• ב"ה ימות המשיח!
  • ח' ניסן התשפ"ד (16.04.2024) פרשת מצורע

הסוד של י"ט בכסלו

גם השנה, תשמ"ב, י"ט כסלו חל גם ביום ג' בשבוע. שלושים שנה עברו מאז השיחה הזו של הרבי שליט"א מלך המשיח. 3 כפול 10. המעגל נסגר. גאולה צריכה לבוא מיד!
הסוד של י"ט בכסלו
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

כ"ק אדמו"ר הזקן שוחרר ביום ג' בשבוע י"ט בכסלו תשע"ט, בשעות אחר הצהריים המאוחרות ממש ברגע שקרא את המילים "פדה בשלום נפשי" בפרק נ"ה בספר תהלים.  פרק זה מתייחס ליום השלישי בשבוע (כאשר התהילים מחולקים ל-7 ימי השבוע) או ליום העשירי בחודש (כאשר הם מחולקים לימי החודש).

שלמות המספר 10 מתבטאת בהכפלתו, כלומר במספר 20. מספר זה מתאים ל"כתר" ורומז על כוחו המלכותי של דוד (מחבר ספר תהלים), וצאצאיו - משיח, כמו כמו גם כוחו המוחלט של ה' במהלך הגאולה...

כאשר אירוע חוזר על עצמו בקביעות המקורית, זה מאוד חשוב ומשמעותי. במהלך השנים י"ט כסלו היה ביום השלישי בשבוע ריבוי פעמים, אך חידוש מיוחד חל בשנת תשנ"ב. באותה שנה מלאו לרבי מלך המשיח שליט"א 89 שנים, ובמקום פרק פ"ט מספר תהילים התחילו לקרוא את פרק צ.

הגימטריא של מספר פ"ט מתאימה למילה "פדה" ממזמור נ"ה. המשמעות היא, שבשנת תשנ"ב, כאשר הרבי שליט"א מלך המשיח היה בן 89, נעלמו כל המכשולים לביאת המשיח והחל עידן חדש המקביל לפרק צ', הקשור לגאולה הקרובה ובית המקדש השלישי. ובהוספה לכך, בחלוקת התהילים היומית לימי החודש, קריאת התהילים ליום י"ט מתחילה בפרק צ'!

כל זה נכון במיוחד כאשר י"ט כסלו חל ביום השלישי לשבוע, אליו מתייחסת נבואת ישעי' (ו, ב): "ביום השלישי יקימנו ונחיה לפניו". זאת ועוד, בהתחשב בכך שהמילים "פדה בשלום נפשי" מצויות בפסוק י"ט במזמור נ"ה.

גם השנה, תשמ"ב, י"ט כסלו חל גם ביום ג' בשבוע. שלושים שנה עברו מאז השיחה הזו של הרבי שליט"א מלך המשיח. 3 כפול 10. המעגל נסגר. גאולה צריכה לבוא מיד!

אז מה קרה להם פתאום?!

ארץ ישראל המקום הבטוח ביותר בעולם / הרב חיים לוי יצחק גינזבורג

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...