• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

מה הסוד מאחורי המהפך העולמי?

הגיע הזמן שנתחיל לצרוך חדשות ממקורות מהימנים ובטוחים יותר, כל מי שלומד את תורתו של הרבי שליט"א מלך המשיח מגלה התסכלות חדשה על כל המתרחש בעולם. כל המציאות כולה הולכת ומכריזה: הנה זה משיח בא. אבל לא מספק לקרוא על כך או ללמוד, צריך ליישם זאת בפועל בחיים
מה הסוד מאחורי המהפך העולמי?
המהפכה באפגינסטן, לוחמי טליבאן בקאבול (צילום: VOA, wikipedia)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

מאיפה שרק נסתכל על הקורה בעולם לאחרונה, לא נוכל להתעלם מהזעזועים והמהפיכות בכל תחום אפשרי בחיים - דבר שממש נראה כסימן משמים עבור האנושות כולה, ומיום ליום זה רק הולך ומתגבר...

אז מה בעצם רוצים לומר לנו?

בשבת פרשת תולדות תש"נ התייחס לכך בצורה ברורה הרבי שליט"א מלך המשיח בעצמו כאשר התייחס לשאלה הטבעית שקיימת אצל הציבור: איך אפשר לראות את עניני תקופת זמן הגאולה בעולם, לאחר שהובטחנו ש"דורנו זה הוא דור הגאולה השלימה", וכעת הוא "זמן סף הכניסה לגאולה", אך לכאורה הדבר לא בא לידי ביטוי ב"חדשות" המתחוללות בעולם?

הרבי שליט"א מלך המשיח עונה על כך בפשטות שהיא הנותנת, דוקא במה שמתרחש בעולם אפשר לראות את יד ה' וכך גם את הגאולה שמביא כעת לעולם לאחר שעם ישראל השלים את העבודה בגלות שעל זה הבטיחה כבר התורה, ובמיוחד בזמננו בו התבשרנו בנבואה מהרבי שליט"א מלך המשיח ש"הנה זה משיח בא, ותיכף ומיד ממש".

דוקא הסחרור שעובר במהירות הבזק על העולם כולו מכל הבחינות האפשריות מגלה את יד ה' ואת אהבתו לעם ישראל במיוחד, ומגלה למי שלא שם לב "מי הוא בעל הבית על העולם...".

זאת אומרת, שבאמצעות התבוננות מתאימה והסקת המסקנות הנכונות נגיע לחיזוק האמונה בדברי הנביא שהודיע כי אנו בדור הגאולה ובתקופת ימות המשיח.

ולכן, בודאי שאי אפשר לומר שאין זה מענינו של יהודי לעסוק בזה - מאחר והרי הוא צריך כמובן להיות שקוע אך ורק בתורה, אלא, יחד עם זאת על יהודי לשים לב לניסים שה' עושה בעולמו ולהודות לה' על חסדו המיוחד לעם ישראל, שזה בעצם מגלה שהעולם נברא וקיים אך ורק למטרת גילוי כבוד ה' יתברך בעולם.

(זה מזכיר את הסיפור על הלמדן המופלג שישב ולמד אודות הלכות נתינת צדקה לעני, ובדיוק אז הגיע איש עני לבקש ממנו צדקה, בתגובה לכך ביקש ממנו הלמדן לצאת ולא להפריע לו ללמוד אודות ה'צדקה'...).

***

אז בעצם זה בסך הכל המטרה שמסתתרת מאחורי ה'קרוסלה' העולמית למי ששאל... שיהודי יקיים את התכלית הנדרשת ממנו להודות לה' על הניסים והחסדים והידור בשמירת תורה ומצוות והאמונה והשמחה ש"הנה זה משיח בא" - פשוט לדעת לייקר את התקופה שחיים בה ולשדר על הגל!

במילא, ברגע שהמסר מובן מצדנו - כבר לא צריך ללכת סחור סחור אלא פשוט שה' ישלח לנו גואל צדק, משיח צדקנו במהרה בימינו ממש - שאז תתגלה מלכות ה' ומבלי שהעולם יפריע לכך בכל מקום שהוא.

אז במקום להיות המומים או מבולבלים מהמציאות בעולם פשוט ניגש להבין וללמוד את נושא ה"משיח וגאולה" במקורות היהדות בצורה טובה ובהוספת העובדה של הבטחת נבואת הגאולה בדורנו נפרסם את הידיעה הטובה ביותר, כי זה עכשווי יותר מאי פעם, ממש עכשיו...

החדשות האמיתיות מתגלות רק בתוך התורה, רק מי שלומד מבין ורואה את המציאות האמיתית ההולכת ומתרקמת לעינינו!

איך עושים את זה? פשוט מאוד, הכנסו היום לכל בית כנסת או מוקד של חב"ד בסביבת מקום מגוריכם ושאלו מתי השיעור הקרוב בעניני משיח וגאולה. ומכאן הכל תלוי בכם. בהצלחה.

שנה טובה ומתוקה דווקא

כמה הערות על "שיוויון בנטל" | הרב מנחם ישראלי

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...