• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

התנהלות מקוממת כנגד יהודים

ח"כ דוד אמסלם: "עצרו אנשים למרות שידעו שאין קשר. למה השתמשו בעינויים נגד עשרה כשידעו שהם לא מעורבים, ואצל מלחם (המחבל שביצע את הפיגוע בתל אביב) לא עינו אף אחד מחביריו? שתי הנערות מרמלה שוחררו לביתם עד המשפט",
התנהלות מקוממת כנגד יהודים
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

תמונת הכתבה: כלי נשק שנתפסו בכפר אבו סנאן. המשטרה לא מעיזה להיכנס לכפרים הערבים בישראל הקטנה.

"עצרו אנשים למרות שידעו שאין קשר. למה השתמשו בעינויים נגד עשרה כשידעו שהם לא מעורבים, ואצל מלחם (המחבל שביצע את הפיגוע בתל אביב) לא עינו אף אחד מחביריו? שתי הנערות מרמלה שוחררו לביתם עד המשפט", אמר ח"כ דודי אמסלם ועו"ד עדי קידר, מתחו ביקורת על התנהלות המדינה כנגד המתיישבים. "ערבים בונים ללא אישורים, לא משלמים מים וכלי נשק רבים מפוזרים במגזר הערבי".

אמסלם התייחס גם לסוגיית הערבים אזרחי המדינה וטען שמדובר באחת הבעיות החמורות ביותר במדינה, הן מבחינת היקפי התמיכה שיש בקרב הציבור הערבי בטרור נגד ישראל והן מבחינת היקפי הפשיעה באוכלוסייה זו: "ערבים בונים דירות שלימות ללא אישורים. שבעים אחוז מהערבים לא משלמים מים. משק המים לא מכניס שקל למדינה. מה שהערבי לא משלם היהודי משלם. אותו דבר ארנונה. אחרי זה הם בוכים שאין להם כסף וצריך לעזור להם".

"למעלה ממאה אלף כלי נשק בתוך המגזר הערבי... בכל כפר יש טילי לאו, מה שרוצים. המשטרה לא נכנסת לכפרים. עכשיו הערבים מבקשים שיעזרו להם כי הם סובלים. מה שלא נעצר שם גולש אלינו. כשלא עוצרים את מי שרוצח ערבים הוא ירצח גם יהודי". 

"ערביי ארץ ישראל זה הכי חמור, כולל מה שקורה בימים אלה, וכולל חברי הכנסת שמבקרים מחבלים. אם אני הייתי תומך במשפחה של שורפי אבו ח'דיר כל המדינה הייתה על הרגליים. זחאלקה צריך לשבת בבית סוהר יחד עם זועבי. אני מחכה לשלב הבא. מישהו צריך לעצור את זה".

לפני חבר הכנסת אמסלם, נשא דברים עורך הדין עדי קידר מארגון 'חוננו' שהוזמן לדבר על ידי המארגנים. הוא התייחס לסוגיית היחס של מערכת הביטחון כלפי 'נוער הגבעות' וטען כי הצווים המנהליים מהווים כלי ל"חיסול" של הנוער הזה בידי המערכת: "ליוויתי את התחום הזה מטרום ההתנתקות, את התארגנות של 'נוער הגבעות'. זה לא אנשים עם נטייה לאלימות וכאלה. נכון, לפעמים זה נוער נושר אבל הם לא הגיעו לשם ממקום רע, אלא שכל מקום שהם הגיעו הם היו נרדפים, זה כבר 10-15 שנה שלמדינה יש מלחמה מתמדת בבחורים האלה ומערכת המשפט מתאימה את עצמה להחלטה הזו", אמר עו"ד קידר.

אחד הנוכחים בכינוס אמר לקול היהודי כי חברי המרכז שהשתתפו בו הביעו קורת רוח מהדברים שנאמרו: "שמחנו לראות שחבר הכנסת אמסלם מבין את המציאות לאשורה ולא מצוי בשבי הקונספציה שמורגלת כיום אצל רבים מחברי הימין'".

חלקים בחבורת השלטון מובילים מאבק ב'נערי הגבעות' מחד, ומנסים לנפח את הדמיון על כך שהערבים אזרחי המדינה מעוניינים ב'דו קיום', חשוב שיהיו כמה שלא יפחדו מלומר את הדברים בצורה ברורה", הוא הוסיף.

שום ממשלה לא תושיענו, רק הרבי שליט"א משיח צדקנו, יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

 

מקור אינטיפדת הסכינים: השיחות החשאיות של נתניהו

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...