דעה • מתי הוא זמן ההתגלות // ראובן רענן

בתשנ"ב הרבי שליט"א מלך המשיח הכריז שנמצאים ב"ימות המשיח בפשטות" • הרבי שליט"א הודיע כי גם אומות העולם כבר מוכנים • לקראת עצרת הענק לקבלת פני משיח צדקנו שתערך בג' תמוז בשעה 19:00 באמפי-פיס בבת-ים עיר הגאולה • ראובן רענן בטור מיוחד בצרוף קטע ווידאו • הכתבה המלאה

למכה מצרים בבכוריהם כיום

"שבת הגדול" נקראת בשם זה, משום שבה אירע ה"נס הגדול" של "למכה מצרים בבכוריהם". המשמעות הפנימית של הפסוק "למכה מצרים בבכוריהם – כי לעולם חסדו" - שהקב"ה הכה את המצרים עם הבכורות שלהם בעצמם .. התייצבותו התקיפה של ממשל טראמפ מול איראן מזכירה את התייצבות ארה"ב מול עיראק במלחמת המפרץ. איראן כבר ביטלה ניסוי בשיגור טילים, ואף השעתה את שיגור הלויינים שתכננה לעשות.הרב אבישי איפרגון בטור אקטואלי.

שלימות התורה • אנו שייכים לצבא המשיח! // שניאור גרינפלד

צריכים לפרסם: אשר עמדתו הברורה של הרבי שליט"א מלך המשיח, לאורך כל השנים היא -. נגד גיוס בני הישיבות לצבא. הוראה זו נכונה גם לכלל תלמידי ישיבות חב"ד-ליובאוויטש - תלמידי התמימים!, עלינו לזכור שאנו חיילים נאמנים המשרתים אך ורק (!!!) בצבאו של מלך המשיח! • טור זועק בהקשר עם "גזירת הגיוס" • לכתבה המלאה

חסיד חב"ד או חסיד פה לין?

כעת, ישנה הוראה מגבוה, סע קדימה אל הר סיני! האמת, אין זה פשוט לקפוץ לים, צריך דביקות במסירות נפש עצומה למשה רבינו ולשליחות היחידה, אחרת נשארים על החוף... כתבת דעה של השליח הרב דורון אורן

לבנה הכי גדולה מזה "חיים" שנה

לבנה "הכי גדולה" מזה 68 שנים תופיע מחר בשמי העולם וגם בארץ. התופעה הנדירה מסמלת אך טוב לישראל שדומים ללבנה ומונים ללבנה.

העוול הנורא שנעשה לאזריה אלאור

סרטו של רן כרמי על העוול הנורא שנעשה לחייל היורה במחבל בחברון, אזריה אלאור. אבל, מדוע להוכיח את חפותו של אזריה, כאשר את השאלות החשובות צריך להפנות למפקדיו, למצ"ח, לפרקליטות הצבאית, ולשר הביטחון, על כך שהם "עושים את המוות" לחייל, לוחם, שביצע את תפקידו בשלימות והרג מחבל שבא לרצוח?! שלטונות הצבא והפרקליטות יודעים היטב, שאם ח"ו אזריה יכנס לכלא, זה יהיה יום שחור לאמינות צה"ל בעיני הציבור.

העושר האמיתי שיש לכל יהודי

כן בהחלט, עושר גשמי ממש בכסף וזהב. קל וחומר מעושרם של בני ישראל בגאולה הראשונה, גאולת מצרים. שהרי ביציאת מצרים "אין לך כל אחד ואחד מישראל שלא היו עימו תשעים !!! חמורים לוביים, טעונים מכספה וזהבה של מצרים", על אחת כמה בגאולה העכשווית.

לכיכר לא באים לבד!

חסידים, "לא לנו ה' כי לשמך תן כבוד". בואו נתמסר יחד למען הצלחת העצרת, שמטרתה הפנימית והאמיתית היא להביא יהודים לרבי, כפשוטו ממש. לא למפגן כוחנו ולא לכבודנו ועוצמתנו נועדה העצרת הזאת, אלא "כי לשמך תן כבוד" – לכבוד מלכותו ולכבוד שמו הגדול והקדוש של הרבי מלך המשיח שליט"א.

המלך כבר שם, מצפה להתגלות לעם.

הכינוס הזה הכניס בי חיות מיוחדת שלא הייתה לפני, חיות כזו שנתנה לי כוח להמשיך בעבודת השליחות ובאמונה הפשוטה והתמימה ברבי מלך המשיח, שהוא חי וקיים לעולם, ללא שום שינוי של גניזה, וללא שינוים בכלל. תמיד ייחלתי וקיוויתי ליום שבו יערך שוב כינוס כזה, ששוב נחיה באווירה כזו, שהגאולה מגיעה כל רגע. ותאמינו לי, היא תבוא! טור אישי של לוי קליינמן.

אתה יודע מה זה דרך ארוכה?

ולפעמים בדרך, שהיא מתארכת לבלי סוף, אתה נזכר בכל מיני חברים שצעדו איתך וחלקם נפל באמצע, ולמרות כל כח הרצון הוא לא יכול היה להמשיך כי ככה הוחלט משום מה. כל מיני עמודי אש עזי מבע וגדולי אמונה, שעזרו גם לך בדרך הארוכה אבל כעת הלכו לבלי שוב רח"ל, כל כך הרבה הלכו. תרתי משמע. כל כך הרבה מאמיני אמת איבדה האמונה הארוכה הזאת...

חב"ד מצדיעה לך, זמרוני

מקסימום, חשבתי - טיול קטן לתל אביב. כעסתי עליו שהיה צריך לעשות לנו את הבושה הזאת, הפעם. עם החלומות הגרנדיוזיים שלו. מה - יד אליהו כבר לא מספיק? למה לקלקל עכשיו הכל?! כתל־אביבית לשעבר. פחדתי מהכיכר הזו. זכרתי היטב שגם כשהיא מלאה אנשים -היא אחד המקומות הכי מבהילים בריקניותם. חתיכת ואקום אמיתי, קפואה ומנוכרת - היא מקומו של הכלום .. הצלחנו למלא את כיכר מ­לכי ישראל! נדהמתי - אמדתי את המחזה הלא טבעי, לא, לא טבעי לגמרי! הזה. גב' רחל שאבי לפני 21 שנה.

ההקהל השלישי משיח בכיכר

כשמשה רבינו ירד מן ההר אמר לו הקב"ה: "לך רד כי שחת עמך״ אלו הערב רב שאתה הוצאת ממצרים, אני ־ לא אמרתי לך להוציא אותם. ידוע (מכתבי האדיז״ל) שאנחנו גלגול של הדור ההוא, ורק אנחנו יכולים לתקן את מה שקלקלנו אז ־ את העגל, העגל לא הי'ה תחליף לקב"ה אלא למשה! גם היום הוציא רבינו ערב-רב ממצרים. מדיסקוטקים, מאוניברסיטאות, מקיבוצים, מכתות, ובכוח על טבעי ״הדביק" אותו למחנה הקדושה. זה לא כתוב בשום מקום. עובדה שאף אחד לא עשה זאת לפניו. הרבי פשוט המציא אותנו - ולקח את האחריות עליו.

היכונו להקהל הגדול של ג' תמוז

אחרי הכינוס המיוחד והמוצלח לקראת י”א ניסן ביד אליהו, נקראים אנו שוב לכינוס ‘הקהל’ מרכזי, מיוחד ל”קבלת פני משיח צדקנו בפועל ממש”, במקום אשר “על פני השדה”, שיכול להכיל אלפים רבים, מקום המיועד להתקהלויות המוניות - ב”כיכר מלכי ישראל” אשר במרכז תל–אביב רבתי >> ה’הקהל’ הגדול

עלה נעלה לכיכר כי יכול נוכל לה

כתבתו של משיח פרידמן שהתפרסמה בגליון בית משיח. אם נעצור רגע לחשוב בפשטות, מה רוצה מאיתנו הרבי לקראת עצרת זו - נקלוט מיד שמדובר בהתממשות המעשית והרצינית ביותר של 'הקהל', כפי שהיא חדורה בשליחותנו היחידה כעת לקבלת פני משיח .. רק כשמערבים שיקולים זרים חוץ מרצון הרבי, עלול להתעורר שוב ה'מרגל אשר בקרבך' וללחוש את ספקותיו האפלות: איך תצליחו למלא את הכיכר? .. אז שוב, מבלי להתבלבל, נדחה גם הפעם את טענות..

מאמר מערכת • גילוי היהלום שבכל יהודי

חשיבות עצמית זו הנובעת מעצם הנשמה שבכל יהודי, בחינת "יחידה", יש ביכולתנו להביאה לידי גילוי, ע"י לימוד פנימיות התורה והתקשרות לרבי שליט"א מלך המשיח • "מאמר המערכת" של שיחת הגאולה גליון מס' 1098.

העניין הרוחני מאחורי גוג ומגוג

הרבי שליט"א מלך המשיח מדבר על גוג ומגוג פעמים ספורות בלבד, אבל מתוך זה ניתן בהחלט להבין מה עניין גוג ומגוג בקשר לביאת המשיח, ולתקופה המיוחדת שאנו נמצאים בה כעת, "זמן השיא" להתגלות המשיח, בעומק 25 שנה בימות המשיח. גוג ומגוג בזמן חזקיהו, גוג ומגוג בזמן מלחמת העולם השניה, גוג ומגוג בשנת תש"מ, ועכשיו. הרע הנעלם חושף את עצמו בשביל שיהודי יוכל לנצח אותו בקלות.

בשישית היו הקולות, ועכשיו הוא בא

בקונגרס משיח שנערך לאחרונה, אמר הרב רענן ראובן, שהשנה היא כ"ב שנה לג' תמוז תשנ"ד, ויש הרבה רמזים בנוגע לכ"ב, כמו כ"ב השנים שיעקב לא ראה את יוסף וכל האחים ידעו שהוא חי, ובגמרא כתוב ש"תיכף" (ומיד ממש) זה "מהלך כ"ב אמה", ועוד. ובתוך כך, רש"י מפורש בסנהדרין צ"ז, בסוגיה על מתי משיח מגיע, אומר שזה תלוי ב"קולות" שהוא מגיע. כעת במוצאי שביעית, לאחר שהיה כבר פרסום גדול שהוא בא, הרי שהוא מתגלה ממש.

בז"ך אדר ראשון נראה מה שלא נראה

אמת התורה הפוכה לפעמים ממה שנראה לעיניים. שרואים על משה "ויפול על פניו", עלולים לחשוב בטעות שמשהו השתבש. תורת החסידות מפרשת את העניין הפוך ממה שזה נראה לעיניים, אדרבה, זו אמת החיים הנצחיים בנשיא הדור שמייצרת בעולם הזה מציאות של עוברים לחיים נצחיים תיכף ומיד בלי הפסק בינתיים.

חלון ההזדמנויות של חודש אדר

השר זאב אלקין אומר שאחרי מותו של אבו מאזן הצפוי בקרוב בעז"ה, יתחילו ארגוני הטרור להילחם זה בזה, ויש להתכונן לפיגועים רח"ל, במקום מה שצריך להתכונן - לנצל את ההזדמנות לביטול הרש"פ והסכמי אוסלו, כאשר כל מדינות ערב כיום נגד הרשות הפלסטינית, הפתח והחמאס.

החודש אשר נהפך לשמחה

כאשר מדובר ביום הולדתו של נשיא הדור, הרי שאז גובר מזלם, מתגלית עצם נשמתם, של כל בני ישראל, עד שהחודש כולו מהווה עת רצון לגאולה האמיתית והשלמה, עכשיו ממש

דף 11 מתוך 12