• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז ניסן התשפ"ד (25.04.2024) פרשת מצורע

צה"ל החריב בתים באלון מורה

כוחות גדולים של צה"ל עם שחורי יס"מ, חסימות צירים, "שטח צבאי סגור", וטרקטורים של ערבים הגיעו שוב לפנות בורק להרוס עוד בית של משפחה יהודית שומרת מצוות בארץ ישראל. ממשלת הליכוד, נתניהו יעלון בנט בשיטת "ציונות זו גזענות" נגד יהודים, ממשיכה במורשת מנחם בגין, לנקות את ארץ ישראל מיהודים "יודן ריין".
צה"ל החריב בתים באלון מורה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

מבט מאלון מורה.

כוחות גדולים של צה"ל עם שחורי יס"מ, חסימות צירים, רשעי ה"מנהל האזרחי", הכריזו על "שטח צבאי סגור", יחד עם כלים כבדים של קבלנים ערבים, הגיעו שוב לפנות בוקר להרוס עוד בית של משפחה יהודית שומרת מצוות בארץ ישראל. ממשלת הליכוד, נתניהו יעלון בנט בשיטת "ציונות זו גזענות" נגד יהודים, ממשיכה במורשת מנחם בגין, לנקות את ארץ ישראל מיהודים "יודן ריין", כאשר היא משתמשת בכפיית חוקי הבניה רק על היהודים, ונותנת לערבים להתפשט בכל מקום. וזה הרבה יותר מאיתות למחבלים - כל הארץ שלכם, רח"ל.

הפעם הרסו בית של משפחה יהודית על גבעה 771 סמוך לאלון מורה. הבית נבנה על קרקע טרשים יהודית ולא מפריע לאף אחד חוץ מליעלון, נתניהו ובנט.

צה"ל דאג להרחיק את כל המתיישבים למרחק רב מאד שגם לא יוכלו לצלם את ההריסה. הצילומים היחידים מהריסת המבנים נשארים לדיראון עולם בגנזך צה"ל, שמנצל חיילים יהודיים שהתגייסו לשמור על היהודים באופן הכי ציני שיכול להיות, להחריב בתי יהודים במקום מחבלים.

יו"ר מזכירות אלון מורה אליסף פרשן הגיב להריסת המבנה: "אנו נגד הרס בהתיישבות בכל מקום ובכל זמן. דווקא בימים אלו, בהם אנו רואים את ההסתה הפלסטינית והטרור שמשתולל בכל מקום בארץ, אני מצפה ממערכת הביטחון ומהנהגת המדינה להתעסק בדברים החשובים באמת,לדאוג לשלום אזרחיה ולהילחם בטרור ובהסתה. שר הביטחון בוחר להרוס חווה חלקאית שמחברת בין השומרון לבקעה ,בעצימת עיניים מוחלטת מהבניה הפלסטינית הלא חוקית שמתפרצת בכל מקום, כולל באותם אדמות שבהן נהרסה החווה, שנבחרה דווקא היא במגמתיות ברורה ומדאיגה".

 

מלחמת ההתשה של מצרים במצרים

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...