הנשיא כשאתה תופס במקצתו אתה תופס בכולו

ביטויי גאולה מיוחדים במינם ברצף של שיחה שמיימית מיום א' אלול תשמ"ט, "תורה חדשה מאיתי תצמח", יהודים באחדות שלמה עם הקב"ה, מגיעים לדרגה של נשמות ישראל לפני בריאת העולם, לפני אפילו ה"מים" שבתחילת הבריאה, כולל הביטוי "הנשיא, כשאתה תופס במקצתו אתה תופס בכולו". שיחה מלאה בתרגום, כולל חלוקת הדולרים שאחריה.

הוידאו היומי יז אב 641

לראות את מלכנו הוידאו היומי יז אב 641 ע"י הקריאה לקב"ה לצאת מגלות "אנו רוצים משיח עכשיו" יוצאים מהגלות והולכים עם הקב"ה להיכל מלכותו

הוידאו היומי ח' מנחם אב 634

לראות את מלכנו הוידאו היומי ח אב 634. בשבת יש רק דברים רצויים. לקראת סוף השיחה, הרבי שליט"א מלך המשיח אומר "שהיום [עשירי באב] כל היום, זה [=תענית] תשעה באב, שבאמת, כפי שנקבע ראש חודש בשנה זו [=צום ט' באב נדחה], קבעו שזה יהיה באופן שהיה יכול להיות מקויים לפני זה אילו זכינו [=לדחות לגמרי], יכלה כבר להיות גאולה אמיתית והשלימה ובמילא היו כל הענינים, ולא היה צריך [=לצום] בעשירי במנחם אב, כי כל הענינים היו נפעלים בשבת ט' במנחם אב"

משיח וודאי מנחם שמו

הרבי שליט"א מלך המשיח מתייחס ריבוי פעמים לשמו הקדוש - מנחם, שמופיע בגמרא ועוד כמה מקורות כשמו העיקרי של משיח צדקנו: "משיח מנחם שמו".

עוברים לחיים נצחיים בלי הפסק

"עוברים לחיים נצחיים בלי הפסק בינתיים", כלומר בלי הפסק של (היפך החיים ו)גן עדן, ותחיית המתים, דורנו עובר מיד לחיים נצחיים בלי הפסק בינתיים, ורואה את כל הדורות הקודמים קמים לתחיה, הרבי שליט"א מלך המשיח מחבר את עולם הזה לתחיית המתים ועולם הבא, ולכן הוא עצמו בוודאי חי בחיים נצחיים בלי הפסק בינתיים.

הוידאו היומי ז מנחם אב 633

לראות את מלכנו הוידאו היומי ז מנחם אב 633

המנהג המוזר של השתעבדות ל'חופשה"

חם בניו יורק. השכונה מתרוקנת, משפחות שלמות נוסעות ל"נופש" בהרים, ענין שהפך להכרח מגונה, כביכול כולם חייבים לעזוב את הבית, את השכונה והעיר בשביל לשלם יותר כדי לחיות על מזוודות בתנאים קשים, כאשר כל יום הבעל חוזר לעבודה בניו יורק ובסוף יום עבודה עולה להרים "לישון" על מיטה לא נוחה בצריף עראי בהרים והוא עייף מכדי להגיע להתוועדויות.

הוידאו היומי ט תמוז 610

א' הרבנים מדבר עם הרבי שליט"א מלך המשיח באמצע השירים שבתוך ההתוועדות, ומבקש מענה בכתב על המכתב שהוא שלח לרבי שליט"א מלך המשיח, שם הוא שאל על הספר שהוא כותב כעת על שולחן ערוך. הרבי שליט"א מלך המשיח מברך אותו, ואומר לו להמתין עד אחרי י"ב תמוז.

שיחת הרבי שליט"א • בקשר עם צום י"ז תמוז

מתוך הדיסק של לראות את מלכנו לתענית י"ז נדחה, תשע"ו

הוידאו היומי 604 ב' תמוז

לראות את מלכנו, הוידאו היומי 604, ב' תמוז

הוידאו היומי 591

המשך דברי הרבי שליט"א מלך המשיח מהוידאו היומי 590 טז סיון, בנוגע לאחד מידידי ליובאוויש שמנסה "להוריד" את הרבי שליט"א מלך המשיח מהמאבק בנושא תיקון חוק השבות, להכרה רק בגיור כהלכה: ..יש עכשיו תנועה חדשה, שכל אחד .. אם הוא מצהיר שהוא יהודי, מוכרחים לרשום אותו כיהודי ולקבל אוטומטית את כל הזכויות של היהודים לא רק בתור אזרח של ארץ ישראל, אלא בתור הכרה שהוא יהודי...

הוידאו היומי 580 ג' סיון

ימי הכנה למתן תורה מראש חודש סיון עד חג מתן תורה ועד י"ב סיון סוף ימי התשלומים של חג השבועות, הם ימים מיוחדים בהם אין קיטרוגים על עם ישראל, בדוגמת הימים מראש השנה ועד יום הכיפורים. בימים אלו הרבי שליט"א מלך המשיח אומר שיחות באופן שמח במיוחד. הקב"ה רצה להרבות את הזכויות של כל יהודי וכל היהודים, ולכן הרבה להם תורה ומצוות, שיהיה לכל אחד אפשרות למה שיותר זכויות.

חלוקת דולרים להוספה בצדקה י"ד אייר תשע"ו

צפו בקטעי וידאו מחלוקת הדולרים של הרבי שליט"א מלך המשיח להוספה בצדקה, מיום א', י"ד אייר תשע"ו

הוראה בעבודת ה' מסוכן ביטוח חיים

אחת מהשיחות הראשונות המוקלטות של הרבי שליט"א מלך המשיח, מתוך התוועדות י"ב תמוז תשי"א. סוכן הביטוח "מאיים" על לקוח שכך וכך עלול לקרות ח"ו, וצריך לשמור כסף למקרים כאלה. אבל הוא יודע, וגם הלקוח יודע, שיהיה לשניהם יותר טוב ויותר שמח אם הלקוח יאריך ימים וימשיך לשלם... ומה ההוראה מזה בעבודת ה' - להמעיט בתעניות, ולעבוד עם הגוף בשמחה וטוב לבב.

חלוקת דולרים כ"ד ניסן תשע"ו

תשע"ו זו השנה השלושים שהרבי שליט"א מלך המשיח מחלק דולרים להוספה בצדקה ב770 ביום א'. בחודש טבת תשנ"ב, התחיל סדר החלוקה אחרי תפילת מנחה. מאז תחילת החלוקה הקבועה להוספה בצדקה ביום א', (סיון תשמ"ו) - עד טבת תשנ"ב, הרבי שליט"א מלך המשיח היה מחלק דולרים אחרי תפילת שחרית. וידאו וגלריה מהשבוע

הוידאו היומי כג ניסן 546

הרבי שליט"א מלך המשיח אין כמוך בעולם - הרבי שליט"א מעודד את השירה בזמן חלוקת כוס של ברכה. שיר זה הגיע להיות מושר בפי החסידים מקייטנות חב"ד בשנת תשל"ט. כאשר, על לחן של סדרה מצויירת פופולרית לילדים בטלוויזיה של אותם ימים, "הלבישו" התמימים (היום כולם רבנים ויש להם נכדים רבים) אבשלום קיל, משה דיקשטיין, ועמוס מוסקוביץ את המילים...

חלוקת דולרים ב770 ט' ניסן תשע"ו

מעמד חלוקת הדולרים לברכה והצלחה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח. ימות המשיח, יום ראשון ט' ניסן חודש הגאולה ה'תשע"ו שנת הקהל. יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

חלוקת המצות לשלוחים ברחבי תבל

צפו בקטעי וידאו מתוך מעמד חלוקת מצות לשלוחים לרחבי תבל ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח ליד חדרו הקדוש. ימות המשיח, יום שלישי ד' ניסן חודש הגאולה ה'תשע"ו שנת הקהל.

ביטול שעבוד מלכיות כאתחלתא דגאולה

כ' אדר תשמ"ח, הרבי שליט"א מלך המשיח מכריז על ביטול שעבוד מלכויות לקראת קריסת המעצמה הקומוניסטית שלוש שנים לאחר מכן, והכתרתו כמלך המשיח ע"י גדולי ישראל בפס"ד "מסיני", והכרזת העם "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד".

הוידאו היומי כט אדר ב 529

רבי שליט"א מלך המשיח חוזר על הפסוק הראשון בתורה ופירוש הרש"י עליו: בראשית ברא אלוקים, מדוע התורה לא מתחילה מ"החודש הזה לכם" שהיא מצוה ראשונה שהקב"ה ציווה לישראל כעם במצרים? (קידוש לבנה)? ומדוע התורה מתחילה בסיפורים, ולא במצוות? "כח מעשיו הגיד לעמו לתת להם נחלת גויים", שאם יאמרו אומות העולם לישראל "לסטים אתם, שכבשתם ארצות שבעה גוים", (בכיבוש יהושע), הם - ישראל- אומרים להם ועונים, "כל הארץ של הקב"ה היא, הוא בראה, ונתנה לאשר ישר בעיניו. ברצונו - נתנה להם, (כך עלה ברצונו של הקב"ה בתחילת בריאת העולם לתת את ארץ כנען לעמי כנען), וברצונו - נטלה מהם ונתנה לנו" (וזה התחיל בברית בין הבתרים כאשר הקב"ה נשבע לאברהם אבינו לתת לזרעו את ארץ ישראל, וחזר על עצמו בהבטחת הקב"ה ליצחק וליעקב, ולמשה.

דף 20 מתוך 21