הוידאו היומי כא אדר 814

לראות את מלכנו הוידאו היומי כא אדר 814 מנהג האימהות יהודיות שהיו מרדימות את בניהן בערידה עם "קמץ אלף א" החדיר בילדים הרכים בטרם ידעו קרוא וכתוב את ה"אנכי".

הוידאו היומי יט אדר 813

לראות את מלכנו הוידאו היומי יט אדר 813 - לזמר פריד בצעירותו, לתת צדקה לפני השירה ואחרי השירה. כידוע, הרב פריד הפך את האמירה הזו בדולרים לפומבית, ושם צדקה בקופת צדקה לעיני הצופים בתחילת כל הופעה, כאשר הוא מספר שזו הוראה להצלחה מהרבי שליט"א מלך המשיח.

דברים מבהילים על חיילות שנפלו בשבי

בקשר לסערה הציבורית בעניין הלוחמות בגדודים מעורבים בצה"ל רח"ל, אנו מביאים שוב את דבריו של הרבי שליט"א מלך המשיח, משיחת חמישה עשר בשבט תשל"ד כשרוב חיילי המילואים עדיין מגוייסים. (דקה 15:05)"כאשר אחד סיפר לאותם אנשים שהיו חיילות, ה' ירחם, שנפלו בשבי, ואחרי זה היה, ה' ירחם, אין כאן המקום לדבר על דברים מבהילים; למרות זאת הם מצאו לנכון להכחיש שהן נפלו בשבי כאשר הם יודעים שבעיתון של היום הקודם נדפס השם של מי שנפלה בשבי!!

קריאת המגילה עם הרבי שליט"א מלך המשיח

קריאת המגילה בנוכחות הרבי שליט"א מלך המשיח, פורים תשע"ז

נשים וילדים צריכים להפיץ 7 מצות

הרבי שליט"א מלך המשיח מעורר פעמים רבות במשך ריבוי שנים על התעסקות בהפצת שבע מצוות בני נח בין העמים כהכנה לגאולה. גם נשים וילדים יכולים, ובמילא צריכים להתעסק בהפצת שבע מצות בני נח, למצוא הזדמנות להשפיע על השכנים הגוים שלהם שקודם הם יידעו מהעניין, אחרי זה יתעניינו בו, ויגיעו לקיום בפועל של שבע מצוות בני נח. ועוד, שהתעסקות זו עם האינם יהודים היא תנאי לזירוז הגאולה.

שבע מצוות בני נח בקשר לחודש אדר

דקה אחת על שבע מצוות בני נח בקשר לחודש אדר

אבנים טובות ומרגליות בארץ ישראל

קטע משיחת ט"ו שבט תשנ"ב, "כל יהודי הוא ארץ חפץ", על פי פתגם הרבי הקודם בשם הבעש"ט, ויש בו אוצרות בעומק הארץ, אבנים טובות ומרגליות רק לעיתים נדירות נמצאים על פני הארץ. אבל לרוב, צריך חיפוש אחר חיפוש, ואז יש הבטחה - יגעת ומצאת. ובסיום השיחה - אבנים טובות ומרגליות בארץ ישראל כפשוטו.

הוידאו היומי כט טבת 771

הוידאו היומי כט טבת 771

הרבי שליט"א מלך המשיח עם רמת הגולן

החודש (טבת) לפני 35 שנה, בכ"ד טבת תשמ"ב, הרבי שליט"א מלך המשיח מחה נגד כת ליצנים חנפנים בעלי לשון הרע מחוג מסויים שהלכו לאו"ם עם הקלטה באידיש שתורגמה לאנגלית, כביכול בשם תורת ישראל, שעם ישראל מוכן לוותר על רמת הגולן לעוד 2000 שנה רח"ל.

קטע מ"זאת חנוכה" תשמ"ו

קטע קצר מהתוועדות "זאת חנוכה" תשמ"ו, בתוכן דומה למאמר "מרגלא בפומי' דרבה" שנאמר כשבועיים לפני כן. כל שנת תשמ"ו היתה באמצע משפט הספרים, ובהתוועדות זאת חנוכה ואחריה, הרבי שליט"א מלך המשיח מבקש להגביר את ענין השמחה, כי אין לדור שלנו כח להתענות, ומי שפוסק בענינים האלו הוא אדמו"ר הזקן.

דיסק "תשרי בבית המלך" לצפיה

דיסק התשורה שחולק בכינוס חב"ד "ברוכים הבאים" תשע"ז, "תשרי בבית המלך". לצפיה.

קידוש לבנה ב770 מוצש"ק י' כסלו

מראות קודש מקידוש לבנה עם הרבי שליט"א מלך המשיח, מוצאי שבת קודש י' כסלו תשע"ז.

י' כסלו תשמ"ח באורך מלא

שבוע שעבר בליל שישי, ט' כסלו, הוקרן ב770 התוועדות מלאה (באורך כשעתיים) עם הרבי שליט"א מלך המשיח, מיום י' כסלו תשמ"ח, בתרגום לראות את מלכנו. לצפיה.

ניגון יחי במנגינת ראש חודש כסלו

חמש דקות לפני תחילת כל תפילה עם הרבי שליט"א מלך המשיח ב770, שרים "יחי אדוננו" במנגינת "זאל שוין זיין די גאולה", (שתבוא הבאולה, משיח שיבוא). בתפילות ראש חודש כסלו, שרים "יחי אדוננו" במנגינת ניגון ראש חודש כסלו.

להשתתף בסיומי הרמב"ם

לקראת סיום הרמב"ם הארצי במחזור הל"ה, אנו מביאים את "לראות את מלכנו" מתשע"ב, ליקוט של דברי הרבי שליט"א מלך המשיח בנושא לימוד הרמב"ם ועריכת סיומים בפירסום ורוב עם הדרת מלך, וחשוב שכל אחד ישתתף. סיום הרמב"ם הארצי במחזור הל"ה ייערך אי"ה בכינוס חב"ד הארצי יום ב', פרטים בכתבה.

חלוקת דולרים אחרי יחידות כללית כ"ט תשרי תשע"ז

לפרוק את החבילות מיחידות כללית אחרונה. אחרי יחידות כללית ליל כ"ט תשרי תשע"ז חילק הרבי שליט"א מלך המשיח דולרים לצדקה.

יכוף בדרכי נועם ובדרכי שלום

ו' תשרי תשכ"ז, חצי שנה לפני מלחמת ששת הימים, הרבי שליט"א מתאר את המשיח ככזה שיכוף כל ישראל לילך בה ולחזק בדקה, אבל בדרכי נועם ובדרכי שלום. "זה לא שמבקשים ממנו רשות ואז אומרים לו אולי אתה רוצה לעשות כך וכך, אלא מיד מתחילים לדבר איתו באופן של "ויכוף". חצי שנה אחרי זה התחיל מבצע תפילין, הניצחון במלחמת ששת הימים, ואז כבר התחילה עליה גדולה מרוסיה.

ו' תשרי פושעי ישראל מלאים מצוות כרימון

ו' תשרי תשל"ח, חצי שנה אחרי מלחמת ששת הימים, ערך הרבי שליט"א מלך המשיח סיום על מסכת קידושין. אפילו "פושעי ישראל" הרי הם "מלאים מצוות כרימון", והיות שהם כבר מלאים בדברים טובים, אז איפה נשאר אצלו מקום שיוכל לדחוף [עבירה], "כלי מלא אינו מחזיק". אין איפה לשים ענין בלתי רצוי, כי הוא מלא עם מצוות כרימון. במילא כל זה נשאר מבחוץ, דבוק אליו רק באופן חיצוני.

ו' תשרי - מבצע נש"ק

בשיחת ו' תשרי תשל"ו, באמצע השיחות על "סיום" מסכת יומא, הרבי שליט"א מלך המשיח סיפר שני סיפורים נפלאים על שתי ילדות קטנות ששמעו מילדות קטנות אחרות אחרות על הדלקת נרות שבת קודש לפי ההלכה, ו"שיגעו" את ההורים שגם הן רוצות להדליק גם נרות שבת קודש בברכה, ובזכות זה אותם בתים התהפכו לשמירת שבת, ותורה ומצוות.

חמוץ בגדים מבצרה? ליהודי זה לא נוגע!

יהודי לא שייך למחמות גם כאשר הקב"ה בא "חמוץ בגדים מבצרה", כפי שרואים בשנים האחרונות במלחמות בארצות ערב שהן המשך קיום נבואות הרבי שליט"א מלך המשיח מתקופת מלחמת המפרץ, למרות שהקב"ה בא "חמוץ בגדים מבצרה" כפי שרואים כיום בפרט בעיראק ובסוריה שם נהרגים מאות מידי יום, וכל זה לא נוגע ליהודי שלא צריך לעשות מלחמות בכל נשק, רק להתמקד בלימוד תורה ובקיום מצוות, ולדעת שאת כל ה"הפחדות" שהקב"ה עושה בעולם - זה "בשבילכם", כי הגיע זמן הגאולה.

דף 19 מתוך 21