• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע

בעיצומם של הפיגועים: רה"מ במו"מ חסר תקדים

ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד היום (רביעי) עם סגן נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בלשכתו בירושלים. ביממה האחרונה התבצעו חמישה פיגועים קשים בישראל וראש הממשלה עסוק בתכנית חדשה -חסרת תקדים - להקמת מדינה פלסטינית. הרבי שליט"א מלך המשיח רואה בחומרה רבה את מדיניות ממשלות ישראל לבצע וויתורים בטחוניים כלשהם. הוא מתריע שעצם הדיבורים על הקמת מדינה פלסטינית ועל ויתורים למחבלים מעודדים את הטרור והינם בבחינת סכנת נפשות.
בעיצומם של הפיגועים: רה"מ במו"מ חסר תקדים
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד היום (רביעי) עם סגן נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בלשכתו בירושלים. ביממה האחרונה התבצעו חמישה פיגועים קשים בישראל וראש הממשלה עסוק בתכנית חדשה -חסרת תקדים - להקמת מדינה פלסטינית (ח"ו). הרבי שליט"א מלך המשיח רואה בחומרה רבה את מדיניות ממשלות ישראל לבצע וויתורים בטחוניים כלשהם. הוא מתריע שעצם הדיבורים על הקמת מדינה פלסטינית ועל ויתורים למחבלים מעודדים את הטרור והינם בבחינת סכנת נפשות. 

במהלך הפגישה בין נתניהו לביידן, ביידן שב והדגיש כי האמריקנים אוחזים בפיתרון שתי המדינות. "הדרך היחידה לשמור על ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית היא לשבור את הסטאטוס קוו בכל הנוגע לפתרון שתי מדינות. אנו קוראים לשני הצדדים לנקוט בצעדים לכיוון הזה. אבל הטרור חייב להיפסק וכך גם חוסר הנכונות לגנות את הטרור".

דברים אלו התפרסמו הבוקר בהמשך לתכנית שתי המדינות החדשה של ברק אובמה שהודלפה אמש. מדובר בתכנית חסרת תקדים שתתקבע (היל"ת) בצורה שגם מחליפו בתפקיד לא יוכל לשנותה.

העיתון "וול סטריט ג'ורנל" טען אתמול בבוקר (שלישי) כי הבית הלבן עתיד לפרסם עוד בתקופת ממשל אובמה, תוכנית חדשה להקמת מדינה פלסטינית היל"ת ולקדם את עיגון עקרונותיה הבסיסיים בהחלטות של מועצת הביטחון באו"ם.

על פי הפרסום, אובמה ידרוש מישראל להפסיק באופן מלא לגמרי את הבנייה בכל רחבי יהודה ושומרון וכן להכיר במזרח ירושלים כבירת המדינה הפלסטינית.

לדברי בכירים בממשל האמריקני, התוכנית החדשה של הנשיא מבקשת ליצור עובדות בשטח – ובעצם להגביל את היכולת של הנשיא האמריקני הבא שייבחר לשלוט במצב.

בסביבתו של אובמה טוענים כי גם נשיאים אחרים ניסו לקדם את תהליך השלום בשלהי כהונתם השנייה – אבל עם זאת מתקשים להתמודד עם הטענה שאף נשיא לא עשה צעד שיכול להגביל את מחליפו העתידי בתפקיד – חודשים ספורים לפני בחירות.

 תמונה: צילום מסך מתוך ראיון עם ג'ו ביידן

תהילים ברשת: יוזמה חדשה לזכות הפצועים בפיגועים

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...