• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

הקרונה כמשל

יתכן שדי בקלות נוכל לחוות נכון יותר תהפוכות בחיים, זה תלוי אם ננצל את הטיימינג
הקרונה כמשל
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

עליות וירידות. תמיד אין מנוחה - פעם אומרים כך ופעם כך; חודש אחד יכול להתחיל בצניחה, חודש שני הפוך ודוקר. בכל רגע אנו אחוזים אימה שהנה, עוד גל יחזור ובגדול. מפחיד. 

הקורונה שנכנסה לחיינו לפתע - מלחיצה ומזעזעת, אך בעיקר - מתעתעת בנו, משקרת לנו, היא עולה בנסיקה אל-על ואנו אחוזי טירוף בבית. ואחרי שהיא משתוללת וקוטלת ללא רוחמים, היא פתאום חוזרת ונכנסת לתוך עצמה - שקטה ורגועה. נותנת לנותרים לפליטה להסתובב וליהנות כרצונם הטוב.

עכשיו ממש אנחנו במוטציה הרגועה שלה, האחוזים יורדים, החולים מבריאים ואוטוטו חוזרים לחיים.

מהר מאוד כל אחד רץ להספיק כמה שיותר בזמן שפינתה לנו גברת קורונה. לנצל את החלון שנפתח.

האמת היא, שככה החיים שלנו נראו גם לפני. לכל אחד בנפש יש את הצד שמושך אל השלילי, הרע, והצד שמנסה להראות את החיובי, הטוב. בתוכנו יש תמיד מלחמות, פעם זה השמאלי-השחור מנצח ופעם הימני לוקח. עם הזמן אנחנו מכירים את הנפשות הפועלות ומנסים להיצמד למחשבות הטובות, נכון שמדי פעם נופלים, נגררים אחר הצד הרע, אבל תמיד בסוף מתחרטים. 

אבל אתם יודעים מה? יש כלל אחד שאותו חשוב יותר לזכור, לא ליפול לעצבות, להרגיש התרוממות, לא לתת לזה השמאלי לקחת את כל הקלפים - נכון ניצחת אבל עכשיו אני יחזיר לך מה שאתה כל כך לא אוהב; אני לא מבואס, אמשיך בלעשות טוב, ואני בטוח שבנחיתתך הבאה התגבר, ולסיום אני גם שמח ומאושר.

אז נכון הקורונה מפחידה ומעצבנת ובזמנים החזקים שלה לצערנו קוטלת ולא מרחמת, אבל מי כמונו יודע שבלחקות זה אנחנו, מה שהולך אצלנו פנימה נוציא החוצה, למה לא ליהנות פעמיים מפטנט רשום בספר התניא הקדוש, 'ראש יהודי' אמרנו לא... גם בעליות המפחידות וכל שכן בירידות הברוכות כמו זה האחרון, נאמין באמונה בהשם יתברך ובשמחה גדולה  שהכל לטובה. ובקרוב ממש יחד עם משיח צדקנו הרבי מליובאוויטש שליט"א נצא מהגלות אל הגאולה האמיתית והשלימה. שם כבר לא יהיה חולים. נגיע אל חיים אמיתיים. 

מה הסוד מאחורי המהפך העולמי?

כמה מעלות טובות לעצרת עלינו / י. בן אהרון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...