור להיות נוזל ממנו ההשפעה ורוח חיים למטה, ובמילא, התגברות המזל בחודש אדר פועלת ההתגברות דבני-ישראל בהיותם למטה, נשמות בגופים, וגם בהתעסקותם בעניני העולם.." (שיחת ש"פ תצוה תשנ"ב). 

ע"י פרסום הניסים שה' עושה לישראל בזמן הגאולה, זוכים לראות עוד ניסים, עד נס הגאולה האמיתית והשלימה לעיני בשר ממש, בהתגלות המלאה של הרבי שליט"א מלך המשיח. 

הדג נבלע: מחבל חמאס טבע במהלך אימונים

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...