• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

חמוץ בגדים מבצרה? ליהודי זה לא נוגע!

יהודי לא שייך למחמות גם כאשר הקב"ה בא "חמוץ בגדים מבצרה", כפי שרואים בשנים האחרונות במלחמות בארצות ערב שהן המשך קיום נבואות הרבי שליט"א מלך המשיח מתקופת מלחמת המפרץ, למרות שהקב"ה בא "חמוץ בגדים מבצרה" כפי שרואים כיום בפרט בעיראק ובסוריה שם נהרגים מאות מידי יום, וכל זה לא נוגע ליהודי שלא צריך לעשות מלחמות בכל נשק, רק להתמקד בלימוד תורה ובקיום מצוות, ולדעת שאת כל ה"הפחדות" שהקב"ה עושה בעולם - זה "בשבילכם", כי הגיע זמן הגאולה.
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

הרבי שליט"א מלך המשיח ניהל את מלחמת המפרץ בשליטה מרחוק, כאשר הבטיח לפני המלחמה שלא יצטרכו מסכות נגד גזים, וכמה שבועות לפני סיום המלחמה, כאשר היה נראה שהמלחמה עלולה להימשך שנים רבות, המלך המשיח ניבא שהמלחמה תסתיים בפורים, וכך היה.

הרב טוביה דורון.

יהודי לא שייך למלחמות גם כאשר הקב"ה בא "חמוץ בגדים מבצרה", כפי שרואים בשנים האחרונות במלחמות בארצות ערב שהן המשך קיום נבואות הרבי שליט"א מלך המשיח מתקופת מלחמת המפרץ.

למרות שהקב"ה בא "חמוץ בגדים מבצרה" כפי שרואים כיום, בפרט בעיראק ובסוריה שם נהרגים מאות מידי יום, כל זה לא נוגע ליהודי שלא צריך לעשות מלחמות בכלי זיין, רק להתמקד בלימוד תורה ובקיום מצוות, באופן שיוצא למלחמה "על" היצר הרע שהוא האוייב היחידי של יהודי, ונברא ע"י הקב"ה רק כדי שליהודי תהיה בחירה.

במלחמה עם היצר הרע, יהודי צריך לדעת שהוא מלכתחילה "על" אוייבך, וכל ה"הפחדות" שהקב"ה עושה בעולם - זה "כל מה שעשיתי לא עשיתי אלא בשבילכם", כי "הגיע זמן גאולתכם".


כל מה שקורה בשנים האחרונות בארצות ערב הינו המשך ישיר של נבואות הרבי שליט"א מלך המשיח במלחמת המפרץ ואחריה, שהקב"ה בא "חמוץ בגדים מבצרה" כפי שרואים כיום בעיראק ובסוריה שם נהרגים מאות מידי יום וכל זה לא נוגע לישראל, רק לדעת שזה מה שהקב"ה עושה בעולם לקראת הגאולה האמיתית והשלמה

כל שנת תנש"א (1991) בה היתה מלחמת המפרץ, הרבי שליט"א מלך המשיח דיבר שבמלחמה זו מתקיימת נבואת הילקוט שמעוני לקראת הגאולה ש"משיח עומד על גג בית המקדש", ואומר ליהודים "אל תתייראו", כי את כל זה עושה הקב"ה בשביל הגאולה.

הרבי שליט"א מלך המשיח הסביר באריכות שבמילים "גג בית המקדש" - הכוונה למקום בו עומד המלך המשיח לפני ההתגלות, כי "גגות לא נתקדשו", והכוונה למקומו של מלך המשיח בחוץ לארץ, לפני ההתגלות, לבית המדרש שלו, 770 ברוקלין ניו יורק.

שנה טובה ומתוקה כתיבה וחתימה טובה, התגלות הרבי שליט"א מלך המשיח מי"ד ממ"ש בגאולה האמיתית והשלמה

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

= = =

תמליל התרגום:

בפרשת השבוע "כי תצא למלחמה על אויבך ונתנו הוי' אלוקיך בידך ושבית שביו," כשאומרים 'כי' תצא למלחמה - ליהודי אין שם שייכות למלחמות, אפילו למלחמות של מלחמת חובה, כפי שרואים איך היה הכיבוש של ארץ ישראל שלא היו צריכים מלחמה.

ובמה התבטאה המלחמה? שהחומה נפלה מעצמה ! - ומה היתה ההשתדלות של יהודים? שהם ישאו את ארון הקודש, ושהם יתקעו בשופרות - ע"י הכהנים שהם הנציגים של כל יהודי ושל כל היהודים,

 ועוד והוא העיקר שתיכף ומיד ממש שכל המלחמות שכבר היו בניסים ונפלאות בשנה זו שהיו מלחמות בין אומות העולם, והקב"ה, כפי שאומר ה"ילקוט שמעוני" הידוע ומוזכר כמה פעמים ]רמז תצ"ט],

הקב"ה אומר שיהודים צריכים לעמוד על 'גג' בית המקדש, ואומר להם שהם בכלל לא צריכים לקחת ללב בגלל שהקב"ה עוסק עם הגאולה שלהם והם נעמדים על הגג של בית המקדש שהוא יותר גבוה אפילו ממדידות והגבלות של בית המקדש עצמו, כענין הפשוט בגג, שמכסה ומקיף על כל הנמצא תחתיו, ומכל הצדדים, אפילו כפי שזה בקדש הקדשים, ואפילו ש'גגות לא התקדשו', ואדרבה,

ועוד והוא העיקר, כמוזכר קודם, שזה רק 'כי' תצא למלחמה, ואפילו כשהקב"ה "חמוץ בגדים מבצרה," מה שאין כן לגבי יהודים, שיהודי לא נצרך גם לענין זה –

אלא רק, שמזמן לזמן ישנו ענין של 'כי' תצא, וזה 'למלחמה', אבל אומרים מיד שהוא לא משתתף במלחמה, ולא עושה דבר עם כלי זיין וכו,' כי מלכתחילה זה "על אויבך!"

כל יהודי עומד 'שלא בערך' למעלה מכל הענינים שהם לא מתאימים ליהדות שלו, והיות שזה לא מתאים ליהדותו, זה האויב היחידי שיש ליהודי, כדי שתהיה לו אפשרות לבחירה [בין טוב לרע], במילא הקב"ה עשה גם מציאות זו [של יצר הרע]

הנשיא כשאתה תופס במקצתו אתה תופס בכולו

לתת צדקה בלילה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...