• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

טור אישי / מה כלי הנשק שלי?

הנה הגיעה השעה, והגיעה התשובה. בהשקעה אדירה יוצא לאור העיתון האיכותי, ששובר את כל המדדים וכל השיאים ומגיע לכל קהל הכי קיצוני בישראל. הגאולה האמיתית והשלימה. עיתון שמושך לעין ומלא בתוכן אלוקי, חיובי, גאולתי. כתבות מושקעות, מדורים איכותיים, והמון חומר שנותן לכל אחד לחיות גאולה
מה כלי הנשק שלי?
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

השבוע התפללתי מנחה וערבית בבית כנסת בשכונה אחרת. מול עיני נח עיתון של אחד הארגונים להפצת יהדות בישראל. ומאחורה "1000 עמדות תפילין בזכותנו ברחבי הארץ".

בום!

שמעתי פעם (איני זוכר המקור המדוייק) שבחורף תשנ"ב התבטא הרבי שליט"א מלך המשיח פעם באוזני אחד המזכירים כי "אם אנחנו לא נעשה את העבודה – אחרים יעשו את העבודה".

וברוך השם היום, עשרות ארגונים להפצת היהדות. בכל קרן זוית עומדות חסידות גור ומחלקות נרות שבת. בכל עיר יש ארגון טהרת המשפחה, כתיבת ספרי תורה, שיעורי יהדות וברוך השם התורה לא מונחת בקרן זוית.

ומה תפקידנו?

בשיחת ש"פ חיי שרה תשנ"ב אמר הרבי שליט"א מלך המשיח בצורה ברורה כי תפקידנו והשליחות היחידה שנותרה היא קבלת פני משיח צדקנו בפועל ממש או במילים אחרות "להכין עצמו והעולם כולו לקבלת פני משיח".

בשיחות קיץ תנש"א אמר הרבי שהלימוד בעניני משיח וגאולה מלבד סגולתו להבאת הגאולה הוא גם מעורר לחיות את עניני הגאולה.

ומה תכל'ס?

כמובן שיעורים בעניני גאולה ומשיח זו הדרך הישרה המהירה והקלה מבין כל דרכי התורה, ובעשרה – עוד יותר טוב. אבל מה נעשה עם כל יהודי שפגשנו בדרך? שבא להניח תפילין בדוכן? שראיתי בזמן ששיחקתי עם הילדים בגן הציבורים השכונתי?

הנה הגיעה השעה, והגיעה התשובה. בהשקעה אדירה יוצא לאור המגזין האיכותי, ששובר את כל המדדים וכל השיאים ומגיע לכל קהל הכי קיצוני בישראל. הגאולה האמיתית והשלימה. עיתון שמושך לעין ומלא בתוכן אלוקי, חיובי, גאולתי. כתבות מושקעות, מדורים איכותיים, והמון חומר שנותן לכל אחד לחיות גאולה.

כבר מספר חודשים שאני רוכש כמות גדולה של עיתונים, וזה פשוט מחולל נפלאות.

עזבו פוליטיקה, עזבו מי המוסמך ומי לא, עזבו מה צריך להיות בכותרת למעלה ומה למטה. על זה תריבו פעם אחרת. עכשיו זה "די העכסטע צייט" לקבלת פני משיח, והיהודים מסביב אליכם אינם אשמים.

בהתחלה של "קונטרס העבודה" כותב הרבי הריי"צ, כי יבוא יום והילדים והמחונכים ישאלו אותנו "למה לא הדרכתם אותנו כמו שצריך" (הלשון לא מדוייקת).

אז אוטוטו הרבי שליט"א מלך המשיח מתגלה ואז הם ישאלו אותנו "אבל ידעתם, אז למה לא אמרתם".

הנה זה כאן, ממש לידכם. רוצו להזמין לפני שייגמר. הגאולה האמיתית והשלימה – כאן ועכשיו.

כאן אפשר לקבל את כל הפרטים (בהזמנת כמות משלוח חינם עד הבית!)

רעידת האדמה הבוקר - תזכורת לנבואה

השמאל המשיחי

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...